مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مدلی دقیق برای تشکیل سلول در تکنولوژی گروهی

ترجمه مقاله مدلی دقیق برای تشکیل سلول در تکنولوژی گروهی

  • عنوان انگلیسی مقاله: An exact model for cell formation in group technology
  • عنوان فارسی مقاله: مدلی دقیق برای تشکیل سلول در تکنولوژی گروهی
  • دسته: فناوری اطلاعات – کامپیوتر
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
  • دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله

چکیده ترجمه

علیرقم تاریخچه بزرگ مسئله تشکیل سلول(CF) و وجود 12 روش برای آن، روش های کمی وجود داشته اند که به صورت صریح به بهینه سازی اهداف تشکیل سلول بپردازند. این روش ها معمولا منجر به فرمولاسیون های خود سرانه ای شده که می تواند فقط به صورت هیروستیک برای نمونه های تجربی حل شود.

در مقابل، ما نشان داده ایم که CF را می توان به صورت صریح و به وسیله مسئله چندبرشی کمینه مدل سازی کرد و بهیگی آنرا در عمل حل کرد(برای نمونه های متوسط اندازه). ما چندین محدودیت در دنیای واقعی را در نظر میگیریم که می تواند در داخل فرمول پیشنهادی بکار گرفته شده و نتایجی آزمایشی را با داده های تولید واقعی ایجاد کند.

کلمات کلیدی

  • تشکیل سلول
  • تکنولوژی گروهی
  • چندبرش کمینه

مقدمه

تشکیل سلول(CF)، یک گام کلیدی در پیاده سازی تکنولوژی گروه می باشد که اصل آن در مهندسی صنعتی و به وسیله Mitrofanov(1996) و Burbidge(1961) ارائه شد، و پیشنهاد شد که بخش های مشابه را باید به طرق مشابه پردازش کرد. در بسیاری از زمینه های عمومی، مسئله CF را می توان به صورت زیر فرمول بندی کرد. در یک مجموعه محدود داده شده از ماشین ها و بخش هایی که باید در داخل یک بازه زمانی خاص پردازش شود، هدف گروه بندی ماشین ها در داخل سلول های سازنده (از این رو نام مسئله) و بخش ها در داخل خانواده های محصول می باشد، به گونه ای که هر خانواده محصول در داخل یک سلول پردازش شود. به طور برابر، این هدف را می توان به صورت کمینه سازی میزان حرکت بین سلولی- جریان بخش هایی که بین سلول ها حرکت می کنند، فرمول بندی مجدد کرد. این میزان را می توان به وسیله تعداد بخش ها، حجم کلی آنها بایان کرد، که بسته به حرکت خاصی برای CF می باشد. برای مثال، در صورتی که سلول ها به صورت کم و بیش توزیع شده باشند، ضروری است تا هزینه های انتقال را که بسته به حجم است و نه تعداد بخش ها، کاهش داد.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 1.31 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید فایل

مقالات مشابه

سلول های بنیادی
سلول های بنیادی، در قالب پاورپوینت و در 35 اسلاید، شامل تاریخچه سلول های بنیادی، تعریف سلول های بنیادی، ویژگی های سلول های بنیادی، گونه های سلول بنیادی، انواع سلول های بنیادی، سلول های بنیادی Multipotent، سلول های بنیادی جنینی، تولید مثل جنسی مراحل جنین، سلول های بنیادی بالغ، سلول های بنیادی... دسته بندی: علوم پزشکی » پزشکی تعداد مشاهده: 747 مشاهده فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 35 حجم فایل: 2,259 کیلوبایت سلول های بنیادی در قالب پاورپوینت و در 35 اسلاید شامل: تاریخچه سلول های بنیادی تعریف سلول های بنیادی ویژگی های سلول ...
پاورپوینت منحنی های بقای سلول
دانلود پاورپوینت منحنی های بقای سلول، در قالب پاورپوینت و در 31 اسلاید، قابل ویرایش، یک منحنی بقا رابطه ی بین دز تشعشع و نسبت بقای سلول ها را توصیف می کند. سلول های متمایز مانند سلول های عصب و عضله مرگ سلول: توانایی کاری یا اجرایی سلول های بنیادین سیستم خون ساز یا پوشش روده ای: از دست دادن قابلیت.. دسته بندی: علوم پزشکی » پزشکی تعداد مشاهده: 728 مشاهده فرمت فایل دانلودی: ppt فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 31 حجم فایل: 2,596 کیلوبایت پاورپوینت منحنی های بقای سلول، در قالب پاورپوینت و در 31 اسلاید، قابل ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد