مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

روشهای نمونه برداری و جمع آوری داده

عنوان انگلیسی مقاله: Sampling and data collection procedures
عنوان فارسی مقاله: روش های نمونه برداری و جمع آوری داده
طبقه بندی: آمار
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
_______________________________________
چکیده
نمونه ها از یک صنعت تولیدی در مالزی برداشته شد. به چند دلیل، تغییر تهیه حساب برای مدیران (حسابداری مدیریتی) احتمالا در این نوع از شرکت روی می دهد. شرکت های تولیدی در معرض تغییراتی در ارتباط با محیط تولید همانند تغییرات در ساختار هزینه تولید و تکنیک های تولید با فناوری جدید قرار می گیرند. این صنعت به این دلیل انتخاب شده است که به عنوان فعال ترین و مهمترین حامی اقتصاد مالزی می باشد.
تمرکز این بررسی بر روی مدیران حساب ها/ یا بخش مالی شرکت های تولیدی در مالزی می باشد. رئیس بخش مالی یا حسابداری مد نظر مد نظر قرار می گیرد زیرا اکثر شرکت های تولیدی مالزی دارای واحدهای مجزا جهت تهیه حساب برای مدیران نمی باشند. همان طور که توسط بانیس و لانگ فیلد تاکید شده است، درک مدیران در این موقعیت در مقایسه با بکارگیری اقدامات هدفمند مهم به نظر می رسد زیرا:
1) درک مدیر از شرایط می باشد که حائز اهمیت بوده، و این افکار می باشند که تصمیمات را با توجه به انتخاب استراتژی و تغییرات در سازمان های دیگر و تغییرات تهیه حساب برای مدیران تحت تاثیر قرار می دهند.
2) اندازه گیری تغییرات هدفمند همانند میزان تغییر در محیط یا تغییر در موضوعات استراتژیک مشکل می باشد.
3) این موضوع مورد بحث می باشد که افراد دارای درک کافی به منظور دادن اطلاعات نسبتا موثق از مراحل تصمیم گیری باشند.
      جمعیت هدف برای این بررسی شرکت های تولیدی می باشند که قبل از سال 2003 با هم ادغام شده اند. این موارد در انطباق با هدف بررسی به منظور تجزیه و تحلیل تغییرات در شرکت های تولیدی در یک دوره 5 ساله منحصرا از سال 2003 تا 2007 می باشند. جمعیت مورد بررسی از 800 شرکت تولیدی در این مطالعه با استفاده از نمونه برداری احتمالات (روش تصادفی ساده) انتخاب شدند. دستورالعمل FMM به عنوان چارچوب نمونه برداری برای این تحقیق مورد استفاده قرار گرفته است. چارچوب نمونه برداری برای اطمینان از این مورد حائز اهمیت می باشد که نمونه ها به اندازه کافی نماینده جمعیت هدف مورد نظر که بر مبنای آن نتایج تست فرضیه عمومیت پیدا می کنند، می باشد. داده ها با استفاده از بررسی از طریق ارسال ایمیل جمع اوری شد. به منظور بالا بردن میزان پاسخ، نامه یادآوری کننده برای تمام نمونه ها) حتی اگر قبلا پاسخ خود را داده اند) به عنوان یک اقدام پشتیبانی، ارسال شد. پرسشنامه شامل هشت صفحه بعلاوه صفحه دیگری که به توضیح اهداف این بررسی و چگونگی پاسخ به آن می پرداخته است، بود. به دنبال آماده سازی اسناد، 800 پرسشنامه برای انجام بررسی ارسال شد. در طی دو ماه ارسال پرسشنامه از طریق ایمیل، 174 شرکت که شامل 21. 7 درصد نرخ مشارکت بوده است، پاسخ دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد