X
تبلیغات
رایتل

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

  1. خانه
  2. تماس با ما

ترجمه مقاله چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی


تاریخ ارسال: | نویسنده: علی | چاپ مطلب

ترجمه مقاله چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی

  • عنوان انگلیسی مقاله: Electronic new Product Development – a conceptual framework
  • عنوان فارسی مقاله: چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی.
  • دسته: اقتصاد – مدیریت دانش
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
  • دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله
  • خرید ترجمه مقاله

چکیده ترجمه

عصر اقتصاد دانشی امروز با دوره های حیات کوتاه محصولات، نیازهای متغیر مشتریان و فرآیند های کسب و کار پیچیده شناخته می شود، به گونه ای که مدیریت دانش (Knowledge Management یا KM) به عنوان عنصری کلیدی در گسترش محصولات جدید محسوب می گردد. در این مقاله، تعامل میان پنج حوزه فعالیت مختلف در KM را به تفصیل مورد بحث قرار می دهیم. پس از آن، مفهومی نوین از گسترش محصولات جدید به صورت الکترونیکی (E-NPD) را ارائه خواهیم نمود. E-NPD عبارت است از نقطه همگرایی ارتباطات مشتریان، فرآیند کسب و کاری، کاربرد های سازمانی فناوری اطلاعات، و سامانه های مدیریت دانش که برای ادامه سیر خلاقیت در سازمان از طریق مدل های کسب و کار جدید در محیط اقتصادی دانش پایه ضروری است. در این مقاله، بر پایه یک مطالعه موردی در محیط صنعتی فناورانه، نشان خواهیم داد که همگرایی KM و گسترش محصولات جدید به صورت قابل توجهی کارایی بهتری در گسترش محوصلات جدید ایجاد کرده و به تبع آن توانسته باعث موفقیت محصولات جدید شود. در این زمینه، با توضیح ساختار E-NPD می توانیم بهبود قابل توجه NPD را با بهره گیری از KM نتیجه گیری کنیم. با وجود رقابت فزاینده در محیط اقتصادی که جهانی، سازمان های موفق باید بتوانند بنیاد دانشی خود را گسترش دهند و مهارت های جدیدی را ایجاد کنند. سازمان هایی که نتوانند این هدف را برآورده سازنند از رقابت عقب خواهند ماند. تاریخ نشان می دهد که سازمان های پیشرو در یک نسل به ندرت در نسل های آینده نیز می توانند پیشرو باشند. سازمان ها برای نگه داری مزیت رقابتی کنونی خود باید بر روی گرایش کلی مشتریان، سازمان های شبکه محور، سازمان مجازی و چابک و سازمان دانش محور حفظ کنند. تمامی این مفاهیم به مدیریت دانش (KM) مرتبط اند. در دهه گذشته، پیشرفت سریع فناوری، تغییر نیازهای مشتریان باعث کاهش طول عمر محصولات و یکپارچه سازی بازارهای جهانی شده که چالشی بزرگ برای فرآیند های NPD به وجود آورده است. مدیریت دانش در حوزه کسب و کار پاسخ های خوبی پس داده است اما همگرایی آن با گسترش محصولات جدید کم تر مورد بررسی و بحث قرار گرفته است.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 1.40 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

دانلود فایل

مقالات مشابه

ارائه چارچوبی برای اجرای مدیریت دانش در زنجیره تامین
عنوان پایان نامه: ارائه چارچوبی برای اجرای مدیریت دانش در زنجیره تامین شرح مختصر مدیریت دانش، یکی از مهمترین منابع رقابتی برای هر سازمان محسوب می شود، به نحوی که بسیاری معتقدند که شرکت هایی که بتوانند هر چه سریعتر دانش را کسب و به مرحله کاربردی برسانند. در یک بازار رقابتی، موفق تر خواهند بود. از طرفی دیگر، رقابت بین شرکتی اهمیت خود را از دست داده است و رقابت بین زنجیره های تامین جهت ارائه حداکثر ارزش به مشتری، مورد تاکید قرار گرفته است. مدیریت زنجیره عرضه موقعیت استراژی عملیاتی در هر دو زمینه صنایع تولید و ...
تحقیق مهندسی مجدد
مقدمه گسترش سازمان ها، پیچیده شدن فعالیتها، ورود رقبای جدید به صحنه تجارت، گسترش فعالیت سازمان ها از نظر جغرافیایی، کمرنگ شدن مرزهای جغرافیایی در فعالیت های کسب و کار، شکر گیری اقتصاد جهان و جهانی شدن روندی بود که در طی چند دهه به مرور برسازمانهاحاکمیت یافت و سازمان ها نیز بالاجبار به طراحی ساز دسته بندی: مدیریت » مدیریت سازمانی تعداد مشاهده: 326 مشاهده فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 50 حجم فایل: 29 کیلوبایت دانلود تحقیق در مورد مهندسی مجدد، در قالب doc و در 50 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مقدمه مهندسی ...

نظرات (0)

نام:

ایمیل:

سایت:

دیدگاه:

کد امنیتی:

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد

آدرس‌های مفید

آمار بازدیدها

آمار کل بازدیدها

  • بازدیدکنندگان: 655825