مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

زندگی امام اول شیعیان (علی)

عنوان انگلیسی مقاله: A brief history of the life of the first imam
عنوان فارسی مقاله: تاریخچه مختصری از زندگی امام اول
دسته: معارف اسلامی
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 5
_______________________________________
چکیده
حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام، وی فرزند ابوطالب شیخ بنی هاشم عموی پیغمبر اکرم (ص) بود که پیغمبر اکرم را سرپرستی نموده و در خانه خود جای داده و بزرگ کرده بود و پس از بعثت نیز تا زنده بود از آن حضرت حمایت کرد و شر کفار عرب و خاصه قریش را از وی دفع نمود. علی علیه السلام (بنا بنقل مشهور) ده سال پیش از بعثت متولد شد پس از شش سال در اثر قحطی که در مکه و حوالی آن اتفاق افتاد، بنا به درخواست پیغمبر اکرم (ص) از خانه پدر به خانه پسر عموی خود پیغمبر اکرم (ص) منتقل گردید و تحت سرپرستی و پرورش مستقیم آن حضرت درآمد. پس از چند سال که پیغمبر اکرم (ص) به موهبت نبوت نائل شد و برای نخستین بار در غار حرا وحی آسمانی به وی رسید وقتی که از غار رهسپار شهر و خانه خود شد شرح حال را فرمود علی علیه السلام به آن حضرت ایمان آورد. و باز در مجلسی که پیغمبر اکرم (ص) خویشاوندان نزدیک خود را جمع و بدین خود دعوت نموده فرمود: نخستین کسی که از شما دعوت مرا بپذیرد خلیفه و وصی و وزیر من خواهد بود، تنها کسیکه از جای خود بلند شد و ایمان آورد علی (ع) بود و پیغمبر اکرم (ص) ایمان او را پذیرفت و وعده های خود را درباره اش امضاء نمود و از این روی علی (ع) نخسیتن کسی است در اسلام که ایمان آورد و نخستین کسی است که هرگز غیر خدای یگانه را نپرستید.
ادامه مطلب ...

دانلود دفترچه سوالات تخصصی استخدام مهندسی راه و ساختمان

عنوان شغلی: مهندسی راه و ساختمان
تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای 90 و 91 و 92
تعداد کل سوالات: 120
مجموع دفترچه ها موجود در این بسته: 3 دفترچه

فایل های موجود در این بسته
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی مهندسی راه و ساختمان در سال 92
10 سوال مکانیک خاک
10 سوال مکانیک سیالات
20 سوال مکانیک جامدات (مقاومت مصالح، تحلیل سازه)
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی مهندسی راه و ساختمان در سال 91
10 سوال مکانیک خاک
10 سوال مکانیک سیالات
20 سوال مکانیک جامدات (مقاومت مصالح، تحلیل سازه)
ادامه مطلب ...

دانلود پرسشنامه انگیزش شغل از دیدگاه کارکنان هاکمن و اولدهام

پرسشنامه
عنوان کامل: پرسشنامه انگیزش شغل از دیدگاه کارکنان هاکمن و اولدهام
دسته: مدیریت
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد سوالات: 15
تعداد صفحات: 6
منابع: دارد
________________________________________________________
مقیاس پرسشنامه
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت 7 گزینه ای (کاملا مخالفم، 1؛ مخالفم، 2؛ نه موافقم نه مخالف، 3؛ موافقم، 4؛ کاملا موافقم؛ 5) می باشد.

تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه

مدل های اخیر از غنی سازی شغلی به وسیله هاکمن و اولدهام پیشنهاد شده است (1980). آنها پنج هسته اصلی ابعاد کار را شناسایی کرده اند: تنوع مهارت، هویت شغل، اهمیت شغل، استقلال و بازخورد.
1. تنوع مهارت: تنوع مهارت به گسترش نیازهای شغلی کارمندی که از استعداد ها یا مهارت های متعدد به منظور انجام موفق شغل استفاده می کند اشاره دارد. سوالات 1 و 6 و 11
2. هویت شغل: هویت شغل یعنی اینکه کارکنان بتوانند کار مشخصی را انجام دهند. با مواد خام یا اطلاعات شروع کنند و با محصولی که برای استفاده توسط یک مشتری یا فرد دیگر و یا گروهی از در شرکت آماده شده است، کار را خاتمه دهند. سوالات 2 و 7 و 12
ادامه مطلب ...

پایان نامه مهندسی برق: کنترل کننده چهارکاناله ...

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: کنترل کننده چهارکاناله با خط تلفن جهت خاموش و روشن کردن وسایل برقی (Tele Remote Control)
دسته: مهندسی تکنولوژی برق قدرت
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات: 100
+ همراه با یک فایل پاورپوینت 32 صفحه ای برای ارائه در کلاس
________________________________________________________
مقدمه
اساس کار این پروژه خاموش و روشن کردن وسایل برقی از طریق خط تلفن می باشد مدار پروژه به این صورت کار می کند که ابتدا سیگنال AC زنگ که از مرکز سوئیچینگ مخابرات دریافت می شود را توسط مداری آشکارسازی کرده و به سطح صفر و یک (دیجیتال) تبدیل و به عنوان وقفه به میکروکنترلر می رود. با رسیدن وقفه زنگ به میکروکنترلر دستورات که در زیر روال برنامه آی سی وجود دارد مورد بررسی کرده و میکرو دستور اشغال کردن خط را توسط روشن کردن یک رله را انجام داده و خط تلفن را به دیکدر مدار متصل کرده، دیکدر که کار اصلی آن رمز گشایی می باشد، سیگنال ورودی را رمز گشایی کرده و به کد باینری چهار بیت چهار بیت تبدیل و به میکرو انتقال می دهد، میکرو با توجه به برنامه پروگرام شده در داخل آی سی و کد های وارد شده از طریق دیکدر تصمیم می گیرد که کدام یک از رله ها را روشن یا خاموش و یا تصمیم به قطع تماس را انجام می دهد.
ادامه مطلب ...

دانلود گزارش کارآموزی در مخابرات

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

بخشی از ابتدای گزارش کارآموزی
اشکال اولیه مخابرات شامل سیگنال های دود و طبل بودند. طبل را بومی های آفریقا، گینه نو و آمریکای جنوبی استفاده می کردند در حالیکه سیگنال های دود را بومی های آمریکای شمالی و چین استفاده می کردند. بر خلاف تصور این سیستم ها معمولاً هدفشان بیش از تنها آگاهی از مکان اقامت بود. در قرون وسطی حلقه هایی از آتش را بر سر تپه ها ایجاد می کردند. تا پیغامی را مخابره کنند. در قرون وسطی، حلقه های آتش این نکته منفی را داشتند که تنها می توانستند قطعه کوچکی از اطلاعات را منتقل کنند، بنابراین معنای پیغامی مانند «دشمن دیده شد» باید از قبل مورد توافق قرار می گرفت. یکی از موارد قابل توجه استفاده از آنها در طول جنگ اسپانیا بود که یک حلقه آتش پیغامی را از بندر پلای موت به لندن فرستاد. در طول تاریخ در بعضی از فرهنگ ها کبوترهای خانگی برای ارسال خبر مورد استفاه قرار می گرفتند. ایستگاه های کبوتری فکری است که ریشه ایرانی دارد، و همچنین رومی ها نیز برای کمک به ارتش خود از آن استفاده می کردند. فرانتینوس می گوید که ژولییوس سزار از کبوتر به عنوان پیک در فتح گل (کشور باستانی فرانسه) استفاده می کرد. یونانیان اسامی برنده های بازی های المپیک را به این طریق به شهرهای مختلف می فرستادند. تا قبل از آمدن تلگراف، این روش از ارتباطات بین تجار و سرمایه دارها رایج بود. دولت هلند در اوایل قرن 19 با کمک پرنده هایی که از بغداد می آورد، از این سیستم در جاوه و سوماترا استفاده می کرد. رویتر در سال 1849 از پیک های کبوتری برای اطلاع از قیمت سهام کالاها بین آخن (شهری در آلمان) و بروکسل استفاده می کرد، شیوه ای که تا آمدن تلگراف رایج بود. کلاد چاپ، مهندس فرانسوی، در سال 1792 اولین سیستم تلگرافی بصری ثابت (خط مخابره به وسیله علایم (سمافور)) را بین لیل و پاریس ساخت. البته سمافور نیازمند کاربران متخصص و برج های گران در فواصل ده تا سی کیلومتری (شش تا نوزده مایل) بود. در رقابت با تلگراف الکتریکی، آخرین خط تجاری آن در سال 1880 از رده خارج شد.
ادامه مطلب ...

دانلود دفترچه سوالات استخدامی حسابدار شهرداری

عنوان شغلی: حسابدار 1 و حسابدار 2
تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای 90 و 91 و 92
تعداد کل سوالات: 240
مجموع دفترچه ها موجود در این بسته: 6 دفترچه

فایل های موجود در این بسته
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی حسابدار 1 در سال 92
10 سوال آمار و ریاضی
10 سوال حسابداری مالی
10 سوال حسابرسی
10 سوال اصول تنظیم و کنترل بودجه
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی حسابدار 2 در سال 92
10 سوال آمار و ریاضی
10 سوال حسابداری مالی
10 سوال حسابرسی
10 سوال اصول تنظیم و کنترل بودجه
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی حسابدار 1 در سال 91
10 سوال آمار و ریاضی
10 سوال حسابداری مالی
10 سوال حسابرسی
10 سوال اصول تنظیم و کنترل بودجه
ادامه مطلب ...

تأثیر کاربرد فناوری اطلاعات در فرآیند برنامه ریزی استراتژیک نیرو محرکه

فرمت فایل فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

چکیده
در تحقیق حاضر که با عنوان بررسی چگونگی تاثیر فناوری اطلاعات در فرآیند برنامه ریزی استراتژیک گروه صنعتی نیرو محرکه صورت گرفته است، پس از بررسی تعاریف، تاریخچه و تئوری مفاهیم مربوطه و مروری بر پیشینه تحقیق در فصول اول و دوم (کلیات تحقیق و مبانی نظری) در فصل سوم (روش تحقیق) متعاقب آشنایی با سازمان صنعتی نیرو محرکه و مروری اجمالی بر خط مشی، سیاستها و استراتژی های آن سازمان و همچنین مطالعه تئوری و عملی ارتباط میان متغیر مستقل (فناوری اطلاعات) و متغیر وابسته (فرآیند برنامه ریزی استراتژیک) و ارزیابی ارتباط معنی دار میان این مفاهیم پرداخته شده است. روش تحقیق به صورت کتابخانه ای و میدانی بوده است و بر اساس روشهای آماری سعی شده است تا نتایج حاصل از نمونه استنتاجی باشد. جمع آوری اطلاعات نیز به واسطه بهره گیری از پرشش نامه صورت گرفته است، به منظور جمع آوری داده های مورد نیاز پرسش نامه نهایی درباره رابطه فناوری اطلاعات و برنامه ریزی استراتژیک با در نظر گرفتن مقیاس فاصله ای (لیکرت) به عنوان مقیاس اندازه گیری طراحی و تکمیل گردیده است. در فصل چهارم برای اثبات یا رد فرضیه های تحقیق از شاخص های سنجش رابطه بین متغیرها استفاده شده است، روایی این تحقیق با اتخاذ تدابیری چون انجام بررسی های جامع و کامل در مورد انتخاب گروه هدف که با مشورت متخصصین مربوطه صورت گرفته است و همچنین نظر سنجی از کل جامعه آماری تائید می گردد. پایایی آن نیز از طریق آزمون کرونباخ با ضریب تقریبی 87% محاسبه گردیده است. در فصل پنجم هم پس از مروری اجمالی بر تحقیق و بررسی نتایج حاصله و ارائه پیشنهاداتی از جمله عناوین مرتبط برای تحقیقات آتی خاتمه می یابد.
ادامه مطلب ...

دانلود طرح توجیهی گچ قالب سازی

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

مقدمه
رویکرد اکثر کشورهای جهان در دهه های اخیر به موضوع کارآفرینی و توسعه آن، موجب گردیده موجی از سیاستهای توسعه کارآفرینی در دنیا ایجاد شود. کشورهای مختلف راه حلی راکه در سه دهه گذشته برای فائق آمدن بر مشکلات مختلف اقتصادی و اجتماعی به آن روی آورده اند، توسعه فرهنگ کارآفرینی، انجام حمایت های لازم از کارآفرینان، ارائه آموزشهای مورد نیاز به آنان و انجام تحقیقات و پژوهشهای لازم در این زمینه بوده است. تأمل در وضعیت اقتصادی و روند مراحل پیشرفت و توسعه در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه که به موضوع کارآفرینی توجه نموده اند، نشانگر آن است که این کشورها توانسته اند به پیشرفت های چشمگیری در زمینه های مختلف اقتصادی و اجتماعی دست یابند و یا حداقل بحرانهای پیش آمده را به سلامت پشت سر گذاشته و بحرانهایی که وقوع آنها را در آینده پیش بینی می کردند را مهار نمایند. از جمله این کشورها می توان به ایالات متحده، کشورهای اتحادیه اروپایی، کشورهای جنوب شرق آسیا، چین، برخی از کشورهای آمریکای لاتین و آفریقایی و اقیانوسیه را نام برداز آنجا که مفاهیم مطرح در علوم انسانی همانند مفاهیم مطرح در علوم تجربی قطعی نیستند، لذا ارائه تعریف قطعی و مشخصی برای آنها دشوار یا غیر ممکن است.
ادامه مطلب ...

دانلود محاسبات و برآورد هزینه طرح حسابداری پیمانکاری

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

چکیده
تنوع مؤسسات و گوناگونی فعالیتهای مختلف اقتصادی در پهنه جهان، دانش و حرفه حسابداری را بر آن داشته تا در قالب مبانی و اصول عمومی، راه حلهای متناسبی را برای نگهداری حسابهای فعالیتهای گوناگون، به نحوی فراهم آورد که صورتهای مالی مؤسسات تصویر گویاتری از نتایج عملیات و وضعیت مالی ارائه دهند. از طرفی، فعالیتهای مؤسسات اقتصادی در کشورهای مختلف در بستری از اوضاع و احوال اقتصادی و اجتماعی و در محدوده مناسبات حقوقی کشور انجام می شود و این عامل، به نوبه خود، جستجو و یافتن راه حل مناسب و مطلوب را در محدوده راه حلهای متعارف در سطح بین المللی الزامی کرده است.

فهرست
ارکان اصلی پیمانکاری
کارفرما
پیمانکار
قرارداد
مؤسسات مشاوره ای یا پیمانکاری
انواع قراردادهای پیمانکاری
مراحل اجرای طرح
مرحله اول: مطالعات مقدماتی طرح
شناسایی تفصیلی طرح
اجرای طرح
مطالعات مقدماتی طرح
مطالعات شناسایی طرح
تهیه طرح مقدماتی
مرحله دوم: مطالعات تفصیلی طرح
ادامه مطلب ...

دانلود پاورپوینت مدیریت بحران (مبانی فلسفی رفتار سازمانی)

فرمت فایل: پاورپوینت (PPT یا PPTX) قابل ویرایش با نرم افزار Microsoft PowerPoint

فهرست
بحران چیست
دو دیدگاه در زمینه چگونگی ایجاد بحران
انواع بحرانها از نظر انجمن مدیریت بحران
انواع وضعیت های بحرانی
مدیریت بحران چیست؟
فرآیند مدیریت بحران
روش شناسی مدیریت بحران
استراتژیهای سه گانه مدیریت بحران
مراحل اصلی برنامه ریزی برای کنترل بحران
ادامه مطلب ...

دانلود پاورپوینت گیاهپزشکی: نماتد غده و ریشه (Root knot nematode)

فرمت فایل: پاورپوینت (PPT یا PPTX) قابل ویرایش با نرم افزار Microsoft PowerPoint

فهرست
نماتد غده و ریشه
تعریف
مشخصات نماتد نر و ماده
نماتدها
مرفولوژی نماتدها
آناتومی
شکل شناسی و اندازه نسبی نماتدهای پارازیت گیاهی
ادامه مطلب ...

دانلود گزارش کارآموزی پالایشگاه نفت (تهران)

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

مقدمه
پالایش یکی از عمده ترین عملیات نفتی است که به دنبال استخراج نفت انجام می پذیرد. نفتی که توسط لوله های قطور از مراکزبهره برداری بدرون پالایشگاه سرازیر می شود، در این مراکز تصفیه و پس از انجام فعل و انفعالات مختلف تبدیل به فرآورده های گوناگون مانند گاز مایع، بنزین، نفت سفید، نفت گاز، قیر، انواع روغن های صنعتی گردیده و وارد شبکه شده توزیع می شود. پالایشگاه تهران یکی از واحدهای پالایشی بزرگ ایران است که در حال حاضر با ظرفیت عملی 250000 بشکه تولید در روز نخستین پالایشگاه داخلی کشور بوده و از این نظر خدمات ارزنده ای را در دوران جنگ تحمیلی و پس از این ایام ارائه نموده و می نماید. مجتمع پالایشگاهی تهران که به نام پالایشگاه تهران نامیده می شود مشتمل است بر دو پالایشگاه و همچنین مجتمع تصفیه و تولید روغن. عملیات ساختمانی پالایشگاه اول تهران بر مبنای نیاز بازار ایران جهت تأمین مواد سوختی گرمازا و بنزین اتومبیل در سال 1344 آغاز و در 31 اردیبهشت ماه سال 1343 با ظرفیت طراحی 85 هزار بشکه در روز رسما مورد بهره برداری قرار گرفت. در طراحی صنعتی این پالایشگاه از استانداردهای روز و آخرین کشفیات و ابداعات صنعت نفت استفاده شده است. در سال 1352 با ایجاد تغییراتی در سیستم طراحی این پالایشگاه ظرفیت آن را به 125000 بشکه تولید در روز افزایش دادند، روند افزایش مصرف و سیاست تأمین نیازهای بازار داخلی ساختمان پالایشگاهی دیگر را در کنار پالایشگاه اول تهران ایجاب نمود. لذا با استفاده از تجارب حاصل از طراحی و ساخت این پالایشگاه، پالایشگاه دوم تهران را در جوار پالایشگاه اول بر مبنای کپیه سازی با حذف اشکالات و نارسائی های موجود تسجیل نموده و کار ساختمانی آن را از اواخر سال 1350 آغاز و در فرودین ماه 1354 به ظرفیت یکصد هزار بشکه تولید در روز آغاز کردند.
ادامه مطلب ...

سبک معماری گوتیک (پاورپوینت)

فرمت فایل: پاورپوینت (PPT یا PPTX) قابل ویرایش با نرم افزار Microsoft PowerPoint

مقدمه
یکی از سبکها و دوره های تاریخی معماری است که در میان سالهای 1137 و 1144 م. در دوره ای که عصر ایمان نام داشت پا به عرصه هنر گذاشت. زادگاه این سبک «ایل دو فرانس» فرانسه (پاریس کنونی و حومه آن) می باشد که به تدریج ابتدا به انگلستان و سپس به آلمان و ایتالیا کسترش می یابد.

فهرست
معماری گوتیک
وجه تسمیه
مشخصات دوران گوتیک
ویژگیهای این سبک
معماری
همراه با تصاویر
ادامه مطلب ...

پاورپوینت آشنایی با شرکت‌های تعاونی

فرمت فایل: پاورپوینت (PPT یا PPTX) قابل ویرایش با نرم افزار Microsoft PowerPoint

فهرست
آشنائی با شرکتهای تعاونی
فصل اول تعاریف
الف- مفهوم عام تعاون
ب: مفهوم خاص واژه تعاون
ج: تعریف شرکت تعاونی
فصل دوم سابقه فعالیت شرکتهای تعاونی
فصل سوم اصول جهانی تعاون
فصل چهارم ضوابط و اهداف کلی بخش تعاون
فصل پنجم انواع شرکتهای تعاونی
قانون اساسی و قانون بخش تعاونی شرکتهای تعاونی را به دو نوع تقسیم نموده است
شرکتهای تعاونی تولید
تعریف تعاونیهای تولید
شرکتهای تعاونی توزیع
تعریف تعاونیهای توزیع
انواع شرکتهای تعاونی براساس نوع فعالیت
انواع شرکتهای تعاونی از لحاظ عضویت
شرکت تعاونی عام
شرکت تعاونی خاص
فصل ششم عضویت و جایگاه عضو در تعاونی
الف: تعریف عضو
ب: شرایط عمومی عضویت در تعاونیها
: تعداد اعضا شرکتهای تعاونی
د: تکالیف عضو در تعاونی
ه: حقوق اعضاء تعاونی
و: لغو عضویت
ادامه مطلب ...

مقایسه اضطراب و افسردگی هنرمندان با افراد عادی

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

مقدمه
هیچ انسانی از افسردگی و اضطراب، تشویش و نگرانی مصون نیست. هر فردی در طول عمر خود بالاخره طعم ناگوار محرومیت، یأس و سرخوردگی و ماتم را مزه مزه می کند، چون هیچ وقت یک بیماری هرقدر هم شایع باشد قادر نخواهد بود همگی افراد یک جامعه را مبتلا کند. بنابراین حالات فوق به هیچ وجه نمی تواند بیماری تلقی شوند، بلکه در مواقع نوع واکنش در مقابل حوادث ناگوار زندگی به حساب می آیند. تا آنجا که حالا یأس، سرخوردگی و اضطراب به عنوان واکنش محسوب می شوند، بسیار سالم و مفید می باشند. زیرا مثل یک دریچه اطمینان شرایط سخت و دشوار محیط را به فرد گوشزد می کنند تا بدین وسیله شخص بتواند خود را از صدمه و گزند بیشتر حفظ نماید. حالات سرخوردگی، اضطراب و افسردگی در زندگی روزمره، همانند درد، سوزش، و تورم زخمی می باشند که وسیله آنها زخم پوشیده و محافظت شده و از گسترش آن جلوگیری به عمل آمده و فرصت التیام پیدا نمی نماید، یأس و سرخوردگی، افسردگی و اضطراب و تشویش هم اموری غیرقابل اجتناب می باشند.

فهرست
مقدمه
فصل اول معرفی پژوهش
بیان مساله
اهداف تحقیق
اهداف اختصاصی تحقیق
ضرورت و اهمیت تحقیق
ادامه مطلب ...

دانلود دفترچه سوالات استخدامی کاردانی آتش نشانی شهرداری

عنوان شغلی: کاردان آتش نشانی
تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی سال 92
تعداد کل سوالات: 40 سوال

فایل های موجود در این بسته
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی کاردان آتش نشانی در سال 92
15 سوال اصول مدیریت بحران
10 سوال ایمنی و بهداشت حرفه ای
15 سوال شیمی حریق

مزیت های ویژه این بسته

1- حاوی اصل نمونه سوالات مربوط به سال 92
2- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه
ادامه مطلب ...

دانلود گزارش کارآموزی برق (شرکت منطقه باختر)

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

تاریخچه
تا قبل از تاسیس شرکت برق منطقه ای باختر استانهای لرستان، همدان و مرکزی تحت پوشش برقهای منطقه ای غرب و تهران بوده اند، با توجه به گسترش روز افزون شبکه های انتقال، فوق توزیع و توزیع و افزایش تعداد مشترکین و بعد مسافت استانهای یاد شده از مراکز شرکتهای فوق الذکر ضرورت امر ایجاب می نمود که شرکتی در محدوده استانهای یاد شده ایجاد گردد.
ادامه مطلب ...

دانلود طرح توجیهی تولید بستنی (چوبی، لیوانی، قیفی)

فرمت فایل: PDF

فهرست

مقدمه 1
1– معرفی محصول 2
1–1 نام و کد محصول 2
1–2 شماره تعرفه گمرکی 3
1–3 شرایط واردات 4
1–4 استانداردهای محصول 4
1–5 قیمت تولید داخلی و جهانی 5
1–6 معرفی انواع و کاربردهای محصول 5
1–7 بررسی کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول 6
1–8 اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز 7
1–9 کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول 7
1–10 شرایط صادرات 7
2– وضعیت عرضه و تقاضا 8
2–1 بررسی وضعیت بهره برداری و روند تولید از آغاز برنامه سوم تاکنون 8
2–2 بررسی وضعیت طرحهای جدید و طرحهای توسعه در دست اجرا 12
2–3 بررسی روند واردات محصول 19
2–4 بررسی روند مصرف 19
2–5 بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم 22
ادامه مطلب ...

دانلود دفترچه سوالات استخدامی متصدی امور دفتری شهرداری

عنوان شغلی: متصدی امور دفتری (کاردانی و کارشناسی)
تاریخ آزمون: اصل دفترچه سوالات تخصصی شامل سالهای 90 و 91 و 92
تعداد کل سوالات: 120
مجموع دفترچه ها موجود در این بسته: 3 دفترچه

فایل های موجود در این بسته
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی متصدی امور دفتری در سال 92
10 سوال اصول مدیریت
10 سوال اصول بایگانی و دفتر داری
10 سوال اصول حسابداری
10 سوال مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی
اصل دفترچه سوالات تخصصی شهرداری عنوان شغلی متصدی امور دفتری در سال 91
10 سوال اصول مدیریت
10 سوال اصول بایگانی و دفتر داری
ادامه مطلب ...

دانلود گزارش کارآموزی دانشگاه آزاد رشته حسابداری

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

مقدمه
با توجه به رشد روزافزون جمعیت جامعه انسانی و فعالیتهای اقتصادی آن در سالهای اخیر نیاز به حسابداری در رشته های مربوط به آن را در جامعه ای امروزی به یک مسئله جدی مبدل ساخته است و صاحب نظران را برآن داشته که در مورد توسعه و گسترش این حرفه بااهمیت فکر اساسی نمود و تلاش پرثمری را در این مورد ارائه نمایند هدف ما از این کارآموزی یادگیری حرفه حسابداری به صورت علمی و آشنایی دانشجویان با طرز روابط و رفتار قوانین سازمان ها و مؤسسات می باشد. و تا به هنگام ورود دانشجویان به بازار کار بتوانند با اعتماد به نفس کافی عمل نمایند.
ادامه مطلب ...

دانلود گزارش کارآموزی سردخانه و تصفیه خانه (شرکت یک و یک)

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

فهرست
مقدمه
تاریخچه
مشخصات کلی شرکت کشت و صنعت گرگان
ساختار سازمانی شرکت کشت و صنعت گرگان
طرح های توسعه ای در دست اقدام
آمار کارکنان شرکت در سال های 77 و 78 به تفکیک
نمودار تولید سالیانه شرکت از سال 1372 لغایت 1378
خط تولید خلال نیمه سرخ و منجمد سیب زمینی (فرنج فرایز)
توضیحی مختصر درمورد سردخانه
سیکل زیر صفر
سیکل تبرید
1) کمپرسور
2) سپراتور
3) کندانسور
4) رسیبل
5) اواپراتور
6) شیرهای فشارشکن
سیکل تونل انجماد
سیکل بالای صفر
اهداف کارآموزی
فصل اول
انواع محصولات و نحوه تولید آن در شرکت
فصل دوم
تعاریف و آشنایی با اصطلاحات
ادامه مطلب ...

دانلود فایل پروژه مالی کنسرو در شهرستان کرج

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش

فهرست

مقدمه
اهداف و مزایای سیستم
خلاصه
روش عملیات
انتقال اطلاعات
ضمایم (حقوق پایه)
فوق العاده محرومیت از تسهیلات زندگی
فوق العاده اضافه کاری کارمندان
مقررات مربوط به مرخصی کارمندان
وامها
ادامه مطلب ...