مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

ترجمه مقاله بررسی ائتلاف های برند بین المللی

ترجمه مقاله بررسی ائتلاف های برند بین المللی: نژاد پرستی مصرف کننده

  • عنوان انگلیسی مقاله: Evaluation of international brand alliances: Brand order and consumer ethnocentrism
  • عنوان فارسی مقاله: بررسی ائتلاف های برند بین المللی؛ ترتیب برند و نژاد پرستی مصرف کننده
  • دسته: اقتصاد
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
  • دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله

چکیده ترجمه

این تحقیق به بررسی این مساله می پردازد که مصرف کنندگان بومی، اتحاد برندها بین المللی (IBA) بین برند خارجی و برند داخلی را چگونه ارزیابی می کنند. نتایج تجربی بدست آمده حاکی از اثرات تعدیل کننده سفارش نام تجاری و نژاد پرستی مصرف کننده (CET) بر اثرات نگرش های برندی شریک خارجی و داخلی بر نگرش نسبت به یک اتحاد برند بین المللی (IBA) است. هنگامی که برند شریک در IBA اول قرار می گیرد تا دوم، نگرش برند شریک (صرفنظر از اینکه یک برند بومی یا خارجی است) تاثیر بسیار زیادی بر دیدگاه ما نسبت به IBA دارد. CET به طور مطلق موجب افزایش تاثیر نگرش برند بومی بر نگرش IBA می گردد، اما هنگامی که تناسب برند خارجی کم است، تاثیر نگرش برند خارجی بر نگرش IBA را کاهش می دهد.

کلیدواژه

ائتلاف های برند، ائتلاف های برند بین المللی، ترتیب برند، وضعیت برند، نژادپرستی مصرف کننده

مقدمه

اتحاد برندها شامل « یک رابطه کوتاه یا بلند مدت یا ترکیبی از دو یا چند تک برند، محصول و/یا سایر دارایی های متمایز انحصاری » است (سیمونیون و روت، 1988، ص 30). اتحاد برندها به یک استراتژی برندسازی محبوب و رشد بازار تبدیل شده و توجه روزافزون آکادمیک را به خود جلب کرده است (برای مثال هی و بالمر، 2006؛ لافرتی، 2009، رائو، کو و پوکرت، 1999، سیمونین و روت، 1998؛ واس و گامو، 2004؛ ووتولاتو و اوناوا، 2006). در تحقیقات قبلی شواهد کافی در مورد اثرات نگرش های برند شریک (برند عضو یک اتحاد برند) بر نگرش اتحاد و تاثیر نفوذی آن بر نگرش های برند شریک جمع آوری شده است. اما این پیشینه توجه کمی به این دو موضوع مهم دارد: اتحاد برندها بین المللی و تاثیر ترتیب نام تجاری (A-B در مقایسه با B-A). تحقیق حاضر با مطالعه درباره تاثیر ترتیب برند (یعنی توالی نام های تجاری) و تاثیر نژادپرستی مصرف کننده (CET) بر آثار نگرش های برند داخلی و خارجی در ارزیابی مصرف کننده داخلی از اتحاد برندها بین المللی، در پیشینه مطالعاتی موضوع اتحاد برندها ایفای نقش می کند.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.71 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

دانلود فایل

مقالات مشابه

پاورپوینت با موضوع ایجاد، نگهداری و ارتقای برند
پاورپوینت با موضوع ایجاد، نگهداری و ارتقای برند، زیبا و کاربردی در 21 اسلاید دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازرگانی تعداد مشاهده: 649 مشاهده فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 21 حجم فایل: 707 کیلوبایت دانلود پاورپوینت با موضوع ایجاد، نگهداری و ارتقای برند، در قالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: برند نمونه هایی از برند تفاوت میان برند و خدمات شرکت برند و ضرورت ایجاد آن نوآوری و برند ارزش برند اهمیت نقش کارکنان شرکت های خدماتی در ارتباط با برند اجرای برند ویژگی های یک برند تجاری مدیریت برند تجاری ...
ترجمه مقاله فرآیند هویت برند (نام تجاری)، به همراه اصل مقاله
مقاله ترجمه شده با عنوان فرآیند هویت برند (نام تجاری)، به همراه اصل مقاله دسته بندی: علوم انسانی » اقتصاد تعداد مشاهده: 390 مشاهده فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc, pdf تعداد صفحات: 16 حجم فایل: 82 کیلوبایت دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان فرآیند هویت برند (نام تجاری)، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Brand Identity Process عنوان فارسی مقاله: فرآیند هویت برند (نام تجاری) فرمت فایل ترجمه شده: DOC، قابل ویرایش. تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7 تعداد صفحات فایل اصلی: 9 جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله، این جا، کلیک نمایید. ترجمه ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد