مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

افزایش محبوبیت وبلاگ یا وبسایت شما در گوگل (2)

آیا به سیستم‌های تبادلات اجتماعی علاقه دارید؟ اگر مایلید در زمانی نسبتن کوتاه وبلاگ یا وبسایت خود را رونق دهید (از طرف کاربران لایک دریافت کنید)، بر روی ادامه‌ی مطلب همین پست کلیک کنید.  پیش از هرچیز آیا گوگل پلاس وبلاگ خود را فعال کرده‌اید؟ اگر فعال نکرده‌اید اینجا کلیک کنید.

(توجه کنید که نصب کردن نوار الکسا نیز در افزایش محبوبیت وبلاگ یا وبسایت شما راهگشا خواهد بود)

 

پس از فعال‌سازی گوگل پلاس وبلاگ خود، در سایت Like4like ثبت نام کنید. به‌طور پیش فرض اکانت شما دارای مقداری سکه است که با آن می‌توانید تعدادی لایک دریافت کنید. سایت‌های مشابه آن Like-ex و Shareyt هستند. پس از ثبت نام باید در مسیرهایی که خود سایت‌ها معرفی می‌کنند، سیر و سفر کنید تا بتوانید سکه‌های بیشتری کسب کنید و آن‌ها را به لایک تبدیل کنید. این سه سایت از معتبرترین سایت‌ها در زمینه‌ی تبادلات اجتماعی هستند. از دستشان ندهید و هرچه زودتر ثبت نام کنید!


توجه داشته باشید که باید لایک کنید (یا به بازدید از سایت‌هایی که سیستم معرفی می‌کند بپردازید و سایر موارد) تا لایک بگیرید!


به درخواست شما بازدیدکنندگان عزیز، مراحل ثبت نام و استفاده از Like4like را همراه با تصویر برایتان آماده کردم. اینجا کلیک کنید.

 

Like4Like.org - How it works

 

Like-Ex.Com

 


هرگونه پرسش، پیشنهاد و یا هرگونه سخنی داشتید در بخش نظرات با من در میان بگذارید. برای نمونه اگر پرسشی در مورد جزئیات کار در سیستم مربوطه دارید...


ضمنن به دنبال سایت‌های دیگر با امکانات مشابه نباشید که من تقریبن تمام اینگونه سایت‌ها را تست کرده‌ام و بعد از کلی تجزیه و تحلیل این سایت‌ها را انتخاب نموده‌ام! مواردی با قدرت کمتر را نیز در آینده معرفی خواهم نمود.


اگر این مطلب باز هم با استقبال روبرو شود، مطالب دیگری نیز برای‌تان معرفی خواهم کرد؛ در اسرع وقت در اختیارتان قرار خواهم داد.


موفق باشید.


پی‌نوشت: می‌توانید این مطلب را کپی و در وبلاگ خود پیست کنید (همراه با لینک‌ها و بنر) و بدین‌گونه به دوستان خود نیز اطلاع دهید. یا اینکه می‌توانید لینک مطلب را در لینک‌های روزانه‌ی وبلاگ خود قرار دهید.

نظرات 4 + ارسال نظر
آرزو 1392/11/06 ساعت 15:05 http://arezoooo19.blogfa.com

jaleb boood

سلام
وبلاگ خوبی دارید ولی توضیحاتتون درباره ی موضوعات مخصوصا اکسا کم بود

درود بر شما. اگر پیشنهادی دارید می‌پذیرم. به‌علاوه سعی در بهبود الکسا خواهم نمود.

yazdan 1392/11/09 ساعت 13:32 http://only9.mihanblog.com

سلام من چطوری باید تو like 4 وبلاگو ثبت نام کنم؟؟؟ انگلیسی هتش سر در نمیارم
برام مراحلشو تو ضیح میدی
ممنون

درود. تو یاهو ایشالا واست توضیح میدم، آنلاین.

shams 1392/11/10 ساعت 18:10 http://shamsfilm.mihanblog.com/

سلام به دستورالعمل شما عمل کردم وگوگل پلاس خودم را فعال کردم وفتی برای نمونه بهخود بر روی ان کلیک کردم +1 را نشان داد ولی بارفش مجدد دوباره صفر شد در حالی که با کلیک کردن بر گوگل پلاس شما از شما افزایش یافت ممنون می شوم اگر کمک کنید

درود. من وبلاگتو تست کردم و یه پلاس واست گذاشتم. مشکلی نبود و ثبت شد. بعد از رفرش هم از بین نرفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد