مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

ترجمه مقاله یادگیری الکترونیکی در چین

ترجمه مقاله یادگیری الکترونیکی در چین

  • عنوان انگلیسی مقاله: GUEST EDITORIAL E-learning in China
  • عنوان فارسی مقاله: یادگیری الکترونیکی در چین.
  • دسته: علوم تربیتی
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
  • دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله

چکیده ترجمه

هدف این مقاله اینست که زمینه­ای در این موضوع خاص تنظیم نماید تا وضعیت یادگیری الکترونیکی در چین را کاوش کند. این موضوع بستگی به نامتوازن بودن توسعه در نیمه توسعه یافته شرق و نیمه توسعه نیافته غرب دارد. و در واقع بسیاری از دانش ­آموزانی که در دوره متوسطه فارغ ­التحصیل می­شوند، نمی­توانند وارد دانشگاه های معتبر شوند. این انگیزه ­های توسعه یادگیری در چین می­باشد. اکنون با سرعت توسعه اقتصادی، چین این توانایی را دارد که با ساماندهی عالی دیگر شرایط ضروری برای مدارس و دانشگاهها را فراهم کند. یادگیران الکترونیکی بر این باورند تا به حدی برسند که که به روشهایی با معلمان و اساتید باتجربه وارد گفتگو بشوند. دولت چین گام هایی در جهت پروژه­های ملی برای برقراری یا بهبود زیرساخت در آموزشگاه ها و تعدادی از مدارس آنلاین چینی برداشته است و دانشکده ­های آموزشی برای اجرای برنام­های یادگیری الکترونیکی تاسیس کرده است.

طراحی/روش شناسی/ مسیر

این مقاله موارد مطالعاتی مسایل مهم یادگیری الکترونیکی در چین را دربر دارد.

یافته ها: استفاده از اطلاعات و فناوری ارتباطات در تحصیل از مراحل مختلف درچین است. این بررسی­ها تصویر روشنی از توسعه یادگیری الکترونیک در چین و چالش هایی که با آن روبرو شدند را نشان می­دهد.

مفاهیم عملی

این مقاله خلاصه ­ای از یادگیری الکترونیکی در چین است. این اطلاعات برای سیاستمداران، مدیران و اساتید مفید است.

اصالت/ ارزش

وضعیت یادگیری در چین در مجلات فناوری آموزش غرب به نمایش گذاشته شده است.

به دلیل افزایش جمعیت، چین در قلمروی آموزش با چالشهایی مواجه شده است (وانگ، 2007). یکی از این چالشها نامتوازن بودن توسعه آموزشهای پایه­ای در نواحی توسعه یافته شرقی و توسعه نیافته غربی است. برخی مدارس در مناطق توسعه­ یافته امکانات و معلمان خوبی دارند و می­توانند تحصیلات خوبی داشته باشند. به هر حال در بعضی مناطق روستایی از نواحی توسعه­ نیافته شرایط مدارس باور نکردنی است و یا حتی اصلاً مدرسه نداشته و بچه ­ها در کسب تحصیلات باکیفیت مشکل دارند.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.12 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

دانلود فایل

مقالات مشابه

ترجمه مقاله تسهیل کننده های یادگیری سازمانی در طراحی
عنوان انگلیسی مقاله: Facilitators of organizational learning in design عنوان فارسی مقاله: تسهیل کننده های یادگیری سازمانی در طراحی دسته: مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12 لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود خرید ترجمه مقاله چکیده ترجمه هدف: هدف از این مقاله تعیین نفوذ عوامل سازمانی مانند تعهد رهبری، انگیزه و تعامل روی پیامدهای یادگیری است که به عنوان بهبود عملکرد و جو سازمانی تعریف می شود. طرح/ روش/ رویکرد: جنبه های متفاوتی از فراگیری دانش، اشتراک و بکارگیری که در ارتباط با پیامدهاست در این مطالعه بررسی شده است. ...
ترجمه مقاله بهبود بازدهی یادگیری در مدارس
عنوان انگلیسی مقاله: School-based Management: Reconceptualizing to Improve Learning Outcomes عنوان فارسی مقاله: مدیریت مبتنی بر مدارس؛ مفهوم سازی برای بهبود بازدهی در یادگیری دسته: روانشناسی – مدیریت فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18 دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله چکیده ترجمه غیر متمرکز کردن امور آموزشی یک پدیده جهانی می باشد. اما در یک مفهوم موارد پنهان آن بیش از موارد آشکار می باشد.این مورد اغلب شامل واگذاری حق انتخاب به مدارس محلی و سطح جامعه می باشد. اما دو مشکل بزرگ همچنان وجود دارد؛ ابتدا اینکه در تمام موارد، جنبه های ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد