مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

آموزش کونگفو نرمش تکنیک مبارزه بدنسازی

قیمت: 21000 تومان

پرداخت پس از دریافت کالا درب منزل
ارسال به تمام نقاط ایران
2 عدد دی وی دی

اموزش حرفه ای کونگ فو در قالب

آموزش کونگفو توا (نرمش)

آموزش کونگفو توا (تکنیک)

آموزش کونگفو توا مبارزه

آموزش کونگفو توا بدنسازی


یاد گرفتن کونگ فو و مبارزه وضربات دست و پا برای تجاوز و خشونت نیست بلکه آمادگی و توانمندسازی برای دفاع از خود و آزادی خود و اندیشه انسانی است. کسی که در راه طریقت دانایی می کوشد، باید در دفاع از خود و اندیشه انسانی خود نیز دانا باشد. پس مبارزه در کونگ فو دروازه دانائی است. مبارزه در کانگ فو زد و خورد خیابانی نیست بلکه اهدافی چون غلبه بر ترس، مبارزه با ظلم و ستم و جهل انسان ها رادر پی دارد و همیشه می آموزیم تا حقیقت والای انسانی رادرک کنیم و راه و رسم مبارزه با خود و خواسته های غیر انسانی و مجهولات را کشف کنیم.

پس هدف کونگ فو هم آهنگی و همبستگی انسان ها در راه انسانیت است وقتی ما قوی باشیم (از نظر روحی و جسمی) بیگانگان جرأت حمله به پایگاه تفکر و اندیشه و فرهنگ ما را نمی کنند. پس باید در دفاع از فرهنگ و اندیشه ایرانی انسانی خود نیز دانا و قوی باشیم.


بطور کلی مبارزه کونگ فو مبارزه با ترس و ظلم و ستم برای آزادی انسان تا آخرین قطره خون است که در بخشی از سوگند نامه کانگ فو می خوانیم: از روی فرین پی پشتیبان نبرد نیکی با بدی هستم.

که منظور مبارزه را در جمله ای کوتاه بیان می کند.

یکی از خصوصیات کونگ فو توآ روح مبارزه است که در همراه بتدریج با زحمت و تلاش فراوان در طول زمان بوجود می آید و همراه کونگ فو در عین تواضع و فروتنی جسم و جانش آرام نیست و در کار و کوشش است تا آگاه شود و دیگران را آگاه کند.

در اندیشه ام ...

توآ

همین الان خرید کنید و درب منزل تحویل بگیرید

خرید سوال از فروشنده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد