مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

ترجمه مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان

آیکون ورد Word

وفاداری مشتریان

چکیده ترجمه

هدف از این مطالعه ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در ایجاد وفاداری مشتریان در سایت پارس مدیرمی باشد. این مطالعه به روش توصیفی اندازه گیری انجام شده است. نمونه گیری با 170 مشتری انجام شد. برای انجام این مطالعه از دو پرسشنامه محقق ایجاد شده توسط استفاده شد که توسط محققان و آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفته است. محاسبات انجام شده با روش آلفا کرونباخ برای پرسشنامه e-CRM برابر 709/0و برای پرسشنامه, و برای پرسشنامه وفاداری مشتری 832/0 به تأیید رسیده است. نتایج تحقیقات با استفاده از دو روش همبستگی و رگرسیون نشان دهنده آن است که کدام عوامل در جهت ارتقای e-CRM در موسسه خزر پارس مدیر موثر و کدام یک بی تاثیرمی باشند. تجزیه و تحلیل نتایج به دست آمده نشان دهنده آن است که پیاده سازی e-CRM از لحاظ آماری رابطه مثبت معنی داری با عوامل وفاداری مشتریان دارد. مدیر این شرکت می تواند برای اجرای بهینهe-CRM از نتایج این تحقیق استفاده نماید ونیز می تواند آن را با فرهنگ ایرانی مطابقت داده و وفاداری بیشتر مشتریان رابه همراه داشته باشد.

مقدمه

در دو دهه گذشته، فن آوری های جدید نقش حیاتی ای در زندگی انسان بازی کرده اند و تا حد زیادی شیوه زندگی او را تغییر داده اند. با انقلاب کسب و کارالکترونیک، چشم اندازهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نیز تغییر کردند. کاربردهای مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری (e-CRM) به سرعت از ایده ای جدید به یک ضرورت استراتژیک برای کسب و کار تبدیل شد. با استفاده از فناوری اطلاعات سازمان ها به سمت سازمان های هوشمند و دانش محور حرکت کرده اند و مدیریت ارتباط با مشتری را نیز بدین وسیله کارامدتر می کنند. با استقرار و بکارگیری E-CRM در سازمان، ارتباط با مشتری در زمان کمتر و با سرعت بیشتری صورت می گیرد و قدرت رقابت در محیط های متلاطم امروزی افزایش می یابد.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.07 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید فایل

مقالات مشابه

ترجمه مقاله اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری هزینه مبادله
عنوان انگلیسی مقاله: Effects of Ethical Sales Behavior Considered through Transaction Cost Theory: To Whom Is the Customer Loyal عنوان فارسی مقاله: اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق تئوری هزینه مبادله: مشتری به چه کسی وفادار است؟ طبقه بندی موضوعی: مدیریت – اقتصاد فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه: 20 دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله چکیده ترجمه در این مقاله، بر اساس تئوری هزینه مبادله و از دیدگاه مشتری، به بررسی ارتباط بین رفتار اخلاقی فروش یک فروشنده، مزایای ادراک شده مشتری از اعتماد، و رضایت مشتری می پردازد تا بدین وسیله مشخص ...
ترجمه مقاله بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام تجاری
عنوان انگلیسی مقاله: Exploring a functional approach to attitudinal brand loyalty عنوان فارسی مقاله: بررسی رویکردی کاربردی به وفاداری نگرشی به نام تجاری دسته: اقتصاد – بازاریابی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16 جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه کاربرد روانشناسی وفاداری در نام تجاری چیست؟ با توجه به تئوری عملی کتز (1960) معتقدیم که وفاداری چهار کارکرد (یا سوابق انگیزشی) دارد: عملی، دانش، بیان ارزشی و واکنش دفاعی. هر یک از این کارکرد ها به سه جنبه از وفاداری مربوط است (عاطفی، ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد