مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

نوار الکسا (Alexa toolbar)

درود بر همگی دوستان گرامی

وبسایت یا وبلاگی دارید که می خواهید از وضعیت بازدیدکننده هایش اطلاعات کسب کنید؟

«رتبه بندی الکسا» شاید معتبرترین رتبه بندی جهان باشد!

این نوار همچنین به مرور زمان وضعیت رتبه وبلاگ یا وبسایت شما را بهبود خواهد داد. فقط کافی ست پس از نصب این تولبار به گشت و گذار در وبلاگ خود بپردازید.

این امکان را از دست ندهید و هرچه زودتر نوار الکسا (Alexa toolbar) را نصب کنید!

برای اطلاع از روش نصب بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.  
برای رفتن به صفحه نصب اینجا کلیک کنید.

همچنین اگر مایل افزودن افزونه آمار سایت الکسا هستید، به این صفحه بروید.

نظرات 5 + ارسال نظر
Mehran 1392/10/23 ساعت 23:17 http://www.mashinsavar.ir

سلام عزیزم . نصب این تولبار کار بیهوده ایه و هیچ تاثیری نداره !!!
اصلا من اعتقادی به الکسا ندارم .
الکسا وقتی به مثلا وب تو رتبه میده که کسی که روی مرورگرش تولبار الکسا نصبه به وبت سر بزنه ! و منی که عمر تولبار الکسا نصب کنم رو جزو آمارش حساب نمیکه ! ینی اگه هزاران نفر هم هر روز بیان تو سایتت ولی تولبار الکسا نصب نباشه رو مرورگرشون رتبت هیچ تغییری نمیکنه .
خلاصه خیلی ها این تولبار رو مرورگرشون نصب نیست پس اصلا رتبه یی که میده اعتبار نداره . البته از نظر من.

درود. سپاس از نظرت. خیر اینطور نیست. فکر نکنم حتماً باید بازدید کننده تولبار الکسا رو داشته باشه. همین که کد الکسا تو وبلاگت باشه هم فکر میکنم کفایت میکنه. رتبه‌بندی الکسا تو کل جهان معتبره (رتبه‌بندی ایرانی که نیست!) موفق باشید.

مرتضی 1392/10/25 ساعت 00:26 http://liverpooll.blogfa.com

من خیلی وقته نصبش کردم
نه برا اینکه امارم بره بالا
برا فضولی اینکارو کردم
با نظر مهران موافقم رتبه بندی الکسا استاندارد نیست...همون تویحی که مهران داد منم تایید میکنم

خیلی خوب و بسیار عالی. به هر صورت رتبه‌بندی دیگه ای که نیست!

mohamad99 1392/11/04 ساعت 14:55

ممنون خوب بود ایول

قربونت

علی 1392/11/04 ساعت 16:42

چرا انقدر شلوغ و پلوقه وخیلی هم عجله داری کجا با این سرعت عزیزم

amir mohamad 1392/11/04 ساعت 22:38

سلام دوست عزیز
ممنون از اطلاعیه ت .
عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد