مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

دانلود نمونه سوالات پیام نور کامپیوتر (گرایش سخت افزار)

عنوان کامل دفترچه: نمونه سوالات پیام نور رشته کامپیوتر (سخت افزار) با جواب نیمسال دوم 92-93
فرمت فایل: PDF

شامل: بیش از 1300 سوال تستی و تشریحی به همراه پاسخ نامه

طبقه بندی به صورت:
1- نام درس
2- کد درس
3- کلید سوال
ادامه مطلب ...

دانلود گزارش کارآموزی در موسسه فنی

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

مقدمه
از آنجایی که در بین علوم معاصر، علم کامپیوتر (انفورماتیک) جزء جدیدترین علوم و دانشها است، در نتیجه به لحاظ کتب مرجع و جامع و کافی به ویژه در زبان فارسی در میان متقاضیان خود اظهار عجز می نماید. افزون بر این، دانش کامپیوتر بنا به اقتضای جوانبش، در حال پیمودن بحران های اولیه میسر است. لذا، انتظاری غیر از تحولات و تلاطمات روزانه در زمینه نشر کتب، نشریات متعدد و نرم افزارهای گوناگون در زمینه های مختلف کامپیوتر نمی توان داشت. اما هر کدام از موارد فوق (نشر کتاب، نشریات متعدد و نرم افزارهای گوناگون) نیز به نوبه خود دوران جوانی را طی می کنند و به عنوان مرجعی جامع و کامل و قابل اتکاء محسوب نمی شوند. حال طبیعی است ره پویان این علم که خود نیز اغلب در اول مسیر هستند، دوران شتاب را طی نمایند و با دید جوان و بهت زده خود باعث شوند تا دانش آموختگان برخی علوم دیگر که در حال سکون و رکود بسر می برند و احیاناً کار آمد نیستند و یا به دلیل اشباع جامعه از آنان دچار اضطراب و تلاطم شده آب را گل آلود ببینند و به ناچار جامه این علم جدید (کامپیوتر) را به ناحق و به دور از چشم تیزبین متولیان واقعی و اصلی آن به تن کشیده و این دانش جوان که می رود تا جهان بشریت از جمله تمامی علوم دیگر را متحول سازد، راه پله ترقی اقتصادی خود ساخته و بدون هیچ گونه دغدغه از آیتده و سرنوشت آن در جامعه مشغول تجارت از طریق آن هستند. امید است رشد جامعه اسلامی در میهن عزیزمان به مرحله ایی برسد که هر صاحب علم و دانش پژوهی در جهت تخصص خویش گام بردارد.

فهرست
چکیده 4
مقدمه 5
تاریخچه 8
ارکان و تشکیلات 10
بخش های اساسی کمیته امداد 10
اهداف و وظایف 10
منابع مالی 11
تشکیلات و سازماندهی 11
ساختار کلان تشکیلاتی 13
گزارش های هفته ای 14
گزارش های ماهانه 22
ادامه مطلب ...

اصول و مبانی امنیت در شبکه کامپیوتری

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

مقدمه
چنانچه به اهمیت شبکه های اطلاعاتی (الکترونیکی) و نقش اساسی آن دریافت اجتماعی آینده پی برده باشیم، اهمیت امنیت این شبکه ها مشخص می گردد. اگر امنیت شبکه برقرار نگردد، مزیتهای فراوان آن نیز به خوبی حاصل نخواهد شد و پول و تجارت الکترونیک، خدمات به کاربران خاص، اطلاعات شخصی، اطلاعاتی عمومی و نشریات الکترونیک همه و همه در معرض دستکاری و سوءاستفاده های مادی و معنوی هستند. همچنین دستکاری اطلاعات- به عنوان زیربنای فکری ملت ها توسط گروههای سازماندهی شده بین المللی، به نوعی مختل ساختن امنیت ملی و تهاجم علیه دولت ها و تهدیدی ملی محسوب می شود. برای کشور ما که بسیاری از نرم افزارهای پایه از قبیل سیستم عامل و نرم افزارهای کاربردی و اینترنتی، از طریق واسطه ها و شرکتهای خارجی تهیه می شود، بیم نفوذ از طریق راههای مخفی وجود دارد. در آینده که بانکها و بسیاری از نهادها و دستگاههای دیگر از طریق شبکه به فعالیت می پردازند، جلوگیری از نفوذ عوامل مخرب در شبکه به صورت مسئله ای استراتژیک درخواهد آمد که نپرداختن به آن باعث ایراد خساراتی خواهد شد که بعضاً جبران ناپذیر خواهد بود. چنانچه یک پیغام خاص، مثلاً از طرف شرکت مایکروسافت، به کلیه سایتهای ایرانی ارسال شود و سیستم عاملها در واکنش به این پیغام سیستمها را خراب کنند و از کار بیندازند، چه ضررهای هنگفتی به امنیت و اقتصاد مملکت وارد خواهد شد؟ نکته جالب اینکه بزرگترین شرکت تولید نرم افزارهای امنیت شبکه، شرکت چک پوینت است که شعبه اصلی آن در اسرائیل می باشد. مسأله امنیت شبکه برای کشورها، مسأله ای استراتژیک است؛ بنابراین کشور ما نیز باید به آخرین تکنولوژیهای امنیت شبکه مجهز شود و از آنجایی که این تکنولوژیها به صورت محصولات نرم افزاری قابل خریداری نیستند، پس می بایست محققین کشور این مهم را به دست بگیرند و در آن فعالیت نمایند.
ادامه مطلب ...

دانلود طرح توجیهی تولید موز در گلخانه

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

مقدمه
در طب باستان هند و ایران این میوه طلایی به عنوان کیمیای جوانی شناخته میشده است. امروزه پژوهشگران معتقدند که موز به سیستم هاضمه کمک می کند و حس جوانی و شادابی را در فرد زنده نگه می دارد. موز می تواند در نگهداشتن کلسیم، فسفر، و نیتروژن کمک می کند. کلیه موارد فوق برای ایجاد بافت های مناسب هاضمه مهم هستنند. موز دارای نوعی شیرینی طبیعی نیز می باشد که به حفظ شادابی و تسریع متابولیسم در فرد کمک می کند. موز به دلیل خاصیت و بافت ویژه ای که دارد، به عنوان دارویی مفید برای جلوگیری از بروز اختلال در اعماء و احشاء داخلی بدن به شمار می رود. به دلیل بافت ملایمی که دارد، از ایجاد زخم معده جلوگیری نموده و محققان به شوخی نام «ویتامین U» به آن می دهند.

فهرست
فصل اول – کلیات
مقدمه
نام کامل طرح و محل اجرای آن
محل اجرا
مشخصات متقاضیان
دلایل انتخاب طرح
1میزان مفید بودن طرح برای جامعه
1 – 6 - وضعیت و میزان اشتغالزایی
تاریخچه و سابقه مختصر طرح
فواید موز برای سلامتی انسان
اختلال حواس و فراموشی در دوران کهولت
فشار خون بالا
بیماری های قلبی
وضعیت مختصر اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی محل اجرای طرح
ادامه مطلب ...

فعالیت عمرانی و اقتصادی جهاد کشاورزی و میزان مهاجرت ساکنان روستایی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته توسعه روستایی

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

چکیده
پس از انقلاب اقدامات زیادی در خصوص بهبود شرایط زندگی روستاییان و جلوگیری از مهاجرت آنها به عمل آمده است در این راستا فعالتیهای انجام شده توسط اداره جهاد کشاورزی شهرستان کرج در بخش اشتهارد مد نظر قرار گرفت در این تحقیق از روش تمام شماری استفاده گردید و پس از استخراج اطلاعات از پرسشنامه ها و تدوین آنها به این نتیجه رسیدیم که فعالیتهای متنوع اثرات یکسانی بر روند مهاجرت ندارند مثلاً شهرک صنعتی کوثر به مهاجرت پذیری برخی روستاهای اشتهارد کمک کرده است اقدامات هیأت هفت نفره مانع مهاجرت روستاییانی شده است که زمین دریافت کرده اند و اشتغال زائی خوبی برای افراد بی کار ایجاد کرده است. دامدارانی که مجوز بهسازی دریافت کرده بودند نیز اشتغال زائی خانوادگی خوبی را ایجاد کرده اند در ضمن با مقایسه روند مهاجرت در سالهای اخیر و طرح های اجرا شده در سه روستای این بخش این نتیجه حاصل شد که روستایی که طرح های زیادی در آن اجرا شده بود مهاجر پذیر تر بود و روستایی که طرح های کمتری در آن اجرا شده بود مهاجر فرست بود. با محاسبه خالص مهاجرت روستاهای بخش اشتهارد با فرمول ریاضی به این نتیجه رسیدیم که در مجموع روستاهای این بخش دارای خالص مهاجرت منفی بوده ومهاجر فرست می باشند یعنی با وجود اشتغال زایی فعالیت های جهاد مهاجرت از روستاها ادامه یافته است و این فعالیت ها نتوانسته تمام روستاییان را منتفع گرداند.
ادامه مطلب ...

پروژه کارآفرینی مهدکودک

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

مقدمه
کودکان بین 2 تا 6 سالگی، در مقایسه با نوباوگان و کودکان نوپا، زمان بیشتری را دور از خانه و والدین سپری می کنند. طی 30 سال گذشته، تعداد کودکانی که به کودکستان یا مهدکودک می روند، افزایش یافته است. این روند عمدتا به علت افزایش چشمگیر مشارکت زنان در نیروی کار است. در حال حاضر، مادران 67 درصد از کودکان پیش دبستانی شاغل هستند. کودکستان، برنامه ای است که هدف آن بالا بردن سطح رشد کودکان 2 تا 5 ساله است و بر تجربه های آموزشی تاکید می وزد. در مقابل، مهدکودک، انواع تدارکات برای سرپرستی فرزندان والدین مشاغل را در بر می گیرد و این تدارکات در خانه کودک ارائه می شوند. بررسی ها نشان می دهد که والدین، اغلب کودکستان را به مهدکودک ترجیح می دهند. بسیاری از کودکستانها، ساعت کار خود را از نیمه وقت به تمام افزایش داده اند تا به نیازهای والدین شاغل پاسخ دهند. وظیفه یک مهدکودک خوب فقط این نیست که کودکان را در غیاب والدینشان ایمن نگهدارد و آنها را خوب تغذیه کند. مهدکودک باید مانند یک کودکستان کارآمد، تجربیات آموزش با کیفیت عالی برای کودکان فراهم آورد. برنامه های کودکستانها متنوع است، که از مراکز کودک محروم تا معلم محور در نوسان هستند. در کودکستانهای کودک محور، معلمان فعالیتهای گوناگون را ارائه می دهند که کودکان می توانند از بین آنها انتخاب کنند و قسمت عمده روز، در بازی آزاد هدف می شود. در مقابل، کودکستانهای تحصیلی، معلمان برنامه را تنظیم کنند. در این کودکستانها، به کودکان حروف الفبا، اعداد، رنگها، شکلها، مهارتهای تحصیلی را از طریق تکرار و تمرین، آموزش می دهند و بر بازی تاکید نمی شود.

فهرست
فصل اول – کلیات
مقدمه
نام کامل طرح و محل اجرای آن
محل اجزا
دلایل انتخاب طرح
میزان مفید بودن طرح برای جامعه
وضعیت و میزان اشتغالزایی
تاریخچه و سابقه مختصر طرح
اجزای سازنده یک مهد کودک با کیفیت عالی
ادامه مطلب ...

مقاله استندهای گرافیکی (هنر)

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

پیشگفتار
مقدمه
فصل اول هنر گرافیک
تاریخچه کوتاهی از هنر گرافیک
بررسی علم ارتباط تصویری و بصری
فصل دوم تبلیغات
سابقه تاریخی تبلیغات
تبلیغات چیست؟
مضون تبلیغات
شرایط اساسی برای تبلیغات به طرز مؤثر
بررسی رنگ در تبلیغات
تأثیر رنگ در تبلیغات
عوامل مؤثر در انتخاب رنگ
رابطه و رنگ و بیننده در تبلیغات
فصل سوم گرافیک محیطی
گرافیک محیطی
گرافیک محیطی مسطح یا دوبعدی
پیکتوگرامها
وظیفه و عملکرد پیکتوگرام
گرافیک محیطی حجمی یا سه بعدی (خط - شکل، بافت …)
ادامه مطلب ...

کاربرد فرآیندهای غشایی در صنایع لبنی (UF اولترافیلتراسیون)

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

تاریخچه
تاریخچه جداسازی مواد کلوئیدی از محلولها توسط صافیهای غشایی به قرن گذشته بر می گردد. جداسازی آنزیمهای پروتئینها در مقیاس آزمایشگاهی به وسیله غشاء نیمه تراوا با دیالیز انجام میپذیرفت. به دلیل کسل کننده بودن و نیاز به مدت طولانی در این روش تلاشی جهت به‌کارگیری آن در مقیاس صنعتی برای جداسازی مواد کلوئیدی و تغلیظ صورت نمی پذیرفت تکامل و توسعه فراپالایش در مقیاس صنعتی پس از اکتشاف غشاهای نامتقارن اسمیتریک به وسیله لئو و سوری- جان در سال 1962 پدید آمد. هر چند اهداف این دو نفر تولید غشاهایی برای نمک زدایی آب دریا به طریقه اسمز معکوس بود

فهرست
تاریخچه
مقدمه
غشاها
دسته بندی غشاها
تقسیم بندی غشاخهابراساس مواد سازنده
حفره ها از نظر اندازه
اندازه حفرات غشاهای مختلف
ادامه مطلب ...

کاهش نامتعادلی بار در شبکه توزیع

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

چکیده
موضوع کلی این گزارش بررسی نامتعادلی با رواثر آن در تلفات شبکه توزیع می باشد که شامل دو فصل می باشد بدین ترتیب که در فصل اول اثر عدم تعادل بار در افزایش تلفات شبکه توزیع بوده و به طور کلی مربوط به مطالعات اولیه می باشد تا دید کلی از هدف گزارش به دست آید. فصل دوم به بررسی روشهای کاهش تلفات نامتعادلی بار اختصاص دارد. فصل اول شامل دو بخش است که بخش نخست اثر عدم تعادل بار در افزایش تلفات در شبکه فشار ضعیف می باشد که به طور کلی به بررسی عدم تعادل بار در شبکه فشار ضعیف می پردازد و مقدار تلفات ناشی از آن محاسبه نمودخ و درصد آنرا نسبت به تلفات شبکه سراسری بیان می دارد. بدین وسیله به ارزش بررسی و تحقیق در این مورد پی برده می شود.

فهرست
فصل اول اثر عدم تعادل بار در افزایش تلفات شبکه توزیع
اثر عدم تعادل بار در افزایش تلفات شبکه فشار ضعیف
تبعات نامتعادلی بار
شبکه فشار ضعیف
عدم تساوی بار فازها
اضافه تلفات ناشی از جریان دار شدن سیم نول
رسم نمودار چگونگی رابطه بین افزایش عبور جریان از سیم نول و میزان
تلفات در شبکه (بار کاملاً اکتیو)
ادامه مطلب ...

دانلود دفترچه سوالات تخصصی کارشناس محیط زیست

عنوان شغلی: کارشناس محیط زیست
تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای 90 و 91 و 92
تعداد کل سوالات: 120
مجموع دفترچه ها موجود در این بسته: 3 دفترچه

فایل های موجود در این بسته
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کارشناس محیط زیست در سال 92
15 سوال اکولوژی عمومی
10 سوال مدیریت و برنامه ریزی محیط زیست
15 سوال آلودگی محیط زیست
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کارشناس محیط زیست در سال 91
15 سوال اکولوژی عمومی
10 سوال مدیریت و برنامه ریزی محیط زیست
15 سوال آلودگی محیط زیست
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کارشناس محیط زیست در سال 90
15 سوال اکولوژی عمومی
10 سوال مدیریت و برنامه ریزی محیط زیست
15 سوال آلودگی محیط زیست
ادامه مطلب ...

پایان نامه نقش آموزش مهارت‌های زندگی در سلامت روان

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: تأثیر آموزش مهارت های زندگی در سلامت روان افراد
دسته: اجتماعی و روانشناسی
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 58
________________________________________________________
مقدمه
روان شناسان در دهه های اخیر در بررسی اختلالات رفتاری و انحرافات به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از اختلالات و آسیب ها در ناتوانی افراد در تحلیل صحیح و مناسب از خود و موقعیت خویش، عدم احساس کنترل، و کفایت شخصی جهت رویارویی با موقعیت های دشوار و عدم آمادگی برای حل مشکلات و مسائل زندگی به شیوه مناسب، ریشه دارد. بنابراین با توجه به تغییرات و پیچیدگی های روز افزون جامعه و گسترش روابط اجتماعی، آماده سازی افراد به خصوص نسل جوان جهت رویارویی با موقعیت های دشوار امری ضروری به نظر می رسد. در همین راستا روان شناسان با حمایت سازمان های ملی و بین المللی، جهت پیشگیری از بیماریهای روانی و ناهنجاریهای اجتماعی آموزش مهارت های زندگی را در سراسر جهان و در سطح مدارس آغاز نموده اند. آنچه امروزه تحت عنوان مهارت های زندگی مشهود است تنها حاصل کار پژوهشگران عصر حاضر نیست بلکه بسیاری از این مهارتها در لابلای تعالیم الهی بخصوص در قرآن و احادیث معصومین بیان شده است. به طوری که تلاش برای برقراری ارتباط مفید و مؤثر با دیگران، خودشناسی و توجه به ارزشها که از فصول اساسی درس مهارتهای زندگی است به کرات در قرآن، نهج البلاغه، و صحیفه سجادیه و احادیث منقول از سایر معصومین مورد تأکید قرار گرفته است.
ادامه مطلب ...

پایان نامه کاربرد الگوریتم ژنتیک در برنامه ریزی فرآیند به کمک کامپیوتر

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: کاربرد الگوریتم ژنتیک در برنامه ریزی فرآیند به کمک کامپیوتر (CAPP) در محیطهای صنعتی مختلف
دسته: کامپیوتر (نرم افزار)
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 96
________________________________________________________
مقدمه
در یک محیط صنعتی توزیع شده، کارخانه های مختلف و دارای ماشین ها و ابزارهای گوناگون در مکان های جغرافیایی مختلف غالبا به منظور رسیدن به بالاترین کارایی تولید ترکیب می شوند. در زمان تولید قطعات و محصولات مختلف، طرح های فرایند مورد قبول توسط کارخانه های موجود تولید می شود. این طرحها شامل نوع ماشین، تجهیز و ابزار برای هر فرآیند عملیاتی لازم برای تولید قطعه است. طرح های فرایند ممکن است به دلیل تفاوت محدودیت های منابع متفاوت باشند. بنابراین به دست آوردن طرح فرایند بهینه یا نزدیک به بهینه مهم به نظر می رسد. به عبارت دیگر تعیین اینکه هر محصول درکدام کارخانه و با کدام ماشین آلات و ابزار تولید گردد امری لازم و ضروری می باشد. به همین منظور می بایست از بین طرحهای مختلف طرحی را انتخاب کرد که در عین ممکن بودن هزینه تولید محصولات را نیز کمینه سازد. در این تحقیق یک الگوریتم ژنتیک معرفی می شود که بر طبق ضوابط از پیش تعیین شده مانند مینیمم سازی زمان فرایند می تواند به سرعت طرح فرایند بهینه را برای یک سیستم تولیدی واحد و همچنین یک سیستم تولیدی توزیع شده جستجو می کند. با استفاده از الگوریتم ژنتیک، برنامه ریزی فرآیند به کمک کامپیوتر می تواند براساس معیار در نظر گرفته شده طرح های فرایند بهینه یا نزدیک به بهینه ایجاد کند، بررسی های موردی به طور آشکار امکان عملی شدن و استحکام روش را نشان می دهند. این کار با استفاده از الگوریتم ژنتیک در CAPP هم در سیستمهای تولیدی توزیع شده و هم واحد صورت می گیرد. بررسی های موردی نشان می دهد که این روش شبیه یا بهتر از برنامه ریزی فرآیند به کمک کامپیوتر مرسوم تک کارخانه ای است.
ادامه مطلب ...

پایان نامه تربیت بدنی: ورزش و حرکت درمانی

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: ورزش و حرکت درمانی
دسته: تربیت بدنی
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات پروژه: 88
______________________________________________________
مقدمه
تصاویر و مدارکی در چین پیدا شده که نشان می دهد سه هزار سال قبل از میلاد مسیح انواعی از ورزش درمانی وجود داشته است. در قرون اخیر پرهنریک لینگ، سیستمی طبی برای ورزشهای سبک به وجود آورد که در سال 1884 در ایالات متحده آمریکا معرفی و با استقبال بسیاری روبرو شد. سیستم پرهنریک لینگ شامل یک سری حرکات موزون، هماهنگ و دقیق بود. در یونان اولین فردی که موضوع ژیمناستیک و تأثیر آن را مورد توجه قرار داد هرودوت بود. او در حدود 480 سال قبل از میلاد مسیح مطالب ارزشمندی نوشت و به عنوان یک معلم مجموعه ای از تمرینهایی که مبتنی بر اصول و قواعد هندسه بود به منظور از بین بردن ضعف بدنی شاگردان تدوین کرد. سقراط در یکی از نوشته های خود به نام «گفتار استادانه» که پروفسور لیخت آن را مورد بررسی قرار داده است، مفاهیم مربوط به عضله ها و حرکتهای آنها را بدین نحو بیان می کند: بیشترین خطر از بین رفتن بخشهایی از عضله ها هنگامی صورت می گیرد که بیماران از عضله ها استفاده نکرده باشند و آنها را تقریباً به حالت غیرفعال نگه داشته باشند. سقراط راه رفتن را موجب کاهش چاقی و جلوگیری از اضافه وزن می شود توصیه می کند. او تأکید می کند که تمرینهای سخت پس از یک دوره استراحت طولانی باید با احتیاط صورت بگیرد تا سلامتی فرد را تأمین نماید.
ادامه مطلب ...

پایان نامه ساخت سیستم نرم افزاری محاسبه حقوق

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: مراحل ساخت یک سیستم نرم افزاری محاسبه حقوق
دسته: کامپیوتر (گرایش نرم افزار)
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات پروژه: 92
______________________________________________________
چکیده
این پروژه شامل مراحل ساخت یک سیستم نرم افزاری محاسبه حقوق یک شرکت است که در آن از زبان های SQL و Delphi استفاده شده است که در حال حاضر از زبان های رایج برای ایجاد پایگاه داده است. که ما با استفاده از زبان SQL پایگاه داده مردنظر را ایجاد کرده و تمام مراحل برنامه نویسی آن و کارهای را که سیستم باید انجام دهد را با استفاده از Delphi شبیه سازی می کنیم. در این پروژه سعی شده است حدالامکان از حجم کار حسابداری به صورت دستی که بخش عمده ای از کارها در این بخش انجام می شود کاهیده و بتوان به صورت الکترونیکی و با امنیت بالا این بخش را اداره کرد.
ادامه مطلب ...

پایان نامه فناوری اطلاعات: طراحی سایت گالری عکس

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: طراحی سایت گالری عکس
دسته: کامپیوتر و برنامه نویسی
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات پروژه: 39
______________________________________________________
چکیده
دنیای عجیبی است که تکنولوژی های مربوط به آن تار جهان گستر «World Wide Web» اغلب بدون پشتیبانی کافی عرضه می شوند و کاربران این تکنولوژی همه روزه با واژگان جدیدی بر خورد می کنند که باعث سر در گمی آنها می شوند. برای نمونه می توان به رشد نرم افزارهای open source اشاره کرد که عبارتند از: برنامه های که بتوان آنها را گسترش داد و یا تغییراتی در ساختار آنها ایجاد کرد. متداول ترین این برنامه ها سیستم عامل Unix و به طور خاص Linux می باشد. این برنامه ها با وجود ثبات و پایداری، دارای یک مشکل بزرگ است و آن دشوار بودن آموختن این برنامه ها می باشد. کمبود راهنماهایی که به زبان ساده این برنامه ها را به مبتدیان آموزش دهد باعث شده است که این دسته از نرم افزار ها از جایگاه واقعی خود دور نگاه داشته شوند. PHP یکی از زبانهای اسکریپتی open source است و ابزار مفیدی می باشد که تا کنون علی رغم سادگی استفاده از آن هنوز به صورت شایسته ای از آن استقبال نشده است.

PHP چیست؟
PHP سال 1994 توسط Rasmus Lerdorf ایجاد شد و مخفف واژگان Personal Home Pages به حساب می آید. با گسترش قابلیت ها و موارد استفاده این زبان PHP در معنای Hypertext Preprocessor به کار گرفته شد. عبارت پیش پردازشگر (Preprocessor) بدین معنی است که PHP اطلاعات را قبل از تبدیل به زبان Html پردازش می کند.
ادامه مطلب ...

احکام و معارف مسأله حجاب

عنوان کامل: بررسی مسأله حجاب
دسته: احکام و معارف
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 89
______________________________________________________
مقدمه
یکی از عمده ترین مسایل کشورهای در حال گذار، دگرگونی معانی، ارزش ها و عقاید مشترک حاکم بر این جوامع است. نتیجه تغییر این عقاید مشترک که کارکرد انسجام را در نظام اجتماعی بر عهده دارند ایجاد نوعی چند گونگی و تکثر در لایه های زیرین و درون ذهنی افراد است. اگرچه تکثر به خودی خود امری نامطلوب محسوب نمی گردد اما مسأله از آنجایی آغاز می شود که این چندگونگی در باورها و عقاید و لایه های درون ذهنی افراد صورت پذیرد و دیگر هیچ اصل و تعریف واحدی وجود نداشته باشد که این باورهای مختلف حول آن نظام یابند. در این هنگام است که جامعه عرصه بروز نگرش ها و کنش های مختلف و متفاوت و حتی گاه متناقض گشته و انسجام و یگانگی نظام اجتماعی دست خوش چالش های جدی و مهمی می گردد. اصل «حجاب» برای زنان که در جوامع اسلامی مطرح است از جمله همین ارزش ها و عقایدی است که از دیرباز در جامعه ما وجود داشته و در دوره های مختلف تاریخی به صورت های مختلفی بروز و ظهور کرده است.
ادامه مطلب ...

دانلود دفترچه سوالات تخصصی استخدام مسئول خدمات مالی

عنوان شغلی: مسئول خدمات مالی
تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای 90 و 91 و 92 (فاقد پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 120
مجموع دفترچه ها موجود در این بسته: 3 دفترچه

فایل های موجود در این بسته
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی مسئول خدمات مالی در سال 92
10 سوال مدیریت عمومی
10 سوال حسابداری داخلی
10 سوال اصول تنظیم و کنترل بودجه
10 سوال حسابداری مالی
ادامه مطلب ...

پایان نامه بهینه سازی طراحی موتور سنکرون آهنربای دائم خطی

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: بهینه سازی طراحی و مدلسازی مطلوب با هدف افزایش بازده موتور سنکرون آهنربای دائم خطی
دسته: مهندسی تکنولوژی برق قدرت
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 125
+ همراه با فایل های برنامه MATLAB و سیمولینک
________________________________________________________
مقدمه
امروزه موتورهای خطی برای تولید حرکت های انتقالی به طور گسترده ای در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. در این میان، موتورهای سنکرون آهنربای دائم خطی به دلیل داشتن چگالی نیرو و راندمان زیاد و عملکرد دینامیکی مناسب از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است. عملکرد مناسب این موتورها نیازمند بهینه سازی دقیق طراحی آنها است. بهینه سازی طراحی خود نیازمند مدلسازی مطلوب می باشد. در این پژوهش مدار معادل مغناطیسی بهبود یافته ای با هدف تحلیل دقیق تلفات آهن ارائه شده است. به این منظور ابتدا مزایا و معایب مدار معادل های قبلی ارائه شده برای موتور سنکرون آهنربای دائم بررسی شده که خلاء یک مدل مناسب که دقت قابل قبولی در پیش بینی توزیع چگالی شار با در نظر گرفتن اثر جریان سیم پیچ ها، اشباع آهن و حرکت داشته باشد و در عین حال سادگی لازم برای استفاده در الگوریتم طراحی را نیز دارا باشد، در این میان احساس می شود. لذا در این پژوهش مدار معادل نسبتاً جدیدی برای موتور سنکرون آهنربای دائم خطی یک بر با هسته آهنی و اولیه کوتاه ارائه شده است. این مدار معادل علاوه بر قابلیت به پیش بینی اثر شیارها بر توزیع چگالی شار آهنربای دائم و اشباع آهن در دندانه و یوغ اثر جریان سیم پیچ اولیه را نیز در نظر می گیرد. در نتیجه این مدار معادل می تواند تلفات آهن را به طور نسبتاً قابل قبولی پیش بینی کرده و در عین حال سادگی لازم برای استفاده در الگوریتم طراحی را دارد. یکی دیگر از مزیت های این مدار معادل ثابت بودن ساختار آن در هنگام حرکت است. در ادامه تلفات آهن با این روش محاسبه شد که در مقایسه با نتایج حاصل از روش اجزاء محدود تنها حدود سه درصد تفاوت دارد. در ادامه تغییرات تلفات آهن با تغییر پارامترهای موتور بررسی شد. در نهایت بهینه سازی طراحی با هدف افزایش بازده با در نظر گرفتن هفت پارامتر موتور انجام شد. نتایج نشان داد که بازده موتور بهینه حدود پنج درصد بیشتر از موتور نمونه است در حالیکه نیروی تولیدی تقریبا ثابت باقی ماند. صحت این نتایج به کمک تحلیل اجزاء محدود غیر خطی دینامیک تأیید شده است.
ادامه مطلب ...

پاورپوینت ربات تعقیب مسیر خورشیدی (PPT)

فرمت فایل: پاورپوینت (PPT یا PPTX) قابل ویرایش با نرم افزار Microsoft PowerPoint

فهرست
ربات تعقیب مسیر خورشیدی
تعریف ربات
انواع ربات
ربات تعقیب خط
ربات تعقیب مسیر چیست؟
قسمت های مختلف یک رباط
آناتومی ربات
اجزای اصلی یک ربات
عملگرها
سیستم انتقال نیرو
حسگرها
کنترلر
منبع تغذیه
پتانسیومترها
حسگر تعیین رنگ (سیاه و سفید)
فاصله یاب مادون قرمز
سنسورها در ربات تعقیب خط
سنسور مادون قرمز
موتور DC
موتورهای DC دو ویژگی بسیار مهم دارند
ادامه مطلب ...

پروژه مالی خرید و انبارداری شرکت تجهیزات ایمنی راه و جاده

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

مقدمه
سازمان یک پدیده اجتماعی است که از همکاری گروهی افراد با به کارگیری تجهیزات و وسایل و امکانات برای دستیابی به هدف یا هدفهایی مشترک تحت ضوابط خاص و نظم و ترتیب تشکیل شده است. نتیجه کار سازمان به صورت تولید کالا یا ارائه خدمت به جامعه عرضه می شود. عوامل یا منابع تولید به عنوان ورودی یا درون داد به صورت نیروی انسانی ‍‍، ابزار و ماشینها، مواد، روشها و مدیریت در سازمان گرد یکدیگر جمع می شوند تا ستانده یا محصول به صورت کالا یا خدمت ارایه شود. سازمان در عین حال خود مصرف کننده است و مصارف و نیازهایی دارد نظیر مواد، لوازم یدکی، لوازم مصرفی و سازمان به عنوان یک سیستم (نظام) از اجزای مختلفی تشکیل شده است

فهرست
پیشگفتار
فصل اول کلیات
تاریخچه شرکت
انبارها
کدینگ
نحوه ورود و خروج کالا از انبار
فرمهای مورد استفاده در انبارهای شرکت تجهیزات ایمنی راهها
انبارگردانی
فصل دوم شناسایی انبار
مقدمه
هدف و اهمیت انبارداری
انبار و انواع آن
ادامه مطلب ...

دانلود گزارش کارآموزی اسانس (آزمایشگاه صنایع غذایی)

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

مقدمه
در واقع جزء اصلی یک عطر اسانس آن است در فارسی به هر ترکیبی که بوی خوبی دارد و در فراورده های مختلف غذایی، بهداشتی و آرایشی به عنوان معطر کننده و طعم دهنده به کار می رود اسانس می گویند!! اما اگر به ریشه این لغت نگاه کنیم در واقع essence به معنی اساس و پایه می باشد. زمانی جهان فلسفه و علم کیمیاگری معتقد بود گیتی از چهار عنصر (essence) آب، باد، خاک و آتش تشکیل شده. بعدها ارسطو آسمان را که ether نام داشت را به عنوان یک عنصر پنجم یا quint essence معرفی کرد و اجزاء با رایحه دلنشین رو از جنس آسمان خواند از آن زمان به این ترکیبات نام «کنت اسنس» و سپس «اسانس» نام دادند اسانس ها ترکیبات معطری هستند که در اندام های مختلف گیاهان یافت می شوند، به علت تبخیر در اثر مجاورت هوا در حرارت هوا در حرارت عادی، آنها را روغن های فرار یا اتری یا اسانس های روغنی می نامند. اسانس ها به طور کلی بیرنگ هستند، به خصوص هنگامی که تازه تهیه شده باشند ولی در اثر مرور زمان به علت اکسیداسیون و رزینی شدن رنگ آنها تیره می گردد. برای جلوگیری از این تغییرات باید اسانسها را در مکان خنک، خشک، ظرفهای سربسته و پر، از جنس شیشه نگهداری نمود. اسانس ها در الکل محلول و به میزان کمی در آب حل می شوند. ساختمان شیمیایی آنها مخلوطی از استرها، آلدهیدها، الکل ها، متن ها می باشند. به صورت خوراکی اسانسها به عنوان دسته موادی که اثر تحریکی ملایم روی مخاط دهان و جهاز هاضمه دارند مصرف می شوند، به طوریکه ایجاد گرما، همچنین زیاد شدن بزاق می کنند، دفع آنها از ریه ها، پوست و کلیه می باشد مصرف بعد از غذای آنها به عنوان ضد نفخه و برای برطرف کردن ناراحتیهای معده و نفخه روده ای و همچنین برای عوارضی که در اثر خوردن مسهل به وجود می آید مفید می باشد. همچنین به عنوان بخور برای ناراحتیهایی که در دستگاه تنفسی به وجود می آیند مصرف دارند. اسانس ها در تماس با پوست ایجاد تحریک و قرمزی می نمایند. به طوری که ابتدا یک احساس گرما و سوزش می دهد که با بیحسی خفیف موضعی همراه می باشد. به این دلیل عنوان محرک جلدی در التهابات مزمن و آرام کردن دردهای عصبی درمایتسمی به کار برده می شوند، باید دانست که امکان ایجاد حساسیت وجود دارد. بنابراین برای جلوگیری از ایجاد تاول باید احتیاط کامل به عمل آید. اسانس های روغنی به عنوان طعم دهنده داروها و غذاها نیز مورد استفاده قرار می گیرند. اسانس ها بسته به نوع تیره های گیاهی ممکن است در اندامهای ترشحی مانند کرکهای غده ای، لوله های اسانسی وجود داشته باشند. اسانس ها ممکن است مستقیماً توسط پروتوپلاسم به وسیله تجزیه مواد رزینی غشاء سلولها یا از هیدرولیز بعضی از گلوکزیدها حاصل شوند. در گیاهان تیره کاج اسانس ها ممکن است در تمام سلولها وجود داشته باشند.
ادامه مطلب ...

دانلود دفترچه سوالات استخدامی کارشناس شهرسازی شهرداری

عنوان شغلی: کارشناس شهر سازی
تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای 90 و 91 و 92
تعداد کل سوالات: 120
مجموع دفترچه ها موجود در این بسته: 3 دفترچه

فایل های موجود در این بسته
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کارشناس شهر سازی در سال 92
10 سوال مباحث عمومی شهر سازی
15 سوال مبانی نظری برنامه ریزی شهری و منطقه ای
15 سوال تاریخ شهر و شهر سازی
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کارشناس شهر سازی در سال 91
10 سوال مباحث عمومی شهر سازی
15 سوال مبانی نظری برنامه ریزی شهری و منطقه ای
15 سوال تاریخ شهر و شهر سازی
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کارشناس شهر سازی در سال 90
ادامه مطلب ...

دانلود دفترچه سوالات استخدامی کارشناس تحلیلگر سیستم شهرداری

عنوان شغلی: کارشناس تحلیلگر سیستم
تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای 90 و 91 (فاقد پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 80
مجموع دفترچه ها موجود در این بسته: 2 دفترچه

فایل های موجود در این بسته:
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کارشناس تحلیلگر سیستم در سال 91
10 سوال آمار و احتمالات
10 برنامه نویسی کامپیوتر
10 سوال ریاضیات عمومی 1 و 2
10 سوال تحقیق در عملیات 1
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کارشناس تحلیلگر سیستم در سال 90
10 سوال آمار و احتمالات
10 برنامه نویسی کامپیوتر
10 سوال ریاضیات عمومی 1 و 2
10 سوال تحقیق در عملیات 1
ادامه مطلب ...

دفترچه سوالات تخصصی آرشیتکت

عنوان شغلی: آرشیتکت
تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای 90 و 91 و 92 (فاقد پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 120
مجموع دفترچه ها موجود در این بسته: 3 دفترچه

فایل های موجود در این بسته:

اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی آرشیتکت در سال 92
10 سوال دروس فنی ساختمان (تنظیم شرایط محیطی، ایستایی، شناخت مواد، عناصر و جزییات، تأسیسات)
15 سوال دروس تاریخ معماری (تاریخ معماری جهان، معماری معاصر، معماری اسلامی)
15 سوال مبانی نظری معماری
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی آرشیتکت در سال 91
10 سوال دروس فنی ساختمان (تنظیم شرایط محیطی، ایستایی، شناخت مواد، عناصر و جزییات، تأسیسات)
15 سوال دروس تاریخ معماری (تاریخ معماری جهان، معماری معاصر، معماری اسلامی)
ادامه مطلب ...

پروژه کارخانه صنعتی پیروزی

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

مقدمه
در دنیای امروز مسأله تولیدات و خدمات مسأله عمده ای است که هیچ جامعه ای خود را بر کنار از آن نمی بیند. جوامع مختلف هر کدام با مسأله ارایه خدمات و تولیدات برای بقای خود در گیرند و تلاش آن ها بر آن است که با توجه به شرایط و امکانات موجود، خدمات و تولیدات را در حد مطلوب فراهم آورند. خدمات اداری و بانکی، خدمات رفاهی و درمانی، خدمات آموزشی و فرهنگی، تولید مواد غذایی، تولید محصولات کشاورزی…. جزیی از سیاهه بی انتهای خدمات و تولیدات در جوامع امروزی است. بدین ترتیب به سادگی می توان دریافت که مدیریت برای ارایه این خدمات و تولیدات از ضرورت های هر جامعه ای به شمار می آید. «مدیریت عملیات» مدیریت ارایه خدمات و تولیدات است و هدف آن هماهنگ کردن کوشش ها و تلاش ها و به کارگیری منابع و امکانات برای ارایه و حصول خدمات و تولیدات به بهترین وجه ممکن می باشد. کوشش در این است که از منابع موجود نهایت استفاده مطلوب به عمل آید و از اتلاف و اسراف منابع و امکانات پرهیز شود. «مدیریت عملیات» عنوان کلی است که هم مدیر تولید در یک مؤسسه تولید و هم مدیر خدماتی در یک سازمان خدماتی را در بر می گیرد، چه هر دوی این مدیران «عملیاتی» را برای وصول به هدف سازمان هایشان که ارایه تولیدات و خدمات است، انجام می دهند و هر دو صرف نظر از نوع خدمات یا محصولشان «مدیر عملیاتی» می باشند. «کوستاس اِن در ویتسیوتیس» تفاوت بین ارایه خدمات و محصول را براساس چندین نکته بیان کرده است. از جمله اینکه، ارایه خدمات می تواند برای برآورد نیازهای بشر و به منظور دستیابی به مقاصد بخصوصی مثل بهداشت، محافظت و… صورت گیرد؛ لذا ارایه آن ها یا برای حفظ شرایط مناسب زندگی (تعمیرات، نگهداری، بهداشت و…) است و یا برای فراهم کردن سایر نیازهای جامعه بشری مثل تفریحات، مساجد، حمل و نقل شهری و مانند آن می تواند باشد.
ادامه مطلب ...

توسعه کشاورزی و پیشرفت صنعتی

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: نقش و تاثیر توسعه کشاورزی بر پیشرفت صنعتی
دسته: کشاورزی و مدیریت
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 185
________________________________________________________
مقدمه
انسان برای تامین نیازهای روزمره خود را پیش رو داشت. ابتدا شکار و استفاده از گیاهان خودرو و سپس به مرور زمان و با فرا گرفتن فنون اولیه کشاورزی اقدام به تهیه مایهتاج خود نمود. با توجه به خطراتی که در شکار حیوانات انسان را تهدید می کرد، لذا تمایل به سمت کشاوزی بیشتر و بیشتر شد تا جایی که در گذشته ای نه چندان دور، بیشتر مردم عدی در کره زمین پیشه کشاورزی را برگزیدند. کشاورزان با سه عامل زمین، نیروی کار و آب روبرو هستند که اهمیت هر سه مورد به نوع خود بسیار مهم بوده و می باشد. امروزه با مکانیزه شدن صنعت کشاورزی نوع محصولات و تنوع فصلی آنها و نیز مقدار تولید آنها تفاوتهای بسیاری بوده است با استفاده از ابزار آلاتی مانند کمباین، تراکتور و دستگاه های مخصوص شخم زنیف سم پاشی های هوایی و نیروی انسانی کمتری درگیر کشاورزی می شود که این امر موجب کاهش هزینه تولید در مجموع، و از طرف دیگر افزایش بیکاری را سبب می شود. امروزه کشاورزی سنتی در مقایسه با سالهای گذشته بسیار کمتر شده است. اکثر کشاورزان یا کوچ کرده و به شهرهای بزرگ آمده اند و یا آنهایی که توان مالی داشته اند با سیستم های امروزه خود را وقف داده و از سیستم های نوین آبیاری و ماشین آلات کشاورزی استفاده می کنند. در سالهای اخیر با استفاده از تکنولوژی نانو، تولید محصولات فصلی، در تمام فصول امکانپذیری شده است که این امر به منزله انقلابی در کشاورزی به حساب می آید. از این رو می توان گفت دیگر می توان کشاورز را به همان دیدگاه قدیم نگریست بلکه نیازمند توجه و دیدگاه علمی و دقیق می باشد.
ادامه مطلب ...

علل آسیب و مصدومیت‌های ورزشی چیست؟

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

مقدمه
اگرچه علوم ورزشی و نقش اساسی آن در بین تمامی ملل هنوز به مراحل کمال نرسیده ولی بدین نتیجه نهایی رسیده است که اولا اجتماع انسانی چون تشکل الکترونی و پروتونی و تجمع منظومه های شمسی پیوسته متحرک و متکامل بوده و از مراحل مختلفی گذشته است و در ثانی تحول و تحرک افراد اجتماع نه فقط از جنبه های معنوی و درونی مورد مطالعه بوده بلکه برای تطابق حرکات روحی و جسمی انگیزه های علمی را مورد توجه قرار داده و دوام حیات و زندگی خویشتن را دراین یافته است که جسم و روح خود را مبتنی بر تحول زمان و نظام خلقت هماهنگ ساخته تا با توازن این دو پدیده محسوس و معقول سزاوار عدل آفرینش و محق به ادامه زندگی سالم و متعالی باشد. ورزش محتوی زندگی نیست بلکه نوایی است که زندگی را همراهی می نماید. حفظ سلامت ملل و ایجاد تحول در جوامع مختلف همان قدر برای سرنوشت و زندگی بشری بوده است که اکتشافات و اختراعات صنعتی بوده اند. همه این تلاش ها، تحقیق ها، تفسیرها و تجربیات و آزمایش های علمی در این مدت بیش از دو قرن باعث شدند تربیت بدنی به صورت علم جداگانه ای درآمده و انجام ورزش برای مردم جوامع صنعتی جنبه حیاتی پیدا کند برای اینکه احتیاج جوامع کنونی به نیروی انسانی سالم بیش از هر زمان دیگر قابل لمس است، در جوامعی که نارسایی های کمی و کیفی ورزش وجود دارد عقب افتادگی آن جامعه نیز چشمگیر است.
ادامه مطلب ...

دانلود دفترچه سوالات استخدامی کارشناس امور اداری در شهرداری

عنوان شغلی: کارشناس امور اداری
تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای 90 و 91 و 92 (فاقد پاسخنامه)
تعداد کل سوالات: 120
مجموع دفترچه ها موجود در این بسته: 3 دفترچه

فایل های موجود در این بسته

اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کارشناس امور اداری در سال 92
10 سوال ریاضی و آمار در مدیریت
10 سوال حقوق اداری
10 سوال مدیریت منابع انسانی
10 سوال اصول مدیریت
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کارشناس امور اداری در سال 91
ادامه مطلب ...