مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

هویت انسان

عنوان انگلیسی مقاله: Quest For identity
عنوان فارسی مقاله: در جست و جوی هویّت
طبقه بندی: روانشناسی
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 4
_______________________________________
چکیده
هویّت چیست؟ اول از همه اینکه هویّت یک فرآیند است نه یک چیز «یافت شدنی». شاید بتوان آن را به رد پایی تشبیه کرد که تمدن در طول حرکتش در تاریخ از خود بجا می گذارد. این رد پا همان فرهنگ، یا هویّتِ آن تمدن است. دوم اینکه هویّت به سبب فرآیند بودنش نمی تواند مصنوع باشد. ما هویّت مان را در مواجهه با آنچه که تصور می کنیم مشکلات واقعی مان است، سر و شکل می دهیم. فی المثل اروپایی ها پیشروان انقلاب صنعتی بودند، بی آنکه دل نگران هویّت خود باشند. این کشورها به سبب کوشش هایشان در این زمینه، ثروت بسیاری اندوختند امّا همچنان فرانسوی، انگلیسی یا آلمانی باقی ماندند. سوم اینکه هویّت امری خود آگاه نیست. مثلاً شاید بتوانیم درباره منطق فرانسوی (فرانسوی بودن) سخن بگوییم امّا مردم فرانسه نمی کوشند این منطق را به دست آورند بلکه صرفاً تلاش می کنند معقول و منطقی باشند. این ما هستیم که می گوییم: «فلان چیز خیلی فرانسوی است». ما با ادراک خود و محیط مان است که هویّت خویش را می یابیم. هر کوششی برای میانبر زدن و کوتاه کردن این فرآیند فهم یا ساختن و جعل هویّت، لاجرم به زیان همه ما خواهد بود. این کار نوعی فریب و تقلب، یا نوعی علامت دادن است. «علامت» آشکارا با «نماد» تفاوت دارد، چرا که تلویحاً متضمن نوعی واکنش از سنخ واکنش پائولوفی است؛ یعنی واکنشی است مجعول. همچنان که شخصی پرچمی را تکان می دهد و دیگران از جا می پرند و ادای احترام می کنند. اگر یک معمار پس از آنکه دور دنیا را گشت ناچار شد به هند بازگردد، و کوشید در آنجا عین همان ساختمان شیشه ای را بسازد که در نیویورک دیده بود، تنها و تنها دست به انتقال علامت ها زده است. امّا از آن طرف، اگر همین فرد اصول معماری را اخذ کند و آن را بر مجموعه کاملاً متفاوتی از مواد، شرایط اقلیمی، آداب و رسوم و سنت ها اعمال کند، ممکن است بنایی معاصر بسازد که سراپا از شیشه نباشد امّا با محل مورد نظر، و در نتیجه به هویّت، بسیار متناسب باشد.
ادامه مطلب ...

دانلود تمام فایل‌های اتوکد (DWG) نما، برش و پلان انواع ساختمان‌های مسکونی (آپارتمانی، ویلایی و ...)

تمامی فایل‌های اتوکد با فرمت DWG بوده که در نرم افزار اتوکد 2007 (و ورژن‌های بالاتر) قابل ویرایش‌اند. برای مشاهده‌ی توضیحات بیشتر و دقیق‌تر مربوط به هر یک از فایل‌ها بر روی لینک مد نظر کلیک کنید. برای مشاهده‌ی فهرست کامل انواع فایل‌های اتوکد اینجا یا بر روی ادامه‌ی مطلب همین پست کلیک کنید. 
ادامه مطلب ...

دانلود فایل اتوکد (DWG) نما، برش و پلان ساختمان‌های دوبلکس

تمامی فایل‌های اتوکد با فرمت DWG بوده که در نرم افزار اتوکد 2007 (و ورژن‌های بالاتر) قابل ویرایش‌اند. برای مشاهده‌ی توضیحات بیشتر و دقیق‌تر مربوط به هر یک از فایل‌ها بر روی لینک مد نظر کلیک کنید. برای مشاهده‌ی فهرست فایل‌های اتوکد مربوط به پلان، برش و نمای ساختمان ویلایی دوبلکس اینجا یا بر روی ادامه‌ی مطلب همین پست کلیک کنید. 
ادامه مطلب ...

دانلود فایل اتوکد (DWG) برش، نما و پلان انواع ساختمان ویلایی

تمامی فایل‌های اتوکد با فرمت DWG بوده که در نرم افزار اتوکد 2007 (و ورژن‌های بالاتر) قابل ویرایش‌اند. برای مشاهده‌ی توضیحات بیشتر و دقیق‌تر مربوط به هر یک از فایل‌ها بر روی لینک مد نظر کلیک کنید. برای مشاهده‌ی فهرست فایل‌های اتوکد مربوط به پلان معماری، برش معماری و نمای معماری انواع ساختمان ویلایی اینجا یا بر روی ادامه‌ی مطلب همین پست کلیک کنید. 
ادامه مطلب ...

دانلود فایل اتوکد (DWG) پلان، برش و نمای انواع ساختمان آپارتمانی

تمامی فایل‌های اتوکد با فرمت DWG بوده که در نرم افزار اتوکد 2007 (و ورژن‌های بالاتر) قابل ویرایش‌اند. برای مشاهده‌ی توضیحات بیشتر و دقیق‌تر مربوط به هر یک از فایل‌ها بر روی لینک مد نظر کلیک کنید. برای مشاهده‌ی فهرست فایل‌های اتوکد مربوط به پلان معماری، برش معماری و نمای معماری انواع آپارتمان اینجا یا بر روی ادامه‌ی مطلب همین پست کلیک کنید.  
ادامه مطلب ...

دانلود فایل اتوکد (DWG) پلان معماری طبقه همکف انواع ساختمان ویلایی و آپارتمانی

تمامی فایل‌های اتوکد با فرمت DWG بوده که در نرم افزار اتوکد 2007 (و ورژن‌های بالاتر) قابل ویرایش‌اند. برای مشاهده‌ی توضیحات بیشتر و دقیق‌تر مربوط به هر یک از فایل‌ها بر روی لینک مد نظر کلیک کنید. برای مشاهده‌ی فهرست فایل‌های اتوکد مربوط به پلان معماری طبقه اول ساختمان ویلایی و آپارتمانی اینجا یا بر روی ادامه‌ی مطلب همین پست کلیک کنید. 
ادامه مطلب ...

دانلود فایل اتوکد (DWG) پلان معماری طبقه اول انواع ساختمان ویلایی و آپارتمانی

تمامی فایل‌های اتوکد با فرمت DWG بوده که در نرم افزار اتوکد 2007 (و ورژن‌های بالاتر) قابل ویرایش‌اند. برای مشاهده‌ی توضیحات بیشتر و دقیق‌تر مربوط به هر یک از فایل‌ها بر روی لینک مد نظر کلیک کنید. برای مشاهده‌ی فهرست فایل‌های اتوکد مربوط به پلان معماری طبقه اول ساختمان ویلایی و آپارتمانی اینجا یا بر روی ادامه‌ی مطلب همین پست کلیک کنید. 
ادامه مطلب ...

دانلود فایل اتوکد (DWG) نمای انواع ساختمان ویلایی و آپارتمانی

تمامی فایل‌های اتوکد با فرمت DWG بوده که در نرم افزار اتوکد 2007 (و ورژن‌های بالاتر) قابل ویرایش‌اند. برای مشاهده‌ی توضیحات بیشتر و دقیق‌تر مربوط به هر یک از فایل‌ها بر روی لینک مد نظر کلیک کنید. برای مشاهده‌ی فهرست فایل‌های اتوکد مربوط به نمای ساختمان ویلایی و آپارتمانی اینجا یا بر روی ادامه‌ی مطلب همین پست کلیک کنید. 
ادامه مطلب ...

دانلود فایل اتوکد (DWG) برش انواع ساختمان ویلایی و آپارتمانی

تمامی فایل‌های اتوکد با فرمت DWG بوده که در نرم افزار اتوکد 2007 (و ورژن‌های بالاتر) قابل ویرایش‌اند. برای مشاهده‌ی توضیحات بیشتر و دقیق‌تر مربوط به هر یک از فایل‌ها بر روی لینک مد نظر کلیک کنید. برای مشاهده‌ی فهرست فایل‌های اتوکد مربوط به برش ساختمان ویلایی و آپارتمانی اینجا یا بر روی ادامه‌ی مطلب همین پست کلیک کنید. 
ادامه مطلب ...

پروژه لاتین با ترجمه فارسی: روان شناسی افراد

عنوان انگلیسی مقاله: Psychology
عنوان فارسی مقاله: روان شناسی افراد
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
_______________________________________
چکیده
سارا، دانشجوی سال سوم دانشکده در دو رشته علوم کامپیوتر و ریاضی بود. او به ویژه در مورد مردان هم سن سال خود نیز کمی خجالتی بود. اگرچه او می خواست قرار ملاقاتهای بیشتری داشته باشد، او بسیار در مورد شخصیتی که خودش می بایست از دید مردان به نظر بیاید، نکته بین بود. او به این فکر می کرد که روش قرار گذاشتن به صورت اینترنتی به عنوان روش موثری برای پیدا کردن فرد مورد نظر خود برای داشتن رابطه باشد. او در یک سرویس خدمات قرارهای عشقی ثبت نام کرد و متوجه شده که اولین قدم پر کردن یک پرسشنامه شخصی طولانی می باشد. او به پرسش های زیادی در مورد علایق و موارد غیر از آن، عادات، خصوصیات و آنچه که دیگران نسبت به او فکر می کنند جواب داد. او همچنین به پرسش هایی همچون نوع اتومبیلی که دارد، سبک رانندگی اش پاسخ داد. بعد از این کار، سایت پروفایل شخص مردانی را که، بر اساس ادعای سایت برای او مناسب به نظر می رسیدند، نشان داد. dکی از آن ها برای او جالب به نظر رسید، بنابراین او چندین ساعت با آن شخص به صورت چت آنلاین گذراند. سارا تصمیم گرفت تا چندین بار به او تلفن بزند. آن ها مشترکات زیادی داشتند و سارا گفتگو با این شخص را بسیار راحت می دید. سارا و آن شخص از گفتگو راضی بودند. بنابراین آن ها تصمیم گرفتند تا گام بعدی را برداشته و بصورت رودرو برای شام بنشینند. زمانی که آن ها برای قرار ملاقات توافق نمودند، سارا وقتی فهمید که آن ها در مجتمع آپارتمانی یکسانی زندگی می کنند و اینکه آن ها چندین بار قبلا یکدیگر را دیده اند ولی هرگز با یکدیگر صحبت نداشته اند، شگفت زده شد. اما این به صورت قرار اینترنتی بود، که از برنامه ای استفاده می شود که افراد را بر طبق به شخصیت شان با یکدیگر آشنا می کند تا یکدیگر را پیدا کنند. خدمات دوست یابی اینترنتی زیادی وجود دارد و بسیاری از آن ها از افراد روانشناس مرتبط به شخصیت استفاده می کنند تا به این سایت ها کمک کنند کار خود را در شناساندن افراد نسبت به یکدیگر بهتر انجام دهند. برای مثال وب سایتی به نام eHarmony. com از پرسش نامه مربوط به شخصیت افراد با 480 سوال استفاده می کند. این سایت همچنین برای متقاضیان لیستی از عادات بد را نشان می دهد و از متقاضیان می خواهد تا مواردی را که آن ها واقعا نمی توانند در فردی که با او قرار ملاقات دارند، تحمل کنند، مشخص کنند.
ادامه مطلب ...

مدیریت مبتنی بر مدارس؛ مفهوم سازی برای بهبود بازدهی در یادگیری

عنوان انگلیسی مقاله: School-based Management: Reconceptualizing to Improve Learning Outcomes
عنوان فارسی مقاله: مدیریت مبتنی بر مدارس؛ مفهوم سازی برای بهبود بازدهی در یادگیری
طبقه بندی: روانشناسی و مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
_______________________________________
چکیده
غیر متمرکز کردن امور آموزشی یک پدیده جهانی می باشد. اما در یک مفهوم موارد پنهان آن بیش از موارد آشکار می باشد. این مورد اغلب شامل واگذاری حق انتخاب به مدارس محلی و سطح جامعه می باشد. اما دو مشکل بزرگ همچنان وجود دارد؛ ابتدا اینکه در تمام موارد، جنبه های کلیدی حق اختیار در سطوح مرکزی و منطقه ای باقی می مانند. در چنین مفهومی، غیر متمرکزسازی به عنوان یک نام بی مسمی می باشد. دوم اینکه زمانی که فرایند غیر متمرکزسازی واقع می گردد، معمولا اشاره ای به عناصر ساختاری اشاره دارد (همانند شورای مبتنی بر محل)، بنابراین منجربه از دست روفتن فعالیت ها و ظرفیت های روزمره منجر به بهبود فعالیت های مدارس می شود، می گردد. آن چه که ما را به سمت جلو سوق می دهد درک وسیع تری از این موضوع می باشد که، a) تحت چه شرایطی، مدیریت بر مبنای مدارس، بهترین نتیجه را ایجاد کرده و b) نقش های نسبی و روابط بین مدارس/جوامع و منطقه/مرکز چه می باشد. مقاله موجود این سوالات را به صورت چهار موضوع مطرح می کند. در ابتدا اینکه ما به طور مختصر به بررسی تحقیقات منابع غربی برای تعیین این موضوع می پردازیم که چرا مدیریت مدارس (SBM) معمولا موفقیت آمیز نمی باشد. دوم ما به بررسی مقالات جدید که به باز کردن موارد مربوط به مدیریت مدارس (SBM) می پردازند، اشاره می کنیم تا شرایط و فرایندهایی را که SBM تحت آن کار می کند، تعیین کنیم. به طور قابل توجه این موارد شامل شرایط درونی مدارس و جوامع و زیرساخت های بیرونی می باشد. سوم، ما بررسی های اخیر را در ارتباط با تعیین شباهت ها و تفاوت ها در ارتباط با تحقیقات کشورهای غربی ادامه می دهیم. ما به طور خاص، به سومین بخش در ارتباط با پروژه هایی که نتایج مورد نظر را مد نظر قرار می دهند، توجه می کنیم. در بخش چهارم، ما کاربردهای استراتژیکی اصلی برای ایجاد توسعه مدارس، که نتایج آموزشی را مد نظر قرار می دهند، به طور خلاصه بیان می کنیم.
ادامه مطلب ...

مقاله در مورد علم هیپنوتیزم

عنوان انگلیسی مقاله: ?What Is Hypnosis
عنوان فارسی مقاله: هیپنوتیزم چیست؟
طبقه بندی: روانشناسی
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 4
_______________________________________
چکیده
هیپنوتیزم دقیقاً چیست؟ هر چند تعاریف گوناگونی برای آن وجود دارد امّا انجمن روان شناسی آمریکا هیپنوتیزم را به عنوان «یک تعامل مشترک که در آن، شرکت کنندگان به تلقینات هیپنوتیزم کننده پاسخ می دهند» تعریف کرده است. با وجودی که هیپنوتیزم بیشتر به خاطر کارهای عامه پسند، مثلاً درخواست انجام کارهای مضحک یا غیرمعمول از افراد، معروف و شناخته شده، امّا ثابت شده است که این روش دارای فواید درمانی و بهداشتی، به ویژه در کاهش درد و اضطراب می باشد. همچنین به نظر می رسد که هیپنوتیزم بتواند نشانه های بیماری زوال عقل را کاهش دهد.

هیپنوتیزم چگونه عمل می کند؟
هنگامی که واژه «هیپنوتیزم کننده» را می شنوید چه چیزی به ذهنتان می آید؟ این واژه در ذهن بسیاری از مردم، تصویر آدم خبیثی را که با تکان دادن نخ یک ساعت جیبی به شکل پاندول در جلوی چشمان فرد ساده دلی او را به خواب مصنوعی می برد، تداعی می کند. به گفته جان کیلستروم، «هیپنوتیزم کننده، فرد دیگری را هیپنوتیزم نمی کند بلکه همانند نوعی مدرس یا راهنماست که وظیفه اش کمک به فرد برای هیپنوتیزم شدن است.» هر چند هیپنوتیزم غالباً به عنوان یک حالت خلسه شبیه به خواب توصیف گشته امّا بهتر است آن را حالت یا وضعیتی بدانیم که مشخصه اش توجه متمرکز، تلقین پذیری شدید و خیال پردازی فعال است.

هیپنوتیزم چه تأثیراتی دارد؟
تجربه هیپنوتیزم از یک فرد به فرد دیگر می تواند بسیار متفاوت باشد. برخی از کسانی که هیپنوتیزم شده اند اظهار کرده اند که در حین آن، نوعی احساس رهایی، عدم وابستگی یا آرمش زیاد داشته اند، در حالی که برخی دیگر گفته اند که حس می کردند که اعمالشان خارج از اراده خودآگاه و هشیارشان صورت می گرفته است. بعضی افراد نیز ممکن است تحت هیپنوتیزم کاملاً هشیار باقی بمانند و حتی قادر به مکالمه با دیگران باشند.
      آزمایش هایی که توسط ارنست هیلگارد صورت گرفته نشان داده است که چگونه هیپنوتیزم می تواند برای تغییر اساسی ادراک فرد مورد استفاده قرار گیرد. پس از این که به فرد هیپنوتیزم شده دستور داده شد که در بازویش احساس درد نکند، بازوی او درون آب یخ قرار داده شد. در حالی که افراد معمولی به خاطر دردی که حس می کردند پس از چند ثانیه بازویشان را از آب بیرون می آوردند، افراد هیپنوتیزم شده می توانستند بازویشان را تا چند دقیقه بدون احساس درد در آب نگاه دارند.
ادامه مطلب ...

نظریه هوش چندگانه گاردنر، موضوعهای درسی و سازگاری دانش آموزان

عنوان انگلیسی مقاله: The Introductory Study of Gardners Multiple Intelligence Theory, in the Field of Lesson Subjects and the Students Compatibility
عنوان فارسی مقاله: مطالعه مقدماتی نظریه هوش چندگانه گاردنر، در زمینه موضوعهای درسی و سازگاری دانش آموزان
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 8
_______________________________________
چکیده
با افول روان شناسی رفتارگرایی و ظهور روان شناسی شناختی، به ویژه رویکرد سازنده نگر در یادگیری، دانش آموز نه به عنوان دریافت کننده محض اطلاعات، بلکه به عنوان آفریننده ساختارهای شناختی خویش تلقی می شود. او باید ضمن دریافت اطلاعات، آنها را پردازش کند، به تجربه های پیشین مرتبط سازد، آموخته هایش را سازمان دهد و آنها را برای حل کردن مسائل واقعی زندگی و انواع مسائل پیچیده در موقعیتهای تازه به کار ببرد (پراوات و فولدن، 1994).
ادامه مطلب ...

هیجان خواهی و وابستگی به اینترنت در نوجوانان دبیرستانی

عنوان انگلیسی مقاله: Sensation Seeking and Internet Dependence of Taiwan High School Adolescents
عنوان فارسی مقاله: هیجان خواهی و وابستگی به اینترنت در نوجوانان دبیرستانی تایوانی
طبقه بندی: روانشناسی
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
_______________________________________
چکیده
در این مطالعه استفاده افراطی نوجوانان تایوانی از اینترنت و یکی از جنبه های روانشناختی استفاده کنندگان که عبارت است از هیجان خواهی مورد بررسی قرار گرفته است و انگیزش افراد وابسته به اینترنت و افراد غیر وابسته به اینترنت از یکدیگر تفکیک شده است. هفت صد و پنجاه و سه دانش آموز بزرگسال دبیرستانی تایوانی از طریق نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند و 88 نفر از آنها به عنوان استفاده کنندگان وابسته به اینترنت طبقه بندی شدند. نتایج نشان داد که وابستگان به اینترنت نسبت به غیر وابستگان به اینترنت زمان بیشتری را به صورت آنلاین سپری کردند. در حالیکه وابستگان به اینترنت به طور معناداری بیشتر از غیر وابستگان به اینترنت، در روال روزمره خود از قبیل عملکرد تحصیلی، و ارتباط با والدین تأثیرات منفی دریافت کردند، هر دو مورد وابستگان و غیر وابستگان به اینترنت استفاده از اینترنت را به عنوان افزایش ارتباط با همسالان ارزیابی کردند. پیدا کردن دوست از طریق اینترنت تبدیل به یکی از کارهای متداول در بین بزرگسالان شده است، و این احتمالاً منجر به استفاده افراطی از آن می شود. وابستگان به اینترنت به طور معنی داری نسبت به غیر وابستگان به اینترنت نمرات بالاتری در هیجان خواهی و عدم بازداری کسب کردند. هرچند، هر دو گروه در زیر مقیاس تمایل به داشتن تجارب زندگی و زیر مقیاس تمایل به داشتن هیجان و تجارب غیر معمول تفاوتی با یکدیگر نداشتند. این یافته ها با آنچه توسط لاوین و همکارانش به دست آمده در تعارض است. دلایل ممکن این اختلاف و ارتباط بین وابستگی به اینترنت و عدم بازداری در بزرگسالان تایوانی نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.

کلیدواژه ها: هیجان خواهی؛ وابستگان به اینترنت؛ اعتیاد اینترنتی، سوء استفاده از اینترنت؛ الگوهای استفاده از اینترنت، نوجوانان

مقدمه
برای ادای دین به ظهور اینترنت به عنوان یک رسانه عمومی برای ارتباطات جمعی و شخصی و همینطور توانایی بالقوه برای افزایش رقابت جهانی، دولت تایوان در سراسر جزیره به شدت از استفاده از اینترنت برای اهداف تجاری و آموزشی حمایت کرده است. استفاده از اینترنت در تایوان بر حسب درصد رشد مشترکین سازمانهای خدمات اینترنی (ISPs) از زمان مصرف عمومی در سال 1995 گسترش یافته است. یک شرکت نظر سنجی اینترنت اخیراً چنین برآورد کرده است که 30% از جمعیت تایوانی، تقریباً 4/6 میلیون نفر، در 4 هفته اخیر حداقل یک بار از اینترنت استفاده کرده اند (چن، 2000).
ادامه مطلب ...

مفاهیم تغییر و اعتماد برای حالات و رفتار ایمن در تیمهای کاری

عنوان انگلیسی مقاله: Implications of turnover and trust for safety attitudes and behaviour in work teams
عنوان فارسی مقاله: عنوان مفاهیم تغییر و اعتماد برای حالات و رفتار ایمن در تیم های کاری
طبقه بندی: روان شناسی
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 10
_______________________________________
چکیده
تغییر به طور بالقوه منجر به این می شود که یک فرد جدید در یک تیم کاری انتخاب شود. این مطالعه درباره اعتماد بخصوصی که اعضای تیم به فرآیندهای پذیرش و انتخاب سازمانشان می کنند، تحقیق کرده است. و این را به ریسک دریافت شده از کارکنان جدید ربط داده است. این تحقیق توسط تیم هایی که در قسمت برداشت محصول جنگل کار می کردند هدایت شد، شغلی که تغییرات زیاد، ریسک بالا و نرخ سانحه بالایی دارد. نتایج نشان می دهد که اعتماد به فرآیندهای پذیرش، همبستگی منفی با ریسک حاصل از یک کارمند جدید دارد. اعضای تیم همچنین تعدادی از رفتارهای تضمینی (مواظبتی) و مطمئن را هنگامی که یک شخص جدید به تیم ملحق می شد، عهده دار شدند و این ها به سطح ریسک دریافت شده و این که چقدر آن ها به سلامت اعضای تیمشان اهمیت می دهند، مربوط می شد. این گونه بحث می شود که اعتماد خاص به ویژگی های تضمینی فرایند پذیرش و انتخاب یک سازمان، ممکن است عواقب منفی را برای سلامتی داشته باشد.

کلیدواژه: امنیت، اعتماد، تغییر، انتخاب، پذیرش (ورود)

مقدمه
تعدادی از مطالعات یک رابطه بین سوانح و تغییر کارمند را گزارش کرده اند (&Bell Grushecky2006٫ ;Kincaid٫ 1996). علاوه بر این، بی ثباتی تیم که ناشی از غیبت می باشد با حوادث ناشی از کار مرتبط شده است (Goodman & Garber 1988). یک تفسیر احتمالی از این روابط این است که کارمندان جدید (آنهایی که جایگزین پرسنل تعویض شده می شوند یا جای غائبین را پر می کنند) خطر امنیت را مطرح می کنند. اگراعضای تیم اطمینان داشته باشند که سازمان آنها با انتخاب کارمند جدیدی که به طور ایمن کار کند، به تغییر و غیبت رسیدگی خواهد کرد احساس خطر آنها می تواند کاهش یابد.
ادامه مطلب ...