مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

روش دقیق حل مسئله فروشنده دوره گرد نامتقارن (TSP)

عنوان انگلیسی مقاله: Exact methods for the asymmetric traveling salesman problem
عنوان فارسی مقاله: روش های دقیق مربوط به حل مسئله فروشنده دوره گرد نامتقارن (TSP)
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 45
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
_______________________________________
چکیده
در این بررسی ما تمرکز خود را بر روی روش های دقیق حل مسئله فروشنده دوره گرد نامتقارن در بررسی های انجام شده، به دنبال تحقیقات افرادی چون بالاس و توس، قرار می دهیم. در بخش 2، دو روش خاص شاخه و کران، بر مبنای حل مرتبط به مسئله گمارش بر مبنای ترمیم، نشان داده و مقایسه می گردد. در بخش 3، روش شاخه و کران بر مبنای محاسبه کران جمع پذیر شرح داده می شود، در حالی که در بخش 4 روش شاخه و بُرش به بحث گذاشته می شود. در نهایت در بخش 5، تمام این روش ها از نظر محاسباتی بر روی مجموعه بزرگی از نمونه ها تست شده، و با کدهای قابل اجرا شاخه و بُرش برای مسئله فروشنده دوره گرد نامتقارن، مقایسه می گردند.
ادامه مطلب ...

کاردانی برق (الکتروتکنیک، قدرت، برق صنعتی)، سوالات استخدامی شرکت نفت

بارزترین مزیت این بسته ارائه عین سوالات استخدامی شرکت نفت در سال های گذشته و عدم استفاده از هرگونه سوالات تألیفی و یا گردآوری شده می باشد.
رشته: کاردانی برق (الکتروتکنیک، قدرت، برق صنعتی)
مقطع: کاردانی
تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی سال 87/5/18
ادامه مطلب ...

پروژه کارشناسی مکانیک: طراحی عملکرد سیستم ترمز

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: طراحی و عملکرد سیستم ترمز
طبقه بندی: مکانیک
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات پروژه: 80
______________________________________________________
مقدمه
اکثر کسانی که با کار وسایل نقلیه آشنا هستند و یا برای مدتی رانندگی کرده اند بر این اعتقادند که متوقف کردن اتومبیل مهمتر از به حرکت در آوردن آن می باشد. اتومبیلی که روشن نمی شود ممکن است باعث عصبانیت راننده اش گردد ولی هیچ گونه خطری برای راننده، عابرین و حتی خود اتومبیل نخواهد داشت. در حالیکه اگر ترمزهای اتومبیلی درست کار نکند می تواند یک تله مرگ باشد. ترمز مکانیزمی برای کاستن سرعت اتومبیل و یا بازداشتن آن از حرکت کامل است. دراین فرآیندها، انرژی جنبشی ماشین توسط کار سایشی به حرارت تبدیل می شود.
ادامه مطلب ...

سیستم تشخیص پلک زدن چشم: تعامل انسان - کامپیوتر (ترجمه مقاله کامپیوتر)

عنوان انگلیسی مقاله: Eye-blink detection system for human–computer interaction
عنوان فارسی مقاله: سیستم تشخیص پلک زدن چشم برای تعامل انسان و کامپیوتر
طبقه بندی: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 24
_______________________________________
چکیده
در این مقاله رابط مبتنی بر تصویر کامپیوتر و انسان نشان داده می شود. این رابط پلک زدن چشم ارادی مد نظر قرار داده و آن ها را بر مبنای دستورات کنترل کننده تفسیر می کند. روش های پردازش تصویر بکار گرفته شده شامل خصوصیات هار مانند، برای تشخیص اتوماتیک چهره و تطبیق الگوه ها بر مبنای ردگیری چشم و تشخیص پلک زدن چشم می باشد. عملکرد رابط توسط 49 کاربر تست شد (که 12 نفر از آن ها نقص عضو داشته اند). نتایج تست، کارآمدی رابط را به عنوان ابزار جایگزین ارتباط با کامپیوتر نشان می دهد. کاربران متن انگلیسی و لهستانی را وارد کرده (با میانگین زمانی کمتر از 12 ثانیه برای هر کاراکتر) و قادر به جستجو در اینترنت بوده اند. این رابط بر اساس نوت بوک مجهز به دوربین های وب معمولی بوده و نیازی به مانبع نوری اضافی نبوده است. برنامه کاربردی رابط، به صورت انلاین به عنوان نرم افزار منبع باز در دسترس می باشد.

کلیدواژه: رابط کامپیوتر- انسان، تشخیص پلک زدن چشم، تشخیص چهره

مقدمه
رابط کامپیوتر انسان (HCI) بر مبنای نقاط ارتباطی بین کاربر انسانی و کامپیوتر می باشد. معمولا دستگاه ورودی مورد استفاده شامل موارد زیر می باشد. کیبورد، موس کامپیوتر، تراک بال، موس لمسی، و صفحه نمایش لمسی می باشد. تمام این تجهیزات نیازمند کنترل دستی بوده و توسط فردی که دارای اختلالات حرکتی می باشد، کاربردی نیست. بنابراین نیازی به منظور توسعه روش های جایگزین ارتباطات بین انسان - کامپیوتر وجود دارد که برای افرادی با اختلالات حرکتی مناسب بوده و این فرصت را به ان ها می دهد تا به عنوان بخشی از جامعه اطلاعاتی باشند. در سال های اخیر، پیشرفت در رابط های جایگزین انسان- کامپیوتر توجه محققان را در سرتاسر جهان به سمت خود جلب می کند. ابزارهای جایگزین برای افرادی که نمی توانند سخن بگویند یا از اعضایشان استفاده کنند (موارد مربوط به فلج خفیف، ALS، فلج عضوی) به عنوان تنها راه ارتباط با جهان و دستیابی به تحصیلات و سرگرمی می باشد.
ادامه مطلب ...