مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

پایان نامه محاسبات بار گرمایش گلخانه

پروژه محاسبات بار گرمایش گلخانه

دسته: تحقیقات مکانیکی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات پروژه: 111

فهرست مطالب: جهت مشاهده فهرست مطالب اینجا کلیک نمایید

مقدمه

1-1- تعریف گلخانه:

گلخانه یا greenhouse به فضای محدود اطلاق می شود که قابلیت کنترل شرایط محیطی مناسب را برای رشد گیاهان از نواحی مختلف در طی فصول مختلف یک سال داشته باشد. طبق این تعریف از جمله عملکرد گلخانه فراهم کردن شرلیط محیطی لازم و مورد نیاز محصولی معین است.

1-2- تقسیم بندی گلخانه ها:

از نظر شکل: 1- گلخانه های یک طرفه 2- گلخانه های نیمه دوطرفه 3- گلخانه آ شکل A- shaped) 4)گلخانه های جوی پشته ای 5- گلخانه های نیم استوانه ای کوانست (Quonset)

از نظر ساختار جدا یا متصل بودن: 1- گلخانه های تک واحدی 2- گلخانه های چند واحدی (متطل به هم از نظر دما: 1- گلخانه سرد 2- گلخانه نیمه گرم 3- گلخانه گرم 4- گلخانه گرم و مرطوب

  • فرمت: doc
  • حجم: 21.48 مگابایت
  • شماره ثبت: 505

خرید فایل

مقالات مشابه

دانلود پایان نامه طراحی گلخانه هوشمند
عنوان: دانلود پایان نامه طراحی گلخانه هوشمند شرح مختصر گلخانه هوشمند دارای ابزار و سیستمهائی است که در جهت ارتقاء کمیت و کیفیت محصول و به حداقل رساندن نیروی انسانی به خدمت گلخانه داران در آمده است. وظیفه عمده این تجهیزات، ثابت نگاه داشتن شرایط اقلیمی داخل گلخانه در تمام فصول سال است. در این پروژه موارد زیر کنترل می شوند که به تفصیل در مورد هر یک از موارد توضیح داده خواهد شد:
تحقیق کشت هیدروپونیک
دانلود تحقیق با موضوع کشت هیدروپونیک، در قالب doc و در 58 صفحه، قابل ویرایش، شامل مزایای کشت هیدروپونیک، انواع کشت های هیدروپونیک، اقدامات لازم برای کشت خیار در گلخانه، انتخاب بذر در کشت گلخانه ای، انتقال نشا... دسته بندی: مهندسی » مهندسی کشاورزی و زراعت تعداد مشاهده: 257 مشاهده فرمت فایل دانلودی: doc فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 58 حجم فایل: 415 کیلوبایت دانلود تحقیق با موضوع کشت هیدروپونیک، در قالب doc و در 58 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مزایای کشت هیدروپونیک انواع کشت های هیدروپونیک اقدامات لازم برای کشت خیار در گلخانه انتخاب بذر در کشت ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد