مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

سیستم کسب و کار اینترنتی 4

پورتال مسبی - ورژن 4

قیمت: 1000000 تومان

آیا شما نیز دوست دارید سایتی مشابه سایت مسبی را با تمامی امکانات در اختیار داشته و مدیریت کنید و کسب درآمد و کاری پر سود را برای خود شروع کنید؟ ما چنین امکانی را برای شما فراهم کرده ایم. پس از سالها تجربه در زمینه طراحی و مدیریت سایت مسبی، اکنون مفتخریم تا یک وب سایت با سایر امکانات و قابلیتهای سایت مسبی را برای شما راه اندازی کنیم.



پورتال مسبی را می توان سیستم بازاریابی یا سیستم همکاری در فروش نامید، زیرا در آن بازاریاب ها به ازای دریافت پورسانت، به تبلیغ و بازاریابی محصولات می پردازند.

روش کلی کسب درآمد در سایتی که برای شما راه اندازی می کنیم به این صورت است که شما تعدادی فروشنده و بازاریاب به سایتتان جذب می کنید. فروشندگان محصولاتشان را در سایت شما ثبت می کنند و برای هرمحصول، پورسانت مشخصی در نظر می گیرند. بازاریاب ها نیز به بازاریابی و تبلیغ محصولات می پردازند. زمانی که سفارشی از طریق بازاریاب ثبت شد، توسط فروشنده بررسی می شود و پس از تایید شدن سفارش، درصدی از پورسانت محصول که فروشنده تعیین کرده است به بازاریاب، و درصدی نیز به شما تعلق می گیرد. درصد پورسانت مدیر از کل پورسانت، توسط خود شما در پنل مدیریت سایت تعیین می شود. مثلا می توانید تعیین کنید که از کل پورسانت محصول، 90 درصد به بازاریاب و 10 درصد به شما برسد. فروشنگان و بازاریاب ها دارای پنلهای مجزا و با امکانات استثنایی هستند که حرفه ای بودن در عین سادگی و کاربرپسند بودن آن را میتوان مهم ترین ویژگی پنل فروشندگان و بازاریاب ها دانست.

کلیه تراکنش های مالی و محاسبه پورسانت و اطلاع از زمان ثبت سفارش و ... بصورت اتوماتیک انجام می شود. شما فقط مدیر سیستم هستید و تنها کاری که باید انجام دهید مدیریت فروشندگان و بازاریاب ها می باشد. هر رویداد و تراکنشی که در سایت صورت بگیرید توسط ایمیل به اطلاع مدیر سایت می رسد که همین امر مدیریت سایت را بسیار آسان کرده است.

این سیستم بازاریابی و همکاری در فروش که ما برای شما راه اندازی می کنیم، سیستمی متفاوت و اصولی برای کسب درآمد است. زیرا نیاز به هیچگونه محصول یا خدمات برای فروش ندارید، چون محصولات توسط فروشندگان ثبت می شود.

همچنین تمرکز شما فقط روی مدیریت سیستم خواهد بود و بنابراین می توانید کل زمان تان را برای داشتن سیستمی سودآور - برای خودتان، فروشنده و بازاریاب - صرف کنید. می توانید درآمد مناسبی داشته باشید، آن هم بدون تولید هیچ محصولی و درگیر شدن در مراحل مختلف فروش. با این روش، بازاریاب های شما صرفاً معرفی کننده کالا یا خدمات فروشندگان خواهند بود و کلیه مراحل رسیدگی به سفارشات توسط فروشندگان شما انجام می شود.

اگر خودتان فروشنده هستید باید بدانید این سیستم برای فروشندگان نیز بسیار مناسب است، می توانید محصولات فروشگاه اینترنتی خودتان را در آن ثبت کنید تا بازاریاب های سایتتان برای شما تبلیغ کنند. پس اصلی ترین روش کسب درآمد در این سیستم بازاریابی، این است که از هر فروشی که توسط لینک بازاریاب های شما صورت بگیرد درصدی را دریافت می کنید که با وجود کمتر بودن از سود فروشندگان و بازاریاب ها، باز هم درآمدی قابل توجه در پی خواهد داشت.

خرید سوال از فروشنده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد