فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
مقدمهامروزه ورزش بخشی از زندگی مردم است. رقابت شدید برای بالارفتن از سکوهای افتخار و کسب مدالهای رنگارنگ مسابقات جهانی و المپیک و بهره گیری از اثرات فرهنگی، اجتماعی،
اقتصادی و سیاسی این افتخارات موجب شده است که دولتها و جوامع به طور گستردهای برای تربیت و آماده سازی قهرمانان سرمایه گذاری کنند. همراه با افزایش توجه به ورزش قهرمانی، علوم ورزشی نیز به کمک ورزشکاران آمده تا راه های بهبود اجرا و ربودن گوی سبقت از دیگران را برای آنها هموارتر کند. یکی از زمینه های علوم ورزشی که در سالهای اخیر موجب ارتقای کیفیت اجرای ورزشکاران و ثبت رکوردهای بهتر و برتری آنها در رقابتهای ورزشی شده است، علم روانشناسی است. روانشناسی ورزش از یافته های روانشناسی برای مطالعه رفتار حرکتی استفاده میکند و به یادگیری و اجرای حرکتی و اجرا توجه دارد و عوامل روانشناختی مؤثر بر یادگیری و اجرای مهارتهای حرکتی را بررسی می کند.
فهرستطرح تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
ضرورت و اهمیت تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیات تحقیق
محدودیت های تحقیق
واژه ها و اصطلاحات
مبانی نظری و
ادبیات تحقیق
تعریف توجه
تاریخچه توجه
نظریه های توجه
کانون توجه
شیوه های توجه
ویژگی های توجه
هوشیاری و توجه
توجه انتخابی
توجه و سطح مهارت
رابطه توجه و اجرا
دستورالعمل های آموزشی و توجه
تصویرسازی ذهنی چیست
چگونگی انجام تصویرسازی ذهنی
انواع تصویرسازی ذهنی
موارد استفاده از تصویرسازی ذهنی و آثار آن
نظریه های تصویرسازی ذهنی
شیوه های توسعه برنامه تمرین تصویرسازی ذهنی
کاربردهای تصویرسازی ذهنی
افزایش مهارت های روان شناختی
تحقیقات مربوط به توجه
تحقیقات مربوط به تصویرسازی ذهنی
تحقیقات مربوط به تصویرسازی کانون توجه
نتیجه گیری
روش تحقیق
جامعه و نمونه آماری
متغیرهای تحقیق
ابزار اندازه گیری و روش جمع آوری اطلاعات
شیوه اجرای تحقیق
روش آماری و شیوه تجزیه و تحلیل اطلاعات
تجزیه و تحلیل اطلاعات و یافته های تحقیق
بررسی توصیفی داده ها
آزمون فرضیههای آماری
فرضیه اول
فرضیه دوم
فرضیه سوم
فرضیه چهارم
فرضیه پنجم
فرضیه ششم
بحث ونتیجه گیری
یافته های تحقیق
نتیجه گیری داده های تحقیق
پیشنهادات پژوهشی
پیشنهادات آموزشی