عنوان انگلیسی مقاله: Moslem Community Behavior in The Conduct of Islamic Bank: The Moderation Role of Knowledge and Pricing
عنوان فارسی مقاله: رفتار جامعه مسلمان در هدایت بانک اسلامی: نقش تعدیل کننده دانش و قیمت گذاری
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
_______________________________________
چکیدههدف این مطالعه در تعیین عواملی است که رفتار جامعه مسلمان را در کاربرد خدمات
بانکداری اسلامی در Surakarta تحت تاثیر قرار میدهند. جمع آوری داده ها از طریق توزیع
پرسشنامه انجام می شود. در مجموع، 220
پرسشنامه توزیع شد و 198
پرسشنامه برگردادنده شد (نسبت بازگشت 90٪). تجزیه و تحلیل ها با استفاده از روش سلسله مراتب رگرسیون انجام شد. نتایج استنباطی تجزیه و تحلیل نشان داد که نگرش اثر قابل توجهی دارد. نفوذ اجتماعی در مراحل اولیه بررسی بسیار مهم است، اما در مرحله بعد همانند قیمت گذاری و دانش از بین می رود. هر دو متغیرها به عنوان اعتدال در نظر گرفته می شوند که نمی توانند رابطه بین نگرش ها و تأثیرات اجتماعی را با هدف کاربرد بانک های اسلامی بیان کنند. متغیر دانش یک متغیر قابل توجهی در تحت تاثیر قرار دادن استفاده از بانک های اسلامی، به منظور جایگزین نفوذ اجتماعی به عنوان متغیر مستقل می باشد.
کلیدواژه: نگرش ها، دانش، اهداف، جامعه اسلامی، بانک های اسلامی
مقدمهدر سال های اخیر،
بانکداری اسلامی اندونزی نام «سریعترین صنعت در حال رشد» را به خود اختصاص داده است. مجموع دارایی های بانک های اسلامی قادر بوده که رشد متوسط 36. 2٪ درصدی را بطور سالانه در 5 سال گذشته دارا باشد که، رشدی بالاتر از صنعت مالی اسلامی جهانی است که در محدوده 15-20٪ است. متاسفانه، بخشی از
بانکداری اسلامی به کل دارایی بالغ بر Rp.104 تریلیون را که تنها 3. 39 درصد از کل دارایی های بانکی ملی است به دست آورد. این بدان معنا است که مشارکت عمومی در توسعه
بانکداری اسلامی هنوز هم بسیار اندک است. این بسیار نگران کننده است، با توجه به این که نزدیک به 90٪ از جمعیت اندونزی متشکل از 237.6 میلیون نفرند که در حال حاضر مسلمان هستند.
جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید