مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

کاربرد نانو تکنولوژی در الکترونیک

فصل اول هنگامی که درباره نانوفناوری شروع به جستجو و مطالعه کنید، به موضوعات ومواد مختلفی بر می خورید بنابراین ممکن است نانوفناوری رشته ایکاملا گسترده به نظر می آید که موضوعات آن ربط چندانی به هم ندارند. به طورکلی مطالعات نانوفناوری را می توان به سه دسته تقسیم کرد. اگرچه روشهای تحقیقاتی درآن ها بایکدیگر متفاوت است، اما این سه شاخه کاملا به یکدیگر مرتبط هستند و پیشرفتدر یکی از شاخه ها می تواند در شاخه های دیگر نیز کاملاً موثر باشد.

فصل دوم نانوتکنولوژی از یک رشته علمی خاص مشتق نمی شود. با وجودی که نانو تکنولوژی بیشترین وجهمشترک را با علم مواد دارد. نانو تکنولوژی، توانمندی تولید مواد، ابزار ها و سیستمهای جدید با در دست گرفتن کنترل در سطح مولکولی و اتمی و استفاده از خواص آنها درمقیاس نانو می باشد.

فصل سوم نانو تکنولوژی یک رشته وابسته به ابزار است ابزارهایی که به مرور در حال بهتر شدن است نانو تکنولوژی و شاخه های کاربردی آن مانند نانوالکترونیک در واقع تولید کارآمد دستگاهها و سیستم ها با کنترل ماده در مقیاس طولی نانو است و بهره برداری از خواص و پدیده های نوظهوری است که در این مقیاس توسعه یافته است.  

خرید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد