X
تبلیغات
رایتل

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

  1. خانه
  2. تماس با ما

مدیریت استراتژیکی برنامه های مدیریتی ارتباط با مشتری


تاریخ ارسال: | نویسنده: علی | چاپ مطلب

ترجمه مقاله مدیریت استراتژیکی برنامه های مدیریتی ارتباط با مشتری (CRM)

  • عنوان انگلیسی مقاله: Creating customer knowledge competence managing customer relationship management programs strategically
  • عنوان فارسی مقاله: ایجاد قابلیت شناخت مشتری: مدیریت استراتژیکی برنامه های مدیریتی ارتباط با مشتری
  • دسته: مدیریت
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
  • لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
  • خرید ترجمه مقاله

چکیده ترجمه

هنگامی که تقاضای روزافزون مشتریان، بسیاری از شرکت ها را تحریک کرد تا به پیاده سازی برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بپردازند، در رابطه با پروسه های داخلی که کمکی به آموزش های سازمانی در مورد روابط فرد مشتری کند،، اطلاعات بسیار کمی در دست بود. در این مقاله چها رچوب مفهومی در رابطه با پروسه های داخلی موجود در برنامه های شناخت مشتری معرفی شده است، که این امکان را به شرکت ها می دهد تا به صورت راهبردی به مدیریت برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بپردازند.

این چارچوب بر مبنای 5 بررسی موردی شرکت های خدمات مالی کانادا که به اجرای برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته اند، می باشد.

مقدمه

واژه شبکه، به عنوان نشانه هر سازما ن برای توصیف الگوی روابط موجود که با استفاده از روابط گزارش شده مراتبی، وابستگی به کار، تسهیم اطلاعات و مانند اینها به کار برده می شود. تئوری ها گزینه ای استراتژیک بر توانایی مدیران به طراحی مجدد شبکه ها دا خلی سازمانی با تغییرات محیط و کارها تاکید دارد. برای مدیران، شبکه ها چیزهایی هستند که مفاهیم را برای کارهایی که می خواهند انجام دهند، می سازند. همچنین چیزی است که می تواند باعث ایجاد منابع بیشتر و محدودیت های کمتر شود.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.02 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

دانلود فایل

مقالات مشابه

ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری
عنوان انگلیسی مقاله: Customer relation ship Management = CRM and 4 P’s. عنوان فارسی مقاله: مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی. دسته: مدیریت – بازاریابی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله چکیده ترجمه مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری در یک دوره متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است، که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می کند در دنیای تجاری به شدت رقابتی امروز، مدیریت ارتباط با مشتری می تواند بعنوان راه حل نهایی هم برای مشتری و هم ...
مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها
عنوان انگلیسی مقاله: Customer Relationships Management in Organizations عنوان فارسی مقاله: مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها. دسته: مدیریت – اقتصاد فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله چکیده ترجمه در سالهای اخیر، بازار بر حسب تقاضای کار و برنامه های کاربردی CRM، به خصوص در شرکت های کوچک و متوسط با مشکلاتی همراه بو ده و این مشکلات، مرتبط با هزینه و پیچیدگی یک درخواست (تقاضا) بود. CMR مخفف Customer relationship management و به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد. هدف عمده یک سیستم مدیریت ...

نظرات (0)

نام:

ایمیل:

سایت:

دیدگاه:

کد امنیتی:

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد

آدرس‌های مفید

آمار بازدیدها

آمار کل بازدیدها

  • بازدیدکنندگان: 663582