مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

نقشه معماری موزه

کلیه نقشه های معماری یک موزه

قیمت: 120000 تومان

این فایل بی نظیر که حاوی کلیه نقشه های معماری و دتایل های اجرایی و نیز 5 تصویر مدل سازی شده (3d) از یک پروژه موزه می باشد، در منطقه شمال غرب کشور و توسط یکی از قدرتمندترین شرکت های مهندسین مشاور، طراحی و اجرا گردیده، بی شک در نوع خود یکی از بی نظیرترین طرح های موجود در اینترنت می باشد که تمامی مدارک معماری آن از جمله:


کلیه پلانها (زیر زمین - همکف - اول تا پنجم و پشت بام)، مقاطع طولی و عرضی با جزئیات دقیق، نماهای پروژه و نیز سایت پلان طرح، عکس های 3d پروژه و فضای داخلی به تعداد 5 عدد، جزئیات اجرایی پروژه شامل (بزرگنمایی آمفی تئاتر - پلان اتاق پروژکسیون - جزئیات ادیتوریوم - جزئیات دقیق کلیه پله ها و رمپ ها) به طور کامل موجود است.


در این پروژه تمامی فضاها و ریز فضاهای مربوط به یک موزه، به طور کاملا دقیق و با سیرکولاسیون داخلی و روابط فضایی بسیار خلاقانه طراحی شده اند که نشان از تجربه و خلاقیت آرشیتکت این پروژه است.

در این موزه انواع فضاهای مهم و اساسی طبق برنامه فیزیکی مربوطه طراحی شده اند که 45 فضای مختلف و مفید در زیر زمین، 41 فضای مفید در طبقه همکف، 9 فضای مفید در طبقه اول و باقی فضاها نیز بطور ماهرانه در باقی طبقات تقسیم گردیده اند. راه های ارتباطی بین طبقات نیز از طریق آسانسورها، پله ها، و رمپها امکان پذیر است.

در اینجا یک تصویر کلی از تمامی مدارک پروژه به همراه یکی از تصاویر آن قرار داده شده که می توانید در قسمت زیر مشاهده فرمائید.

در ضمن کلیه نقشه ها در قالب فایل اتوکد (Dwg) و تصاویر به صورت فایل Jpg و با کیفیت عالی می باشند.


خرید سوال از فروشنده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد