مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

ارزیابی استراتژی محوری سازمان رسانه ای «VOA» براساس کارت امتیاز متوازن (BSC)-1042

ارزیابی استراتژی های محوری سازمان رسانه ای «VOA» براساس کارت امتیاز متوازن (BSC)

دسته: مدیریت

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 57 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 14 ارزیابی استراتژی های محوری سازمان رسانه ای «VOA» براساس کارت امتیاز متوازن (BSC)

چکیده:

از کارت امتیازی متوازن برای تدوین، راهبری. ارزیابی سازمانها صنعتی بسیار استفاده شده است، این روش تقریبا بهترین روش برای پیشبرد استراتژی های سازمانی در امتداد بیانیه ماموریت است، در این مقاله سعی بر ارزیابی توازن بیانیه ماموریت و تدوین استراتژیهای سازمان رسانه ای «VOA» است که با مطالعه چشم انداز، بیانیه ماموریت، استراتژی ها و اهداف این سازمان و تطبیق شرایط فعلی سازمان در جهت رسیدن به آنها انجام می شود. باتوجه به کمبود اطلاعات کافی و لازم در زمینه برنامه ها و ریز برنامه های این سازمان و نحوه عملکرد آنان، این مقاله رئوس مقوله های کارت امتیازی متوازن را مورد بررسی قرار می دهد، هم چنین، در این نوشتار، روش گردآوری مطالب و داده ها بصورت کتابخانه ای است.

کلید واژه ها:

ارزیابی عملکرد VOA

استراتژی های VOA

اهداف VOA

کارت امتیازی متوازن

مقدمه:

در سازمانهای رسانه ای با توجه به نگاه از بالا به عملکرد این سازمانها سعی می شود تا تمام عناصر و مولفه های موجود و بالقوه، برای رسیدن به نتایج مورد نظر این سازمانها استفاده شود. در چنین فضایی، این سازمانها، هم چون افراد و پیکره هایی تصور می شوند که بر جاده لغزنده گام بر می دارند. این سازمانها، به طور پیوسته، در حال داد و ستد و تعامل با محیط و ذی نفوذان خود هستند.

در این شرایط آنچه که به این سازمانها، در جهت رسیدن به اهدافشان یاری می رساند، بی شک، نحوه تدوین، اجرا و ارزیابی استراتژی ها و به کار گیری ظرفیتهای درون سازمانی و برون سازمانی از مولفه های اصلی برای منتج شدن می باشد. بنابراین، استفاده از سیستم های یکپارچه و مترقی در راستای این اهداف، اجتناب نا پذیر است. چه بسا که بر خلاف تصور بسیاری از مدیران، دلیل موفقیت سازمانهای برتر، نه داشتن یک استراتژی خوب بلکه اجرای خوب یک استراتژی است. البته به آن معنا نیست که داشتن یک استراتژی موفق هیچ ارزشی ندارد، بلکه مقصود این است که یک استراتژی هر چه قدر هم که خوب تدوین شده باشد اگر اجرا نشود، با نداشتن آن استراتژی یا حتی بد بودن آن هیچ تفاوتی نخواهد کرد. و در حالی که در سرتاسر جهان، شرکت ها خود را مهیای رقابت مبتنی بر اطلاعات می کنند، تواناییشان برای به کارگیری دارایی های نامشهود، بسیار بیشتر از تواناییشان برای سرمایه گذاری و مدیریت دارایی های فیزیکی شده است. (کاپلان و نورتن)

فهرست مطالب

چکیده: 2

کلید واژه ها: 2

مقدمه: 2

تاریخچه «VOA»: 3

از سال 1991 تا به حال تغییراتی در آن انجام گرفته است که بدین شرح می باشد: 4

«VOA» فارسی 5

روش کارت امتیازی متوازن 6

روش شناسی مقاله: 7

هدف تحقیق: 7

سئوال اصلی: 8

فرضیات تحقیق: 8

چشم انداز «VOA» 9

بیانیه ماموریت «VOA» 9

استراتژی های استفاده شده عبارتند از: 10

ارزیابی عملکرد 11

استراتژی کنترل 12

نتیجه گیری 12

منابع فارسی: 13

منابع لاتین: 13

قیمت فایل فقط 9,500 تومان

عبارت های کلیدی

  • ارزیابی استراتژی های محوری سازمان رسانه ای «VOA» براساس کارت امتیاز متوازن (BSC)
  • ارزیابی عملکرد VOA
  • استراتژی های VOA
  • اهداف VOA
  • کارت امتیازی متوازن
  • BSC
  • ارزیابی متوازن
  • Balanced Score Card
  • مدل ارزیابی متوازن
  • دانلود ارزیابی استراتژی های محوری سازمان رسانه ای «VOA» براساس کارت امتیاز متوازن (BSC)
  • انجام پروژه و پایان نامه
  • مقالات ترجمه شده

خرید فایل

مقالات مرتبط

↓-↓

مقاله کارت امتیازی متوازن؛ سیستم جامع مدیریت و ارزیابی استراتژی-5035

دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 93 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 19 مقاله کارت امتیازی متوازن؛ سیستم جامع مدیریت و ارزیابی استراتژی 1- کارت امتیازی متوازن در یک نگاه ارزیابی و مدیریت عملکرد، منتج از برنامه های استراتژیک و برنامه های عملیاتی سازمان است. اگرچه تدوین برنامه‌های استراتژیک و عملیاتی، فرایندی پیچیده و دشوار است ولی اجرای موفقیت‌آمیز آنها به مراتب دشوارتر است. سازمان های زیادی در پیاده‌سازی کامل...

کاربرد کارت امتیازی متوازن به عنوان سیستم مدیریت استراتژیک-341

دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 139 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 11 کاربرد کارت امتیازی متوازن به عنوان سیستم مدیریت استراتژیک مقدمه چرا عموما بودجه ها ارتباط مستقیم اندکی با اهداف استراتژیک بلند مدت شرکت دارند؟ زیرا این اهداف به حد کافی لحاظ نمی شوند. کارت امتیازی متوازن معیارهای مالی سنتی را با محک هایی از اجرا، در سه حوزۀ غیرمالی می سنجد: • رابطۀ شرکت و مشتریان •...

کارت امتیازی متوازن (Balanced Score Card)-3297

دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 39 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 7 کارت امتیازی متوازن (Balanced Score Card) کارت امتیازی متوازن کارت امتیازی متوازن نظامی برای مدیریت عملکرد است که ایده اولیه آن سال ۱۹۹۰، در خلال تحقیقات رابرت کاپلان و دیوید نورتون، در زمینه روش‌های نوین سنجش عملکرد سازمان‌ها شکل گرفت. این ایده در طول زمان توسعه و تکامل فراوان یافت تا جایی که از یک ابزار سنجش...

ارزیابی عملکرد امور مالیاتی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی: اداره کل مالیاتی شهر سنندج)-3259

دسته: مدیریت فرمت فایل: pdf حجم فایل: 1009 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 23 ارزیابی عملکرد امور مالیاتی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی: اداره کل مالیاتی شهر سنندج) چکیده مقاله: راز موفقیت شرکت‌های عصر اطلاعات در سرمایه‌گذاری و مدیریت بر روی دارایی‌های معنوی است. از این رو، روش ارزیابی متوازن (BSC) ابزاری موثر و تایید شده در پاسخ به نیاز ما پا به عرصه گذاشت تا با ترجمه‌ی...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد