دانلود روش تحقیق تفسیر روان شناختی نقاشی های اطفال 7 تا 9 ساله کرج در ارتباطات خانوادگی
فرمت: Docx
فهرست مطالب
خلاصه
پیشگفتار
«فصل اول» طرح تحقیق (کلیات)
مقدمه
بیان مسئله
پیشینه تحقیق
استفاده تشخیص آزمون ترسیم خانواده
توضیح در خصوص تست ترسیم خانواده
تأکید بر ترسیم نقاشی از خانواده (نه خانواده خودش)
اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق
اهداف ویژه
چهارچوب نظری تحقیق
تعاریف واژه ها و تعریف عملیاتی
متغیرهای مربوط به آزمون ترسیم خانواده
ارتباط سازنده
ارتباط غیر سازنده
منابع این بحث شامل
متغیرهای مربوط به ترسیم آزمون خانواده
ارزنده سازی
ناارزنده سازی
نزدیکی
رابطه با فاصله
مدل تحلیلی تحقیق
فرض ها تحقیق (Hypothsis)
رابطه علی
روش تحقیق
قلمرو مکانی تحقیق (جامعه آماری)
قلمرو زمانی تحقیق
روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه
ابزارهای گردآوری داده ها (اطلاعات)
روش تجزیه و تحلیل داده ها
«فصل دوم» مروری بر ادبیات موضوعرهیافت های تکاملی
رهیافت بالینی-فرافکنی
نقاشی به منزله تست هوش
2) نقاشی به منزله تست شخصیت
3) فرافکنی و رمزگرائی
4) روان تحلیل گری
5) نقاشی خانواده
1-فاصله بین اشخاص نقاشی
2) برجسته نمودن اشخاص
3) بی ارزش کردن اشخاص
4) اضافه نمودن شخصیت های دیگر
«فصل سوم» آشنائی با قلمرو مکانی تحقیق(جامعه آماری)
«فصل چهارم» روش تحقیقروش تجزیه و تحلیل
طبقه بندی بر اساس اهداف پژوهش
در تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش از
«فصل پنجم» یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنهابخش نخست
بخش دوم
1-ارزنده سازی اعضای خانواده در آزمون
2-ارزنده سازی اعضای خانواده در آزمون
3-نزدیکی اعضای خانواده به کودک در نقاشی
4-دوری اعضای خانواده نسبت به کودک در نقاشی
5-ارتباط سازنده کودک با اعضای خانواده در مصاحبه
6-ارتباط غیرسازنده کودک با اعضای خانواده
7-نزدیکی ارتباط کودک نسبت به اعضای خانواده در مصاحبه
8-دوری ارتباط کودک نسبت به اعضای خانواده در مصاحبه
فرض اول تحقیق
فرض دوم تحقیق
فرض سوم تحقیق
فرض چهارم تحقیق
فرض پنجم تحقیق
فرض ششم تحقیق
فرض هفتم تحقیق
فرض هشتم تحقیق
فرض نهم تحقیق
فرض دهم تحقیق
فرض یازدهم تحقیق
فرض دوازدهم تحقیق
«فصل ششم» خلاصه تحقیق و پیشنهادها و پیوست هاخلاصه تحقیق
پیشنهادات
پیوستها
«جداول»
«نمودارها»
فهرست منابع
جهت دانلود از فایل مارکت کلیک کنید