مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

طراحی سایت شرکت به سبا

چکیده

در این پایان نامه سعی شده است تا به شرح سایت شرکت به سبا بپردازیم.

ودر ابتدا یک سری توضیحات در مورد نرم افزار‌های مورد استفاده که در طی انجام پروژه با آنها کار کردیم گفته شده است. که از نرم افزار Flash Photoshop، Swish، Frontpage برای طراحی صفحات و از Php و بانک اطلاعاتی my sql برای پویا سازی سایت استفاده شده است. بعد به توضیح ساختار سایت و پیاده‌سازی سایت پرداختیم و اینکه در هر صفحه از چه نرم افزارهایی و اینکه هر قسمت از صفحه چگونه ساخته شده است.

مقدمه
مکاتب الهی و در راس آنها اسلام انسان ساز را موجودی پویا و کمال طلب می‌دانند. از نظر اسلام انسان در حال تکامل است وجهت گیری او به سوی خدای تبارک و تعالی است. یکی از راه‌های تقرب به ذات اقدسش علم است.

تحولات چشمگیری که در اثر ورود کامپیوتر واینترنت به عرصه اجتماع در ابعاد مختلف زندگی انسان امروز به‌وجود آمده هم اکنون به چنان شتابی رسیده که همه ساختارهای علمی اقتصادی فرهنگی و اجتماعی را در سراسر جهان با تغییراتی شگرف مواجه کرده است. سرعت و عمق این تحولات به گونه ای بوده که امروزه بقا و تداوم پیشرفت‌های علمی و اقتصادی دنیا به پیشرفت در صنعت عظیم کامپیوتر و فن آوری اطلاعات وابستگی تمام پیدا کرده است.

در چنین شرایطی که همراهی با قافله پر شتاب فناوری‌های رایانه ای به امری کلیدی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور تبدیل شده لزوم ایجاد تغییر در شیوه‌های آموزشی و همگام کردن آن با آخرین یافته‌های علمی ضروری به نظر می‌رسد.

بر این اساس شرکت تعاونی خدمات بهداشتی و درمانی بهداشت گستر سبحان آرین (به سبا) که یک شرکت خدمات بهداشتی و درمانی است برآن شد که در جهت به اطلاع رساندن طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی و برگزاری دوره‌های آموزشی خود و ثبت نام از متقاضیان به صورت online از ما تقاضا کردند که یک سایت پویا برایشان طراحی کنیم.

که بر این اساس متقاضیان بتوانند در اتلاف وقت کمتر و راحت‌تر در هر کجا که باشند از خدمات جدید و کلاس‌های آموزشی جدید بهره مند شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد