دسته: مدیریت
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 51 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 63 طراحی سیستم روابط عمومی مرکز
مقدمه
یکی از عواملی که در سرنوشت هر مؤسسه، گروه و فرد اهمیت و ارزش اساسی دارد و آنها را در نیلبه هدفها یاری میدهد; کیفیت رابطه آنها با افراد و مؤسساتی است که با آنها سروکار دارند و همچنینبا افکار عمومی جامعهای است که در آن به فعالیت مشعولند. هر اندازه این ارتباط بطور مفیدی مستقر وبه شکل مؤثری گسترش یافته باشد، به همان اندازه آن فرد، گروه و مؤسسه در دستیابی به اهداف خودموفقتر میباشد. اکنون به عنوان یک اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده که افراد و مؤسسات برایرسیدن هرچه بهتر و راحتتر به مقاصد خود نیازمند به حسن رابطه و درک متقابل و توسعه تفاهم بایکدیگر و عموم مردم میباشند.
مدیران مؤسسات به دلایل فوق، در تشکیلات خود اقدام به تأسیس دفتر، واحد یا بخشی تحتعنوان روابط عمومی نمودهاند تا از طریق آن ارتباط مفید و مؤثر را با افراد داخل و خارج سازمان برقرارنمایند و با آگاه کردن، تشویق و ترغیب آنان، به اهداف مدیران، سریعتر، راحتتر و با هزینه کمتر جامهعمل بپوشانند. دست اندرکاران چنین دفاتری همه روزه در تلاشند تا با استفاده از تکنیکها وتخصصهای حرفه روابط عمومی، به گسترش تفاهم و ارتباط مؤثر بپردازند. هدف از تهیه این گزارش;آشنایی با وظایف، نقش و جایگاه روابط عمومی مطلوب است و در آن ابتدا شرح وظایف عمومی وسپس جایگاه سازمانی آن و تفاوت بین روابط عمومی و تبلیغات مورد بررسی قرار گرفته است. در ادامهبه روابط عمومی مطلوب و ویژگیهای کارشناسی روابط عمومی و همچنین روابط عمومی داخلیپرداخته شده است. در پایان نقاط قوت و ضعف روابط عمومیها که حاصل بررسی چهل روابط عمومیدر ایران میباشد، ارائه گردیدهاست.
کلمات کلیدی:
تبلیغات
روابط عمومی
روابط عمومی دیجیتال
سیستم روابط عمومی مرکز
فهرست مطالب
فهرست
1 1 مقدمه
1 2 شرح وظایف روابط عمومی
1 3 جایگاه سازمانی روابط عمومی
1 4 تفاوت بین روابط عمومی و تبلیغات
1 5 روابط عمومی مطلوب
1 6 ویژگیهای کارشناس روابط عمومی
1 7 روابط عمومی داخلی
1 8 روابط عمومی دیجیتال
مراجع
قیمت فایل فقط 25,000 تومان
↓-↓
قیمت: 98000 ریال موضوع: گزارش کارآموزی روابط عمومی در شرکت سهامی بیمه ایران فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) پیشگفتار: یکی از عواملی که در سرنوشت هر مؤسسه، گروه و فرد اهمیت و ارزش اساسی دارد و آنها رادرنیلبه هدفها یاری میدهد ; کیفیت رابطه آنها با افرادو مؤسساتی است که باآنها سروکار دارند و همچنینبا افکار عمومی جامعهای است که در آن به فعالیت مشغولند. هر اندازه این ارتباط به...
قیمت: 55000 ریال موضوع: مقاله روابط عمومی در ایران و جهان فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) مقدمه تعریف روابط عمومی جی ای گرونیک نظریه پرداز معاصر روابط عمومی را مدیریت ارتباط بین یک سازمان در این رشته و همگان هایی میداند که با آن سروکار دارند. رکس هارلو که از پیشقدمان روابط عمومی در جهان است و تالیفات گوناگونی در این رشته دارد این تعریف را پیشنهاد میکند: روابط عمومی...
دسته: مدیریت فرمت فایل: doc حجم فایل: 91 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 148 پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت با عنوان روابط عمومی در سازمان مقدمه: امروزه نیاز به شناخت و درک متقابل مدیریت فرایند و عناصر و اجزای سازمان ها و ادارات به منظور تسریع در دستیابی به مقاصد و اهداف، سازمانی به عنوان یک اصل اساسی در مدیریت پذیرفته شده است. برای تشخیص این نیاز و ترسیم آن نیز...
دسته: کارشناسی ارشد فرمت فایل: doc حجم فایل: 150 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 60 روابط بین الملل و روابط عمومی مقدمه تکنولوژی های نوین ارتباطی تاثیرات بسیاری در نحوه انتقال پیام در درون و برون کشورهای دنیا ایجاد کرده است. بهره مندی از دانش روز، به ویژه در بخش IT، در فرهنگ سازمانی روابط عمومی از نقش ارزنده ای برخوردار است. لذا گذر از قالب های کهن برای ورود به...