عنوان انگلیسی مقاله: Review of Battery Charger Topologies, Charging Power Levels, and Infrastructure for Plug-In Electric and Hybrid Vehicles
عنوان فارسی مقاله: بررسی توپولوژی شارژر باتری، سطح توان شارژ، و زیرساخت برای وسایل نقلیه هیبریدی و الکتریکی قابل شارژ
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٣٧
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
چکیده ترجمه:
این مقاله به بررسی وضعیت جریان برق و بکارگیری شارژرهای باتری، سطح توان شارژ، و زیرساخت مربوط به وسایل نقلیه هیبریدی و الکتریکی قابل شارژ می پردازد. سیستم های شارژر به دو نوع داخلی و خارجی با جریان برق یکسویه و دوسویه تقسیم می شوند. شارژ یکسویه نیازهای سخت افزاری را محدود کرده و مسئله اتصال داخلی را ساده می سازد. شارژ دوسویه از تزریق انرژی باتری به شبکه پشتیبانی می کند. شارژرهای داخلی معمولی برق را به دلیل وزن، فضا و فشارهای هزینه محدود می کنند. آن ها می توانند با محرک های الکتریکی برای جلوگیری از این مشکلات ترکیب گردند. در دسترس بودن زیرساخت های شارژ، نیازهای مربوط به ذخیره سازی انرژی داخلی و هزینه ها را کاهش می دهد. سیستم های شارژر داخلی می توانند به صورت قابل هدایت یا اندوکتیو باشند. شارژر خارجی می تواند برای نسبت شارژ سطح بالا طراحی شده و از نظر اندازه و وزن محدودیت کمتری دارد. سطوح برق یعنی سطج ١ ( ساده)، سطح ٢( مقدماتی) و سطح ٣ ( فوری) مورد بحث قرار می گیرند. دورنمای آینده همانند شارژ در سطح جاده مطرح می گردد. شارژرهایی با سطوح توان مختلف و تنظیمات مربوط به زیرساخت بر مبنای مقدار برق، زمان شارژ، محل، هزینه و فاکتورهای دیگر نشان و مقایسه شده و مورد ارزیابی قرار می گیرند.
کلیدواژه: زیرساخت شارژ، شارژرهای ترکیبی، شارژرهای سطح ١، ٢ و ٣، شارژ قابل هدایت و اندوکتیو، وسایل نقلیه الکتریکی قابل شارژ (PEVs)، وسایل نقلیه الکتریکی هیبریدی قابل شارژ (PHEVs)، شارژرهای یکسویه و دوسویه
– مقدمه
توجه زیادی در مورد فناوری های وسایل نقلیه الکتروتیکی (EV) و وسایل نقلیه الکترونیکی هیبریدی قابل شارژ (PHEV)، به دلیل کاهش در مصرف سوخت و کاهش در انتشار گازهای گلخانه ای، شده است [١]–[٣]. PHEVs (وسایل نقلیه الکترونیکی هیبریدی قابل شارژ) دارای مزیت رانندگی در فواصل طولانی می باشند زیرا سوخت بنزینی آن ها به عنوان منبع ثانویه می توانند مورد استفاده قرار گیرد. ارتباط با شبکه برق الکتریکی، فرصت هایی را همچون خدمات جانبی، پشتیبانی از برق واکنش پذیر، دنبال کردن خروجی منبع انرژی تجدیدپذیر و تعادل ظرفیت ایجاد می کند. بر اساس هدف این مقاله، وسایل نقلیه قابل شارژ در کنار وسایل نقلیه الکتریکی قرار می گیرند.
↓-↓
عنوان انگلیسی مقاله: MULTIFUNCTIONALMODULE LITHIUM-IONSTORAGE AND PHOTOVOLTAlC CONVERSION OF SOLAR ENERGY عنوان فارسی مقاله: مدل چند کاره ذخیره سازی یونی-لیتیومی و تبدیل ولتاژ نوری انرژی خورشیدی. دسته: برق فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٢ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: حجم عظیمی از تحقیقات انجام شده در زمینه فتوولتاییک (انرژی الکتریکی حاصل از تابش...
عنوان انگلیسی مقاله: Battery Energy Storage Station (BESS)-Based Smoothing Control of Photovoltaic (PV) and Wind Power Generation Fluctuations عنوان فارسی مقاله: کنترل هموار نوسان تولید برق فتوولتائیک و توان بادی، مبنی بر باطری خانه ذخیره کننده انرژی. دسته: برق و الکترونیک فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٣۶ جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه: از...
چکیده: این پروژه بر اساس تحقیق و طراحی یکی از برنامه های اصلی صنعت در چند ساله اخیر در مورد خودروهای برقی تهیه و تدوین شده است واین پروژه به بررسی سیستم انتقال قدرت در خودروهای برقی و مقایسه آن با سیستم انتقال قدرت در خودروهای احتراق داخلی می پردازد. سالهای ابتدایی ساخت خودروهای برقی به سال 1900 میلادی بر می گردد که در آن زمان از یک طرف به...
دسته: برق، الکترونیک، مخابرات فرمت فایل: doc حجم فایل: 51 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 21 گزارش کار آزمایشگاه مدار الکترونیکی مدارهای الکترونیکی (Electronic circuit) به همراه مدارهای الکتریکی دو دستهٔ کلی از مدارات بهشمار میروند. در مدارهای الکتریکی محیط حرکت الکترون و به طور کلی جنس تشکیل دهنده اجزا مدار به هیچ عنوان اهمیت ندارند، بلکه، رابطه ریاضی بین ولتاژ و جریان این اجزای الکترونیکی مهم هستند. در حقیقت، در...