مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

استراتژی کنترلی برای ریزشبکه ولتاژ متوسط چند باسه

ترجمه مقاله استراتژی کنترلی برای ریزشبکه ولتاژ متوسط چند باسه تحت شرایط نامتعادل

چکیده ترجمه

این مقاله یک راهبرد کنترلی جدید برای عملکرد جزیره ای یک ریزشبکه چند باس ولتاژ متوسط (MV) ارائه می دهد. این ریزشبکه از چند واحد تولید پراکنده (DG) با کوپل الکترونیکی تشکیل شده است. هر واحد DG یک بار محلی را تامین می کند که این بار می توان به علت حضور بارهای تکفاز، حالت نامتعادل داشته باشد.

راهبرد کنترلی ارائه شده برای هر DG شامل یک کنترلر تناسبی رزونانس (PR) با فرکانس رزونانس قابل تنظیم، یک راهبرد کنترلی droop، و یک کنترلر امپدانس توالی منفی (NSIC) است. کنترلرهای PR و droop به ترتیب برای تنظیم ولتاژ بار و توزیع متوسط توان بین واحدهای DG به کار می روند. کنترلر NSIC برای جبرانسازی موثر جریان های توالی منفی بارهای نامتعادل و بهبود عملکرد سیستم کلی ریزشبکه به کار می رود. علاوه بر این، کنترلر NSIC باعث کمینه شدن جریان های توالی منفی در خطوط ولتاژ متوسط شده و در نتیجه کیفیت توان ریزشبکه بهبود می یابد. عملکرد راهبرد کنترلی ارائه شده به کمک مطالعات شبیه سازی دیجیتالی حوزه زمان و در محیط نرم افزار PSCAD/EMTDC به تایید رسیده است.

کلمات کلیدی

  • تولید پراکنده
  • ولتاژ متوسط (MV)
  • ریزشبکه
  • جریان توالی منفی
  • تسهیم توان
  • بار نامتعادل
  • کنترل ولتاژ

مقدمه

ریزشبکه های ولتاژ متوسط (MV) نقش مهمی برای مدیریت فعال و کنترل شبکه توزیع در شبکه های هوشمند آینده خواهند داشت. علاوه بر این، مسائل محیطی و علایق اقتصادی، اجتماعی و سیاسی باعث اهمیت هرچه بیشتر ریزشبکه های MV می شود [1]. مفهوم اخیر ارائه شده برای ریزشبکه چندگانه انگیزه ای است برای ارائه مفهوم ساختار ریزشبکه های با سطح ولتاژ بالاتر، یعنی سطح ولتاژ متوسط. یک ریزشبکه چندگانه شامل ریزشبکه های ولتاژ پائین (LV) و واحدهای تولید پراکنده (DG) متصل به چندین فیدر ولتاژ متوسط مجاور است [2].

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 4.37 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید فایل

مقالات مشابه

ترجمه مقاله کنترل یک ریزشبکه دارای منابع متعدد
عنوان انگلیسی مقاله: Control of a Multiple Source Microgrid With Built-in Islanding Detection and Current Limiting عنوان فارسی مقاله: کنترل یک ریزشبکۀ دارای منابع متعدد با توانائی تشخیص درونی جزیره ای شدن و محدودسازی جریان دسته: برق فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه روشی برای کنترل یک محیط ریزشبکه ای با منابع انرژی پراکنده و رابط مبدل منبع ولتاژ که دارای چند منبع انرژی است، تحلیل شده و به تایید می رسد. این روش کنترلی به گونه ای طراحی شده است که ...
ترجمه مقاله استراتژی دقیق کنترل توان برای واحدهای تولیدالکترونیک قدرت
عنوان انگلیسی مقاله: An Accurate Power Control Strategy for Power-Electronics-Interfaced Distributed Generation Units Operating in a Low-Voltage Multibus Microgrid عنوان فارسی مقاله: راهبرد دقیق کنترل توان برای واحدهای تولید پراکندۀ با واسط الکترونیک قدرت در یک ریزشبکه چندباسه ولتاژ پایین دسته: مهندسی برق فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله چکیده ترجمه در این مقاله، برای ریزشبکه ولتاژ پایین یک راهبرد کنترل توان ارائه می شود، جائی که در آن امپدانس خط عمدتا مقاومتی، امپدانس نابرابر بین واحدهای تولید پراکنده (DG)، و محل بارهای ریزشبکه باعث می شوند ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد