مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

ترجمه مقاله Plain Beamngs بیرینگهای ساده

ترجمه مقاله Plain Beamngs بیرینگهای ساده

  • عنوان انگلیسی مقاله: Plain Bearings
  • عنوان فارسی مقاله: Plain Beamngs (بیرینگهای ساده).
  • دسته: مکانیک
  • فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
  • تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 20
  • دانلود رایگان نسخه اصلی مقاله

چکیده ترجمه

در صفحات بعدی ماروشها و داده ها و اطلاعاتی را در مورد طراحی بیرمنیگهای Beamngs روغن کاری شده به صورت هیدرولیکی رودین میکس یا بیرینگهای Full – Film (فیم – کامل)انواع ژورنال و thwust ارائه کرده ایم، به هر حال قبل از این که این روش و متدها را بیان کنیم. به نظر می رسد که مفید باشد اگر ما ابتدا آن جنبه هایی بیرینگ Beamngs مربوط به انواع قابل دسترس بیرینگ را مورد بررسی قرار دهیم. روش روغن کاری و روش های (روغن کاری: سختی و براق سازی سطح: روشهای ماشینی کردن machining، علامت ها (seals) و نسبتهای طول به قطر بای کاربردهای مختلف.

در پاراگراف بعدی بخشهای مربوط به طراحی یک در مورد این مسائل را به وجود می آورد و تعدیلاتی پلاتی دربارهای قابل مجاز allowable Leamn)) از زمانی کا سایر شرایط عمل کنند. full-film در یک بیرینگ Beamngs وجود دارد را ارائه می کند.

رده های بیرینگ های ساده (Plain Beamng) – Beamng (بیرینگ) نایی که لغزشهایی در مقایسه بین سطح های mating (مات کننده) ایجاد می کنند شامل سه دسته کلی هستند: بیرینگ های رادیال که شافت های چرخنده Rotating shafls یا ژورنالها journals را حمایت می کنند. بیرینگ های Thnust که بارهای محوری را در بخشهای چرخنده ایجاد می کند. و بیرینگ های guide یا Alipper که قسمتهای متحرک را در یک خط مستقیم هدایت می کند. بیرینگ های لغزنده رادیال ما که به طور عمومی بیرینگ های Sleeve (استوانه ای) نامیده می شوند ممکن است چندین ن.ع مختلف باشد، که معمولی ترین آنها بیرینگ Plain full jouwnal است. که در 3600 با mating jouwnal خود می باشد، و بیرینگ pawtial jouwnal کمتر از 180 درجه دارد. این نوع آخری زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که جهت بار ثابت می باشد و مزایایی مانند سادگی، راحت روغن کاری، کاهش اصطحلاک را دارد.

جنبشهای نسبی بین بخشهای بیرینگ های ساده می تواند اتفاق بیفتد. (I) یک لغزش خالص بدون وجود مایع یا واسطه روان کننده گازی بین سطوح متحرک نظیر همراه عمل خشک نایلون و تفلون (z) همراه روغن کاری هیررودینامیکی که در آن یک گوه (wedge)یا film bildup واسطه روغن کاری کننده تولید شده است. همراه جدایش کلی یا بخشی سطوح بیرینگ (3) همراه روغن کاری (روان کنندگی) هیدرواستاتیک که در آن یک واسطه روان کننده تحت فشار بین سطوح mating ایجاد می شود که یک نیروی مخالف در برابر بار به کار رفته یا جدا شدن این سطوح ایجاد می کند.

اطلاعات فایل

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.14 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید فایل

مقالات مشابه

پایان نامه معرفی انواع بیرینگ و روش مونتاژ و دمونتاژ بیرنگ ها
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی دسته: تحقیقات مکانیکی عنوان کامل: بررسی علل خرابی و ارائه راهکار برای مونتاژ و دمونتاژ بیرینگ ها در نورد سنگین فولاد آلیاژی فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه: 42 فهرست مطالب: جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید مقدمه در ابتدا به بررسی بیرینگ حول مباحث زیر می پردازیم. • بررسی و شناخت انواع بیرینگ • تلرانسها، لقی ها و انطباقات • روانکاری بیرینگ • روش های نصب و پیاده کردن بیرینگ • مراقبت از بیرینگ • خرابی های بیرینگ 1-1) ضرورت شناخت بیرینگ بیرینگ (Bearing) را می توان ...
روغن کاری موتور
دانلود تحقیق با موضوع روغن کاری موتور، در قالب word و در 5 صفحه، قابل ویرایش. موتور به وسیله روغن موجود در کارتل، روغن کاری می شود. روغن توسط پمپ از کارتل کشیده شده و به تمام قطعاتی که حرکت نسبی دارند، ارسال می شود. روغن موتور که بین 4 تا 6 لیتر است، توسط اویل پمپ مکیده شده و پس از تصفیه به وسیله... دسته بندی: مهندسی » مهندسی مکانیک تعداد مشاهده: 1080 مشاهده فرمت فایل دانلودی: rar فرمت فایل اصلی: doc تعداد صفحات: 5 حجم فایل: 12 کیلوبایت دانلود تحقیق با موضوع روغن کاری موتور، در قالب ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد