مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

معرفی گل نسرین (آماریلیس) (2)

نام فارسی:
نسرین (آماریلیس)

نام علمی:
Hippeastrum reginae

نام انگلیسی:
Mexican lily

تیره (خانواده) گیاه شناسی:
گل نسرین (Amaryllidaceae)

طبقه بندی از لحاظ گلکاری:
ژئوفیت (Geophyte)

Hippeastrum reginae 1

برای مشاهده سایر عکس ها به ادامه مطلب بروید
To see the other pictures, go full-text  

Hippeastrum reginae 2
Hippeastrum reginae 3
Hippeastrum reginae 4
Hippeastrum reginae 5
Hippeastrum reginae 6
Hippeastrum reginae 7
نظرات 6 + ارسال نظر
نسرین 1395/01/05 ساعت 15:03

سلام. من اسمم نسرینه. گل نسرین تا بحال ندیده بودم و خیلی دلم میخواست تصویری از گلی که نام من ست را ببینم. با تشکر از سایت خوبتون که بالاخره من گل زیبایی که نام خودم است را دیدم. بازم ممنونم

سلام، من اسمم نسرینه ولی تا جایی که میدونم گل نسرین سفیده و پرهاش زیادن، در لغت نامه ی دهخدا هم همین رو نوشته، این گلی که شما اینجا گذاشتین به نظر نسرین نیست.

نسرین 1395/04/18 ساعت 14:49

سلام
اسم منم نسرین. اما منم گل نسرین سفید رنگ میدونم.با پنج گلبرگ. که اگه بهش دست بزنی زود گلبرگهاش میریزه. یعنی زود رنج و حساس.
البته فقط شنیدم. خودم این گل ندیدم.
همیشه دنبالش ام که پیدا کنم.
تمام نسرین خانم ا به افتخار شما

***** 1395/05/16 ساعت 19:50

من اسمم نسرین نیست ولی همونطور که دوستان گفتن گل نسرین سفید رنگه

نسرین 1395/07/12 ساعت 15:44

سلام اسم من نسرینه
گل نسرین یه نوعی از گل نرگسه
گلی سفید و کوچک و زیبا
منم تا به حال از نزدیک این گل رو ندیدم و خیلی مشتاق دیدن این گل هستم.
امیدوارم همه ی نسرین ها گل خودشونو ببینند.

نسرین 1396/02/17 ساعت 15:26

سلام من اسمم نسرینه تاحالا گل نسرین ندیدم ینی هرجا یه شکل بوده ی جا صورتی ی جا سفید پر ی جا سفید وپنج برگ واقعا کدوم گل نسرینه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد