مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

اثر تمرین ورزش بر روی پیامدهای زنان مبتلا به نارسایی قلبی

ترجمه مقاله اثر تمرین ورزش بر روی پیامدهای زنان مبتلا به نارسایی قلبی

چکیده ترجمه

  • اهداف: مولفان فرض کردند که زنان در آزمایش HF-ACTION (نارسایی قلبی -A آزمایش بررسی نتایج کنترل شده ازتمرینی ورزش) ثبت نام کردند و به طور تصادفی به تمرین ورزش (ET) که به بهبود ظرفیت عملکردی به عنوان پیک جذب اکسیژن (〖VO〗_2) اندازه گیری شده و با آنهایی که در گروه درمان معمول قرار گرفتند مقایسه شده است. علاوه بر این، آنها فرض کردند که بهبود در پیک 〖VO〗_2 با پیش بینی مرتبط است. آنها بررسی کرد: آیا ورزش اثرات مختلفی بر روی این بیماری (پیامد ها) زنان نسبت به مردان دارد.
  • روشها: HF-ACTION آزمایش تصادفی از ET در مقابل درمان معمولی در 2331 بیمار با کلاس HF II-IV و یک کسر تخلیه ای بطن چپ کوچکتر مساوی 35٪ است. تفاوتهای جنسیتی در اثر درمان به صورت تصادفی در پیامدهای بالینی از طریق استفاده از یک سری از کوکس مدلهای مضرات نسبی مورد بررسی قرار گرفت، کنترل برای متغیرهای کمکی شناخته شده تحت تاثیر پیش بینی HF-ACTION قرار گرفت.

مقدمه

شواهد کمتری به نفع ET در زنان مبتلا به نارسایی قلب (HF) در مقایسه با مردان به دلیل تعداد کمی از زنان مورد مطالعه وجود دارد.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.50 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

دانلود فایل

مقالات مشابه

ترجمه مقاله استمرار مراقبت مامایی و افزایش وزن دوران بارداری در زنان چاق
عنوان انگلیسی مقاله: Continuity of midwifery care and gestational weight gain in obese women: a randomised controlled trial عنوان فارسی مقاله: استمرار مراقبت مامایی و افزایش وزن دوران بارداری در زنان چاق: یک آزمایش کنترل شده تصادفی. دسته: پزشکی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه پیش زمینه: افزایش شیوع چاقی در زنان باردار در استرالیا و دیگر کشورهای توسعه یافته یک نگرانی مشخص و معنی دار در زمینه سلامت عمومی می باشد. چاقی زنان به عنوان یک خطر در حال افزایش می ...
ترجمه مقاله پیری، ظرفیت عملکردی وآموزش تمرین برونگرا
عنوان انگلیسی مقاله: Aging, Functional Capacity and Eccentric Exercise Training عنوان فارسی مقاله: پیری، ظرفیت عملکردی وآموزش تمرین برونگرا. دسته: تربیت بدنی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله چکیده ترجمه افزایش سن یک فرآیند چند عاملی است که در نهایت باعث کاهش در عملکرد فیزیولوژیکی ما و کاهش بهداشت، کیفیت زندگی و استقلال افراد مسن می شود..ورزش مشارکتی به عنوان راهی برای کاهش اثرات پیری از طریق حفظ پارامترهای فیزیولوژیکی شناخته می شود. ورزش برونگرا مدلی است که می تواند توسط افراد مسن، با توجه به توانایی ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد