مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

طراحی سایت با e-page و نرم افزار Adobe Dreamweaver CS3

فهرست مطالب

فصل اول: معرفی پژوهش

  • 1-1) مقدمه 1
  • 1-2) بیان مسئله 3
  • 1-3) اهمیت پژوهش 5
  • 1-4) اهداف پژوهش 6
  • 1-4-1) هدف آرمانی 6
  • 1-4-2) هدف اصلی پژوهش 6
  • 1-4-3) اهداف ویژه 6
  • 1-5) سؤالات پژوهش 6
  • 1-6) امکانات پژوهش 7
  • 1-7) محدودیت‌های پژوهش 7
  • 1-8) راهکارهای رفع محدودیتهای پژوهش 7
  • 1-9) ملاحظات اخلاقی 7
  • 1-10) تعریف واژگان 8

فصل دوم: مروری بر متون

  • 2-1) معرفی سرطان مری 11
  • 2-1-1) راه‌های تشخیص 12
  • 2-1-2) فاکتورهای خطرزای سرطان مری 17
  • 2-1-3) علائم سرطان مری 19
  • 2-1-4) مراحل سرطان مری 20
  • 2-1-5) راه‌های درمان 21
  • 2-1-6) راه‌های انتشار سرطان در بدن 31
  • 2-1-7) کنترل بیماری و درمان آن 32
  • 2-1-8) پیشگیری از ابتلا به سرطان مری 32
  • 2-1-9) مدیریت و کنترل درد برای سرطان مری 32
  • 2-1-10) انواع سرطان مری 36
  • 2-1-11) میزان بقا در سرطان مری 37
  • 2-1-12) راهکارهایی برای پیشگیری از سرطان 38

فصل سوم: روش پژوهش

  • 2-2) عصر اطلاعات 44
  • 2-2-1) وب جهان گستر 47
  • 2-2-2) تاریخچهی صفحات وب 48
  • 2-2-3) کاربردهای وب جهانی 49
  • 2-2-4) انواع وب سایت‌ها 50
  • 2-2-5) معرفی زبان‌های برنامه نویسی 53
  • 2-2-6) مراحل ایجاد یک وب سایت 54
  • 2-2-7) پژوهشهای انجام شده در داخل و خارج از کشور 55
  • 3-1) نوع مطالعه 62
  • 3-2) محیط پژوهش 62
  • 3-3) ابزار پژوهش 62
  • 3-4) امکانات پژوهش 62
  • 3-5) محدودیتهای پژوهش 62
  • 3-6) ملاحظات اخلاقی 62

فصل چهارم: یافته‌ها

  • 4-1) مقدمه 64
  • 4-2) یافته‌های حاصل از پژوهش 64
  • 4-2-1) یافته‌های مربوط به هدف اول 64
  • 4-2-2) یافته‌های مربوط به هدف دوم 67
  • 4-2-3) یافته‌های مربوط به هدف سوم 102

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

  • 5-1) مقدمه 105
  • 5-2) تعیین محتوای علمی وبسایت آموزشی سرطان مری 105
  • 5-3) تعیین فضای اینترنتی و طراحی وبسایت معرفی بیماری سرطان مری 106
  • 5-4) ارزیابی وب سایت آموزشی طراحی شده 106
  • 5-5) نتیجه گیری 107
  • 5-6) پیشنهادات حاصل از این پژوهش 108
  • 5-7) پیشنهاد برای پژوهش‌های آتی 108

2-2-1) وب جهان گستر

پیدایش وب جهانگستر، جهان را با پدیدهای به نام وبسایت رو به رو ساخته است. وبسایتها از جمله نقاط اتصال و ارتباط کاربران با اطلاعات الکترونیکی می‌باشند. هر شرکت یا سازمان یا مؤسسه ای سعی می‌کند تا با استفاده از این پدیده نوین در دنیای مجازی جایی برای خود باز کند. امروزه وب جهان گستر با سرعت فزایندهای در تولید اطلاعات و دسترس پذیر کردن آن‌ها قسمتی از این نیاز را برآورده کرده است. از طرفی اینکه توانایی ایجاد وبسایت برای هر کسی که دانش اندکی از رایانه داشته باشد، خود باعث ایجاد وبسایتهای گوناگون شده است، که هر کدام کاربرهای مخصوص خود را دارند (مردانی نژاد و همکاران، 1391).

در شبکه جهانی وب نیز منابع ارزشمندی در زمینهی آموزش پزشکی وجود دارد که پژوهشگران و اساتید آموزش پزشکی باید به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. ولی مثل اکثر زمینههای علمی، این منابع به صورت متمرکز و یکجا در دسترس نیستند و به علاوه، با اطلاعات نادرست و غیر مرتبط آمیخته شده اند. این دو مشکل باعث شده است که بازیابی منابع در شبکهی اینترنت با مشکلاتی همراه شود (طاهره چنگیز و همکاران، 1391).

برای پیداکردن منابع موجود در وب، به طور معمول از سه ابزار اصلی استفاده می‌شود که عبارتند از موتورهای جستجو (search engines)، ابرموتورهای جستجو (meta searchengines) و راهنماهای موضوعی (subject directories). با اینکه موتورهای جستجو مهمترین و اصلیترین ابزار دستیابی به اطلاعات موجود در وب به شمار میروند، ولی چون در این ابزارها، گردآوری اطلاعات بدون دخالت انسان و توسط نرمافزار خزنده (Crawler) انجام میگیرد، بنابراین ممیزی کیفیت روی منابع اطلاعاتی نمایه شده صورت نمیپذیرد و در نتیجه هنگام جستجو ممکن است نتایج بسیار زیاد، نامرتبط و بی کیفیت بازیابی شود. از جمله ابزارهایی که برای دسترسی به منابع اطلاعات در وب به وجود آمده، راهنماهای موضوعی وب است. یک راهنمای موضوعی، مجموعهای از سایتها و صفحات وب است که توسط افراد متخصص، شناسایی، بررسی، تجزیه و تحلیل و نمایه سازی می‌شوند. در این راهنما، سایت های اینترنتی در یک نظام سلسله مراتبی موضوعی دسته بندی می‌شوند (طاهره چنگیز و همکاران، 1391).

2-2-2) تاریخچه صفحات وب

یک سامانه اطلاعاتی از پرونده‌های ابرمتنی متصل به هم است که از طریق شبکه جهانی اینترنت قابل دسترسی هستند. به کمک یک مرورگر وب می‌توان صفحات وب که شامل متن، تصویر، ویدیو و سایر محتویات چند رسانه ای هستند را مشاهده و به کمک ابر پیوندها در میان آن‌ها حرکت کرد. وب سایت مجموعه ای از فایل‌های مختلف اعم از تصاویر، متون و یا فایل‌های برنامه نویسی شده است که به منظوری خاص به شکلی با هم مرتبط شده اند. این فایل‌ها روی یک کامپیوتر «میزبان» یا «سرور» قرار می‌گیرند و با یک نام دامنه مشترک فراخوانی می‌شوند. وب جهانی بخشی از اینترنت است که یک مدل ارتباطی را مشخص می‌کند. بر روی وب جهانی اطلاعاتی وجود دارد که تنها با یک کلیک در اختیار قرار می‌گیرد. وب‌ها منابعی اطلاعاتی در اینترنت هستند. وب سایت با صفحه وب متفاوت است. وب سایت ممکن است شامل چندین صفحه، فایل، تصویر، صوت و غیره باشد. پس هر وب سایت متشکل از صفحات مختلفی است که یکی از آنها به عنوان Home page شناخته می‌شود. صفحات هر وب سایت بر روی کامپیوتری قرار دارد که به مشتریان وب خدمات ارائه می‌دهد. این کامپیوتر می‌تواند یک کامپیوتر خصوصی یا یک Server شبکه باشد که برای امور دیگری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به هر حال این کامپیوتر باید به اندازه کافی بزرگ بوده تا قابلیت سرویس دهی به درخواست‌های همزمان را داشته باشد.

2-2-6) مراحل ایجاد یک وب سایت

  1. تحلیل و گزارش شناخت از اهداف مدیران
  2. شناخت مخاطبان و کاربران سایت
  3. ایجاد استراتژی از عملکرد سایت
  4. تحلیل و آنالیز کلمات کلیدی
  5. جمع آوری و آنالیز اطلاعات
  6. طراحی واسط گرافیکی با زیباترین کیفیت
  7. طراحی صفحات براساس آخرین استانداردها
  8. تحلیل و پیاده سازی بانک‌های اطلاعاتی
  9. برنامه نویسی و توسعه سیستم
  10. بهینه سازی کلیه کلمات کلیدی و متون نهایی
  11. ایجاد مقیاس پذیری و اجرا در کلیه مرورگرها
  12. بار کردن و آزمایش وب سایت
  13. نصب سیستم آمار وب
  14. معرفی به موتورهای جستجوگر
  15. تبادل لینک
  16. تحلیل گزارشات آماری و بهینه سازی سایت
  17. پشتیبانی و بروز رسانی

خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد