مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

ترجمه مقاله بررسی دانش آموزش الکترونیک از طریق عوامل ممتیک انتولوژی

آیکون ورد Word

فناوری اطلاعات

چکیده ترجمه

اثبات شده است که سیستم های آموزش الکترونیک به عنوان مبنایی در چندین حوزه آموزش عالی و شرکت های کسب و کار می باشد. مزایای قابل توجه زیادی برای افرادی که به صورت انلاین آموزش می بینند وجود دارد که عبارتند ازهمانند راحتی، قابل حمل بودن، انعطاف پذیری و هزینه ها، وجود دارد. به هر حال سرعت و تغییر پذیری دانش امروزی به دلیل رشد قابل مشاهده شبکه ارتباطی جهانی، نیازمند روش های آموزشی جدیدی می باشد که ویژگی های بیشتری را همانند ساختاربندی اطلاعات، بازدهی، انسجام کاری، و شخصی سازی، مد نظر قرار می دهد. این مقاله سیستم های آموزش الکترونیک جدید چند عاملی را به همراه ارائه دانش و محاسبات ممتیک برای مدیریت کارامد اطلاعات پیچیده و بدون ساخت مطرح می کند، که آموزش الکترونیک را مشخص می سلزد. مشخصا متفاوت از از رویکردهای مشابه دیگر، طرح ما از 1) انتولوژی (هستی شناسی) برای ایجاد روش مناسبی به منظور مدلسازی دانش در مورد محتوا و فعالیت های آموزشی، و 2) عوامل ممتیک همانند جستجوگرهای هوشمند به منظور ایجاد تجارب آموزش الکترونیک خصوصی و به موقع استفاده می کند که اولویت خاص آموزندگان را مد نظر قرار می دهد. روش مطرح شده، با استفاده از استفاده از پلاگین های نرم افزاری چندعاملی برای پلتفرم های اموزش الکترونیک صنعتی با توجه به بررسی ها برای تایید طرح ممتیک مورد نظر ما از نقطه نظر انعطاف پذیری، بازدهی و قابلیت همکاری، تست می گردد.

Abstract

E-Learning systems have proven to be fundamental in several areas of tertiary education and in business companies. There are many significant advantages for people who learn online such as convenience, portability, flexibility and costs. However, the remarkable velocity and volatility of modern knowledge due to the exponential growth of the world wide web, requires noval learning methods that offer additional features such as information structuring, efficiency, task relevance and personalization. this paper proposes a novel multi-agent E-learning system empowered with (ontological) knowledge representation and memetic computing to efficiently manage complex and unstructured information that characterize e-learning. in particular, differing form other similar Approaches, our proposal uses 1)ontologies to provide a suitable method for modeling knowledge about learning content and activities, and 2) memetic agents as intelligent explorers in order to create “in time” and personalized e-learnig experiences that satisfy learners’ specific preferences. the proposed method has been tested by realizing a multi-agent software plug-in for an industrial e-learnig platform with experimentations to validate our memetic proposal in terms of flexibility, efficiency and interoperability.

مقدمه

در سال های اخیر فعالیت هایی که توسط وب 2 به اجرا در آمده است شامل حوزه آموزش الکترونیک بوده به ترتیبی که روش جدیدی ایجاد شده است. ابزارهایی همچون بلاگ ها (برای اشتراک ایده ها)، ویکی (به عنوان روشی برای ایجاد اطلاعات به روش جمعی)، پادکست (به منظور توزیع فایل های چندرسانه ای بر روی اینترنت) و برنامه های کاربردی دیگر اشتراک وب (همانند Flickr، YouTube, del.icio.us, و غیره) این امکان را برای جوامع اینترنتی ایجاد کرده تا به فعالیت، تدریس، آموزش، و انجام کسب و کار و غیره بپردازند. بکارگیری منسجم ابزارهای ذکر شده در بالا در فرایند آموزش الکترونیک به نام آموزش الکترونیک 2 می باشد. از این نقطه نظر، ماهیت توزیع وب چندین انتقاد را همانند مدیریت هویت کاربران در میان برنامه های کاربردی وب مختلف، مدیریت کارآمد چندین محتوای ذخیره شده، هماهنگ سازی محتوا که حاصل وب سایت های ناهمگن و غیره می باشد، به دنبال دارد.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 3.68 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

دانلود فایل

مقالات مشابه

تغییر از روش آموزش الکترونیک به آموزش سیار
عنوان انگلیسی مقاله: Transitioning from e-Learning to m-Learning: Present Issues and Future Challenges عنوان فارسی مقاله: تغییر از روش آموزش الکترونیک به آموزش سیارمسائل کنونی و چالش های آینده. دسته: علوم تربیتی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله چکیده ترجمه این مقاله آموزش سیار را در فضای روش های آموزش امروزی قرار می دهد. سه گروه اصلی چالش ها عبارتند از- فناوری، توسعه و آموزش- که در تغییر از آموزش الکترونیک به آموزش سیار، تعریف می گردند. تاثیری که آن ها بر روی شرکت کنندگان، آموزندگان و ...
ترجمه مقاله آموزش الکترونیکی به عنوان ابزار آموزشی از طریق فناوری
عنوان انگلیسی مقاله: E- Learning as a a means of teaching through technology عنوان فارسی مقاله: آموزش الکترونیکی به عنوان ابزار آموزشی از طریق فناوری. دسته: علوم تربیتی فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه آموزش الکترونیکی به عنوان یک ابزار آموزشی می باشد که به ترکیب خود انگیزشی، ارتباط، بازدهی و فناوری می پردازد. چون تعامل اجتماعی محدودی در این مورد وجود دارد، دانش آموزان می بایست در خودشان انگیزه ای ایجاد کنند. این جداسازی که در بطن آموزش های الکترونیک قرار ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد