پایان نامه تعیین میزان اثر بخشی یک دوره فعالیت بدنی منتخب بر توانائیهای ادراکی – حرکتی دانش آموزان پسر پایه پنجم دبستانهای شهرستان خوی
فرمت فایل: Docx
فصل اولبیان مسأله
اهمیت و ضرورت تحقیق
1- نقش توانائیهای ادراکی – حرکتی در آموزش و پرورش
اهداف تحقیق
اهداف جزئی
فرضیه های تحقیق
محدودیت های تحقیق
محدودیتهای خارج از کنترل محقق
1- فعالیت بدنی منتخب
2- دانش آموزان پایه پنجم دبستان
3- توانائیهای ادراکی – حرکتی
4- تعادل ایستا
5- تعادل پویا
6- هماهنگی
7- قدرت
8- دقت
9- سرعت
فصل دوممقدمه
تعریف حرکت
طبقه بندی حرکت
مبانی نظری ادراک
تعریف ادراک
انواع ادراک
توانائیهای حرکتی و اهمیت آن
توانائیهای جسمانی
1- قدرت تحمل بدن یا استقامت
2- قدرت یا نیرومندی
3- انعطاف پذیری عضلانی
4- چابکی
تواناییهای ادراکی
1- تمییز حسی حرکتی
2- تمیز بصری
تواناییهای ادارکی – حرکتی
3- تمیز شنوایی
4- تمیز لمسی
نظریه های رشد حرکتی
1- نظریه دید حرکتی گتمن
1- نظریه حرکت آفرینی بارش
3- نظریه سازماندهی مجدد نظام عصبی
4- نظریه حرکتی – ادراکی کفارت
آزمونهای حرکتی
1-1- آزمون اندازه گیری ادراکی – حرکتی کفارت
2- تصویر بدنی و تشخیص تفاوت
3- پیوند ادراکی – حرکتی
2- کنترل چشمی
5- درک شکل
2- آزمون توانائیهای حرکتی لینلکلن – اوزرتسکی
3- آزمون توانائیهای حرکتی برونینکز – اوزرتسکی
کاربردهای کلی حرکتی
ابزار جمع آوری اطلاعات
1-1- ماتریسهای پیشرونده ریون فرم رنگی کودکان
روش اجرا
مقدمه
الف) تحقیقات داخلی
ب) تحقیقات خارجی
نتیجه گیری
فصل سوم: روش شناسی تحقیقمقدمه
روش تحقیق
متغیرهای تحقیق
متغیر مستقل
جامعه آماری
نمونه آماری
متغیر وابسته
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعاتمقدمه
آزمون فرض های تحقیق
تعادل پویا
ابزار تحقیق
روش آماری
تعادل ایستا
هماهنگی
فرض سوم
فرض چهارم
سرعت حرکت
فرض پنجم
قدرت
فرض ششم
توانائیهای ادراکی – حرکتی
فرض هفتم
فصل پنجم: نتیجه گیریمقدمه
خلاصه پژوهش
بحث و بررسی نتایج تحقیق
تعادل پویا
نتایج
سرعت حرکت
قدرت
تعادل ایستا
هماهنگی
پیشنهادات
پیشنهادات تربیتی آموزشی
توانائیهای ادراکی – حرکتی
پیشنهادهای پژوهشی
منابع