مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مراحل ثبت نام و استفاده از بهترین سیستم تبادلات اجتماعی (انواع لایک‌های گوگل و فیسبوک و ...) Like4like

آیا صفحه‌ی فیسبوک دارید که بخواهید لایک دریافت کنید؟

آیا وبلاگ یا وبسایتی دارید که بخواهید لایک گوگل پلاس دریافت کنید؟

بنا به درخواست‌های مکرر شما عزیزان مبنی بر توضیح دقیق استفاده از سیستم Like4like در جهت افزایش دینامیک محبوبیت وبلاگ، افزایش محبوبیت صفحه‌ی فیسبوک و ...، بر آن شدم تا توضیح مختصری برایتان فراهم کنم. اگر علاقه‌مند هستید، به ادامه مطلب مراجعه کنید.  

پیش از هرچیز آیا گوگل پلاس وبلاگ خود را فعال نموده‌اید؟ اگر فعال ننموده‌اید اینجا کلیک کنید.



ابتدا باید در وبسایت Like4like ثبت نام کنید. بسیار ساده است؛ مانند شکل زیر عمل کنید. نام کاربری (Username) خود را انتخاب و رمز عبور (Password و Retype password) و رایانامه (E-mail و Retype E-mail) خود را وارد کنید. در نهایت بر روی سابمیت (Submit) کلیک کنید. سپس به ایمیل خود رفته و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک نمایید تا حساب کاربریتان فعال شود.


 

پس از فعال‌سازی، دوباره به سایت Like4like بروید و وارد حساب کاربریتان شود (مانند تصویر پایین).

 


پس از وارد شدن بر روی «Add And Manage Pages» کلیک کرده تا آدرس‌های خود (اعم از صفحه‌ی فیسبوک برای دریافت لایک «Facebook likes»، وبلاگ یا وبسایت برای دریافت لایک گوگل پلاس «Google plus»، وبلاگ یا وبسایت برای دریافت ترافیک یا ... که در عکس زیر می‌بینید) را وارد سامانه کنید. در اینجا هدف افزایش محبوبیت وبلاگ است. پس در اینجا گوگل پلاس شرح داده خواهد شد. بر روی آن کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی گوگل پلاس با صفحه‌ی زیر مواجه می‌شوید. آدرس وبلاگ یا وبسایت خود را همانند تصویر (در بخش A یا تصویر پایینی) وارد کرده و تعداد سکه را به ازای هر کلیک مشخص کنید (به ازای هر لایک گوگل پلاس بر روی وبلاگتان، آن تعداد از سکه‌هایتان کسر می‌شود). توصیه می‌شود ابتدا با سکه‌های کم شروع کنید. پس از وارد نمودن آدرس وبلاگ و مشخص کردن تعداد سکه به ازای هر لایک، بر روی دکمه‌ی Add URL کلیک کنید. پس از کلیک کردن با بخش بالایی عکس (بخش B) مواجه می‌شوید که اطلاعات وبلاگتان در آن درج شده است. پس از دو تا سه ساعت متوجه می‌شوید که تعداد لایک دریافت کرده‌اید (این لایک‌ها با سکه‌های پیش‌فرض بوده است). اما برای کسب سکه‌های بیشتر و تبدیل آن‌ها به لایک بیشتر باید کارهایی را که وبسایت معرفی کرده است دنبال کنید.


برای اینکه سکه دریافت کنید شما نیز باید لایک (چه فیسبوک، چه گوگل پلاس و چه یوتیوب Youtube) کنید یا اینکه به گشت و گذار در سایت‌ها (Site viewing) بپردازید. در اینجا گشت و گذار سایت و لایک گوگل پلاس توضیح داده خواهد شد.


از شکل بالایی بر روی گوگل پلاس (Google plus) کلیک کرده و با این تصویر پایین مواجه می‌شوید.


از شکل بالایی می‌توانید بر روی پلاس وان‌ها (1+) کلیک کنید. پس از کلیک کردن یک صفحه باز می‌شود. چنانچه می‌خواهید از محتویات وبسایتی که قرار است لایکش کنید، اطلاعاتی دریافت نمایید (که مبادا مخالف حقوق اخلاقی و ... باشد) به صفحع اجازه دهید تا بارگذاری شود. اگر مورد منفی‌ای در وبسایت مد نظر وجود نداشت صفحه را بسته و علامت گوگل پلاس برایتان ظاهر می‌شود (شکل پایین): بر روی آن فشار دهید و به مدت حدود 2 تا 3 ثانیه صبر کنید تا سکه‌های آن را دریافت کنید. پس از دریافت به وبسایت بعدی و بعدی بروید.


از طریق Site viewing نیز می‌توانید سکه دریافت کنید. بر روی آن (دو شکل بالاتر) کلیک کرده و با تصویر زیر مواجه می‌شوید.


بر روی یکی از مربع‌های آبی رنگ کلیک کنید. پس از کلیک کردن یک دکمه‌ی آبی رنگ می‌بینید (شکل پایین): بر رویش کلیک کنید تا صفحه باز شود. توصیه می‌شود برای Site viewing از مرورگر اپرا (Opera) ورژن 12 استفاده کنید: در اینجا کارایی بسیار بالاتری از انواع فایرفاکس و غیره دارد (تجربه‌ی شخصی من است؛ آن را امتحان کرده‌ام و جواب خوبی گرفته‌ام). پس از بارگذاری کامل سایت، نموداری در بالای آن مشاهده می‌کنید که آرام آرام در حال پر شدن است، فکر کنم در حدود 15 ثانیه طول می‌کشد تا کامل پر شود. پس از پر شدن ملاحظه می‌کنید که سایت به شما می‌گوید که تعداد مثلن 14 سکه دریافت کردید! بر روی کلوز (Close) کلیک کنید. این روند را ادامه دهید تا تعداد بالایی سکه دریافت کنید. پس از تمام شده مربع‌های آبی بر روی Load more links کلیک کنید.

نکته‌ی مهم: به علت کند بودن اینترنت ایران با سامانه‌ی Site viewing معمولن بدون این ترفند که معرفی می‌کنم یا نمی‌شود لایک دریافت کرد یا اینکه با سختی و صرف وقت زیاد!
     از مرورگر Opera ورژن 12 استفاده کنید. وارد وبسایت Like4like که شدید و به بخش Site viewing که رفتید و بر روی یک مربع ‌آبی که کلیک کردید و دکمه‌ی آبی رنگ که ظاهر شد، دیگر نیازی به بارگذاری عکس نیست: پس با استفاده از مرورگر اپرا ورژن 12 خود بارگذاری عکس‌ها را تعطیل کنید (بر روی Cashed Images بگذارید ولی نه روی No images) تا سرعت بارگذاری وبسایت بالارفته و شمارش 15 ثانیه (برای اعطای سکه) هرچه سریع‌تر شروع شود. می‌دانید که بخش ترافیک اعظم هر وبسایت عکس‌های آن هستند. شاید فکر کنید چرا اپرای 12؟ لازم به ذکر است که من اپرا ورژن جدید (18) را نیز چک نموده‌ام و فاقد چنین گزینه‌ای (Cashed Images) بود. شاید بعضی دیگر از ورژن‌ها مثلن چنین گزینه‌ای داشته باشند. اگر مرورگر اپرا ورژن 12 را نداشتید و یا اپرای سیستم خود چنین گزینه‌ای را نداشت به من ایمیل بزنید تا لینک دانلود آن را برایتان ارسال کنم.


فراموش نکنید که اگر این مطلب مورد پسندتان واقع شد از تلاش‌های من حمایت کنید. یا بر روی گوگل پلاس وبلاگم کلیک کنید یا اینکه این مطلب را بدون حذف یا تغییر لینک‌ها در وبلاگ خود نیز درج نمایید.

چنانچه به موارد مشابه با این پست علاقه‌مند هستید اینجا کلیک کنید.

پاینده و پایدار باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد