مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

معرفی رویکردی جدید در بازاریابی اینترنتی

قیمت: 3500 تومان

بازاریابی اینترنتی رویکردی نوین به بازاریابی سنتی است و مشتمل بر رده گسترده ای ازفعالیتهای بازاریابی اعم از تبلیغات، برندینگ، برنامه های ایجاد وفاداری و مدیریت ارتباط با مشتریان است.


بازاریابی اینترنتی به این دیدگاه اشاره دارد که چطور اینترنت می تواند در کنار رسانه های سنتی برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده شود و اینکه چطور فرایندها و ارتباطات بازاریابی داخلی و خارجی می توانند از طریق تکنولوژی ارتباطی و اطلاعاتی بهبود پیدا کنند.
گرچه تاکنون استراتژیها و راهکارهای گوناگونی در زمینه بازاریابی اینترنتی مطرح شده اما کمتر به بحث رسانه ها و شبکه های اجتماعی و یکپارچه سازی آن با پست الکترونیک پرداخته شده است. راهکاری تازه که هم اکنون یکی از بحث برانگیز ترین مباحث تخصصی در بازاریابی اینترنتی است.
شاید شما هم در مقاله های مختلف خوانده باشید که بازاریابی از طریق ایمیل در حال رکود و یا کم رنگ شدن است و امروز، همه در مورد بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی صحبت می کنند.
واقعیت این است که بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی واقعا در حال رشد است و بسیار موثر هم هست ولی آیا این موضوع دلیل بر کم رنگ شدن یا نابودی روش های دیگر بازاریابی مخصوصا بازاریابی از طریق ایمیل هست؟
در این کتاب به طور مفصل به این موضوع پرداخته شده است و با یک رویکرد جالب، ایده های جالبی در مورد هر دو روش بازاریابی یعنی شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ مطرح شده است و اتفاقا این دو روش به عنوان روش های مکمل یکدیگر، مورد بررسی قرار گرفته اند.
خواندن این کتاب ایده های جدیدی را برای شما مطرح خواهد کرد که به کار گیری آنها در استراتژی بازاریابی آنلاین، تاثیرات مثبتی به همراه خواهد داشت.

خرید سوال از فروشنده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد