مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

فهرست مطالب پربازدید و محبوب در مورد وبلاگ نویسی

نظرات 2 + ارسال نظر
ماهان 1392/11/24 ساعت 09:11

سلام متشکرم که نظر گذاشتید برای تشکر شمارا لایک یا حمایت کردم که بدلیل اشکالی که درلوگو گوشه ی پایین سمت راست وجود داشت موفق به انجام این کار نشدم یک سوال من به این ترفندهای افزایش بازدید اعتقاد ندارم ونمی دانم چگون کار میکند چندتا را امتحان کردم که بیش ازیک ترفند نبود ومرا سر کارگذاشت

درود بر شما. متأسفانه شاهکار فیلترکردن اینترنت مشکل کار بوده. الان تست کردم با فیلتر شکن دکمه گوگل پلاس ظاهر میشه ولی بدون فیلتر شکن نه!
در این وبلاگ چیز سرکاری وجود نداره دوست گرامی

Aftab 1392/11/30 ساعت 09:04

سلام ممنونم وبلاگ قشنگی دارید استفاده کردم و لذت بردم

درود. سپاس فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد