مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

مقاله از تمام رشته های دانشگاهی

به اضافه مقالات تخصصی انگلیسی ایندکس شده در ISI

آموزش واژه‌های کتاب 504 واژه‌ی کاملن ضروری (504 absolutely essential words)

آیا تا به حال قصد داشته‌اید واژه‌های کتاب 504 واژه‌ی مطلقن ضروری را بخوانید و به طور کامل و برای همیشه معنی آن‌ها را به خاطر بسپارید؟ آیا در این کار کاملن موفق بوده‌اید؟


در این پست قصد دارم شما را با دوره‌ی آموزش کتاب 504 واژه کاملن ضروری آشنا کنم. با این سیستم کلمات را به گونه‌ای یاد می‌گیرید که هیچوقت و هرگز فراموشتان نخواهند شد. برای افزایش قدرت به‌خاطر سپردن، آموزش کلمات به همراه تصویر بوده و همچنین برای افزایش کیفیت یادگیری از فایل‌های صوتی کلمات نیز استفاده شده است؛ برای تمام 504 واژه، هردو لهجه‌ی امریکایی (American) و بریتانیایی (British) گنجانده شده است تا علاقه‌مندان به هر لهجه بتوانند مطابق با سبک خود پیش بروند. به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.  

 

برای آغاز یادگیری بر روی لینک زیر کلیک کنید.


504 absolutely essential words (with pictures, audios, sentences, and words in use)

پیش از استفاده از امکانات وبسایت ممرایر (Memrise) باید ثبت نام کنید؛ البته با اکانت فیسبوک خود نیز می‌توانید وارد وبسایت شده و از دوره‌های مختلف بهره ببرید.

هرگونه پرسش یا سخنی داشتید، می‌توانید با ما در میان بگذارید.

پاینده و پیروز باشید
نظرات 6 + ارسال نظر

شما لینک شدى دوست عزیز

Hamide 1392/11/01 ساعت 13:27 http://191313.blogfa .com

لطفا وبلاگ منا لینک کنید من وبلاگ شما را لینک کردم .

jamshid 1392/11/01 ساعت 23:08

درود بر شما که در راه گسترش علم پیشگام هستید تعریف نمیکنم انقدر مطالعه کرده ام که فکر میکنم دیگر مجالی نیست که دوباره شروع کنم ای کاش مثل سابق ان شور وشوق را داشتم گاهی انسان فکر میکند که به قله رفیع دانش رسیده است ولی در اخر متوجه میشود که هنوز راه درازی در پیش است ... موفق وسرافراز باشید ...جمشید خضرپور///////

درود. سربلند و جاودانه باشید، دوست عزیز.

شمشادیان 1392/11/03 ساعت 00:52

لینک شدید دوست عزیز

لااقل آدرستو می‌دادی که منم لینکت کنم. یادم نمیاد آدرست چی بود!

تنها 1392/11/03 ساعت 15:47

ای کاش کودک بودم ،تا بزرگ ترین شیطنت زندگیم نقاشی روی دیوار بود. ای کاش کودک بودم ، تا از ته دل می خندیدم، نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم. ای کاش کودک بودم ، تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه تو، همه چیز را فراموش می کردم

http://kochebarandarshab

سلام.لینک کردمتون.مرا هم با نام "وبلاگ مطالب ورزشی" بلینکید. ممنون

درود. سپاسگزارم ولی عذر خواهی میکنم؛ فعلن تبادل لینکمو تعطیل کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد