مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

ترجمه مقاله مدیریت روابط کارکنان

ترجمه مقاله مدیریت روابط کارکنان - با استفاده از فناوری اطلاعات

  • عنوان انگلیسی مقاله: Employee relationship management- Realizing competitive advantage through information technology
  • عنوان فارسی مقاله: مدیریت روابط کارکنان – درک مزیت رقابتی با استفاده از فناوری اطلاعات
  • دسته: مدیریت
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
  • لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود

چکیده ترجمه

مدیریت روابط کارکنان (ERM)، روند نوظهوری را در رابطه با مدیریت منابع انسانی با ساخت و حفظ روابط فردی و متقابلاً روابط ارزشمند با کارکنان بر مبنای فناوری اطلاعات تشکیل می دهد. اگرچه این روند تازه تأسیس و رو به رشد است ولی با توجه به مدیریت روابط کارکنان، دانش و توافقات کمی در رابطه با مدیریت روابط کارکنان (ERM) موجود می باشد. بنابراین، مقاله پیش رو بر این تلاش استوار است تا مفاهیم و کاربرد این تحقیق را روشن و بیان سازد. اجزای تشکیل دهنده و استراتژیکی، موئلفه های فناوری و فرایندی در مدیریت روابط کارکنان، مشتق شده و بر اساس نظریه مدیریت ارتباط با ارباب رجوع مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. به عنوان نتیجه، یک طرح کلی از مفهوم جالب و قابل توجه ارائه می گردد. بر اساس طرح مذکور، پیامدهای عمده برای جزییات مفهومی بیشتر، اساس تئوری و ارزیابی تجربی از مدیریت روابط کارکنان به منظور ارائه دستورالعمل هایی برای تحقیقات آتی، بدست آمده است.

مقدمه

برای برهه ای از زمان، پیشنهاداتی مبتنی بر چگونگی مدیریت منابع انسانی شکل گرفت که به آن ERM یا مدیریت ارتباط با ارباب رجوع میگویند. در واقع، ERM با استفاده گسترده ای از مدیریت روابط کارکنان یا CRM به وجود آمده و هدفش در انتقال اصول ساختار ارتباط بر اساس فناوری برگرفته از ارباب رجوع تا حیطه پرسنل می باشد. در نتیجه یک مفهوم کلی از، ERM را به عنوان راهکار، برنامه و فناوری کارآمدی در مدیریت اینکه شرکت ها چگونه با کارکنان فعلی و سابق خود مرتبط هستند، برداشت می کند. مانند هر مفهوم جدید دیگری از مدیریت، ERM به عنوان یک رویکرد کارآمدی مورد بررسی قرار میگیرد که ارزش های متقابلی را برای کارمندان و کارفرمایان ارائه می دهد. ارزش های عمده ای که به کارکنان وعده داده شد، داشتن بیشترین رضایت مندی از نیازهای فردی شان بود، در حالی که تمایل، بقا، انگیزه و عملکرد فزاینده کارکنان، ارزش های وعده داده شده به کارفرمایان هستند. تا کنون ERM عمدتا توسط دست اندر کارانی چون مشاوران و فروشندگان نرم افزار ترویج داده شده است.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.07 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید فایل

مقالات مشابه

مقاله ترجمه شده تحقق بخشی مزیت رقابتی مدیریت روابط کارکنان با استفاده از فن آوری اطلاعات-4393
اطلاعات فایل نویسنده: سجاد جمالی دسته بندی: مقالات ترجمه شده قیمت: 12000 تومانعنوان انگلیسی مقاله: ؟Employee relationship management — Realizing competitive advantage through information technology عنوان فارسی مقاله: تحقق بخشی مزیت رقابتی مدیریت روابط کارکنان با استفاده از فن آوری اطلاعات فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 24
پاورپوینت با موضوع روابط مؤثر با کارکنان
پاورپوینت با موضوع روابط مؤثر با کارکنان، در 33 اسلاید دسته بندی: مدیریت » مدیریت سازمانی تعداد مشاهده: 386 مشاهده فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 33 حجم فایل: 98 کیلوبایت پاورپوینت با موضوع روابط مؤثر با کارکنان در 33 اسلایدپاورپوینت موضوع روابط مؤثر کارکنان اسلایدپاورپوینت با موضوع روابط مؤثر با کارکنان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد